در حال نمایش 2 نتیجه

فیلتر براساس قیمت:

خرید و قیمت سه تار مفاخری

سه تار مفاخری به‌عنوان یک سه تار در رده‌های غیرحرفه‌ای بهترین گزینه جهت خرید توسط افراد تازه‌وارد خواهد بود. بررسی خرید و قیمت سه تار مفاخری نشان می‌دهد که یک گزینه مقرون‌به‌صرفه برای شروع به فعالیت در حوزه هنری است. این سه تار به‌خوبی نوازندگان را راضی نگه‌داشته و کیفیت و صدای دل‌نشینی به شنونده منتقل می‌کند.

رعایت اصول صحیح و دقت فراوان در ساخت سه تار مفاخری همواره موردتوجه نوازندگان قرارگرفته است. با بررسی این ویژگی‌ها و خرید و قیمت سه تار مفاخری متوجه می‌شوید که با پرداخت هزینه معقول یک گزینه مناسب خواهید داشت.

معرفی سه تار مفاخری

صدای تار به‌واسطه ظرافت خاصی که دارد تمام افراد با شنیدن صدایش مجذوب آن می‌شوند. سه تار دارای انواع مختلفی است که توسط اساتید و برندهای گوناگون طراحی می‌شوند. یکی از بهترین انواع سه تار، سه تار مفاخری نام دارد.

چنانچه شما مشغول به فعالیت در این حوزه هستید حتماً با نام سه تار مفاخری آشنایی دارید. فلسفه نام‌گذاری این  تار به مفاخری به سازنده آن توسط سه برادر برمی‌گردد. این برادران به سازنده‌های سازهای سریالی و مشقی شهرت دارند. استاد امیر منصور مفاخری به‌عنوان سازنده اصلی سه تار مفاخری شناخته می‌شود.

چنانچه قصد دارید به‌تازگی آموزش در حوزه سه تار را فرابگیرید بهتر است از سه تار مفاخری شروع به کارکنید. این سه تار با سایزهای استاندارد و صدای مناسب همچنین قیمت پایین به شما عرضه می‌شوند.

انواع سه تار مفاخری

جهت شروع به کار با سه تار مفاخری شما باید با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید. سه تار مفاخری مدل یک مهر، با قیمت بسیار پایین بهترین گزینه برای شروع روند هنرجویی شما خواهد بود. سه تار محسن مفاخری ۲ مهر نیز در این حوزه مناسب برای شما و افراد نیمه‌حرفه‌ای است.

نوع دیگری از سه تار مفاخری که سه تار کاسه معرق ۱ مهر نام دارد با قیمتی بالاتر کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای از خود بروز می‌دهد. شما با شناخت انواع سه تار مفاخری می‌توانید گزینه موردنظر را جهت خرید انتخاب کنید.

نکات مهم هنگام خرید سه تار مفاخری

سه تار مفاخری ویژگی‌ها و نکاتی دارد که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. با توجه به‌اندازه کاسه متوسط و استفاده از چوب توت در ساخت کاسه استحکام و مقاومت آن در هوای مرطوب و به حد زیادی بالاتر می‌رود.

دقت کنید که در ساخت صفحه رویی از چوب توت استفاده شده باشد. کنار هم قرار گرفتن صفحه و کاسه از این جنس موجب بالا رفتن تعادل در صدای خروجی خواهد شد.

همچنین بهتر است از جنس چوب گردو در دسته و روی استفاده شود. این چوب از تاب خوردگی دسته به‌خوبی جلوگیری می‌کند. شکل دسته در بلندمدت با استفاده از چوب گردو کیفیت خود را حفظ خواهد کرد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت سه تار مفاخری

استفاده از سیم سفید کروم نیکل با کیفیت صدای مناسب موجب بالا رفتن کیفیت ساز خواهد شد. عوامل دیگری که در قیمت سه تار مفاخری تأثیرگذار است نوع چوب مورد استفاده در صفحه روی و دسته‌ها خواهند بود.

با توجه به اینکه مفاخری انواع سه تار را طراحی و تولید می‌کند نوع سه تار انتخابی توسط شما نیز با تفاوت‌هایی در قیمت همراه است.

خرید سه تار مفاخری از فروشگاه دلشاد موزیک

جهت خرید گزینه موردنظر خود از بین سه تارهای مفاخری می‌توانید به فروشگاه دلشاد موزیک مراجعه کنید. ما در این فروشگاه با ارائه انواع سه تارهای ساخته شده توسط برادران مفاخری گزینه‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهیم. شما نیز متناسب با نیاز خود گزینه در موردنظر را انتخاب نمایید.