در حال نمایش 8 نتیجه

قیمت نی‌انبان | فروش اقساطی نی‌انبان

نی انبان یکی از سازهای کهن، اصیل و بومی که بیشتر در شهرهای جنوب ایران مانند هرمزگان، خوزستان، کرمان و بوشهر در مراسم ها و جشن های عروسی نواخته میشه و در هر منطقه متناسب با سبک موسیقی آن محل تغییراتی در ظاهر و ساختار خود داشته. بیشتر طرفداران این ساز بادی، مردم شهرهای جنوبی کشور هستن. قدمت این ساز ایرانی به بوشهر و حدود 200 سال پیش برمیگرده و با دم و بازدم هوا نواخته میشه.

قیمت نی انبان با توجه به متریال ساخت متفاوته. اگر قصد خرید نی انبان رو داری، اما بودجه کافی برای خرید این ساز رو نداری، میتونی با امکان خرید قسطی ساز دلشاد موزیک ساز مورد علاقت رو با بودجه کمتر و سریعتر بدست بیاری. خرید اینترنتی و قیمت بهترین مدل های نی انبان برای افراد حرفه ای و مبتدی. فروش اقساطی نی انبان با قیمت مناسب از دلشاد موزیک.

مزایای خرید نی انبان در دلشاد موزیک

💬 پشتیبانی آنلاینپشتیبانی 24 ساعته در چت آنلاین و تلفنی
🏷️ قیمت نی انبان  ارزانترین قیمت نی انبان در دلشاد موزیک
⌚زمان تحویل سفارشارسال سفارشات فروش نی انبان در کمترین زمان ممکن
📦 فروش عمده نی انبانخرید عمده نی انبان با شبکه توزیع گسترده‌
✅ معتبرترین فروشگاه خرید نی انبان در ایراندلشاد موزیک به عنوان اولین فروشگاه لوازم موسیقی و فروش نی انبان در ایران، فعالیت خود را با هدف فروش انواع ادوات موسیقی و لوازم جانبی از سال ۱۳۲۵ شروع کرده است.

انواع ساز نی انبان

نی انبان‌ براساس محل تولید دسته‌بندی، و در مدل‌های اسکاتلندی، انگلیسی و ایرانی تولید میشه. معمولا از طریق طراحی‌های روی پوست نی انبان میتوان تشخیص داد که ساز متعلق به کدوم منطقه هست! اگر قصد خرید ساز نی انبان رو داری دلشاد موزیک بهترین انتخاب برای شماست. شما میتونی انواع نی انبان رو در سایت ما پیدا کنی.

اما قبل از خرید حتما از کارشناسان فروش ما در رابطه با نوع ساز نی انبان سوال کن. چون ممکنه صدای سازها با یکدیگر متفاوت باشه و نوع این ساز، به قیمت نی انبان هم تاثیر میذاره! در نتیجه بهتره از همه جزئیات ساز مورد نظرت آگاهی داشته باشی، تا سازی که میخری به خوبی همه نیازهات رو برطرف کنه.

اجزا ساز نی انبان

نی انبان با وجود قدمت و کهن بودن، اصلا ساختار پیچیده‌ای نداره! اما بهتره قبل از خرید با اجزاء تشکیل‌دهنده ساز نی‌انبان آشنا باشی، تا خرید بهتر و مطمئنی داشته باشی:

 پوست یا انبان: پوست دباغی و صاف شده حیوانات، که معمولا از پوست بز یا گوسفند است. از این بخش به عنوان محفظه ذخیره هوا استفاده میشه. قسمت پایین نی انبان کاملا جمع، و بسته و کور شده. انبان یک مجرای ورودی و یک مجرای خروج هوا داره. مجرای ورودی انبان همان دهانه ساز، که نوازنده در آن می‌دمد. مجرای خروجی هم همان دسته نی‌انبان، که نوازنده هنگام نواختن دست میگیره. همچنین نقاط مختلف پوست سوراخ میشه تا اجزای دیگه به انبان وصل بشن و زبانه‌ها داخل مجرای خروجی قرار دارن.

دسته: یک غلاف چوبی که دو عدد نی زبانه‌دار داخل آن قرار گرفته و با استفاده از موم مرغوب، به دسته متصل شدن. بر سر هر یک از نی ها زبانه ای یک لایه وجود داره و روی هر نی، شش حفره و سوراخ صوتی ایجاد شده که به وسیله آن صدای نی انبان تولید و کنترل میشه.

دهانی: محل قرار گرفتن دهان برای وارد کردن هوا به ساز نی انبان.

بهترین برندها برای خرید ساز نی انبان

برند عادل یاری: یکی از بهترین برندهای ایرانی تولید کننده ساز نی انبان که با استفاده از متریال با کیفیت در ساخت محصولات طرفداران بسیاری پیدا کرده.

برند باقری: یکی دیگر از برندهای تولیدکننده ایرانی که با کیفیت خوب و قیمت به صرفه، علاقمندان موسیقی رو متقاعد به خرید نی انبان کرده.

خرید قسطی ساز نی انبان

نی انبان یک ساز کهن متعلق به شهرهای جنوبی کشور مخصوصا بوشهر، که بین افراد محلی‌ بسیار پرطرفداره! یکی از مسائلی که ممکنه علاقمندان به موسیقی بادی رو از خرید ساز ایرانی منصرف، یا خرید رو سخت و دشوار کنه، قیمت ساز باشه. جای هیچ نگران نیست! خرید قسطی ساز نی انبان از دلشاد موزیک به شما کمک میکنه با بودجه کمتر در کوتاه‌ترین زمان، سازی با بهترین کیفیت و متریال ساخت بخری و از صدای زیباش لذت ببری!

سوالات متداول درباره ساز نی انبان

آیا نواختن ساز نی انبان سخته؟

یادگیری هیچ سازی سخت نیست! بلکه به علاقه، پشتکار و میزان وقتی که هنرجو برای یادگیری و تمرین یه ساز میزاره، بستگی داره. نی انبان هم مثل هر ساز دیگه‌ای به تمرین و پشتکار زیاد نیاز داره.

چه سنی برای یادگیری نی انبان مناسبه؟

معمولا یاد گرفتن هیچ سازی محدودیت سنی نداره! شما میتونی با توجه به علاقه و با هر سنی که داری، یادگیری ساز مورد علاقت رو شروع کنی! البته برای نواختن ساز نی انبان باید از توانایی و قدرت جسمی-تنفسی بالایی برخوردار باشی.

چقدر طول میکشه تا نواختن نی انبان رو یاد بگیرم؟

پاسخ این سوال به هنرجو و میزان تمرین روزانه بستگی داره! زمان دقیقی برای مدت زمان یادگیری نی انبان نمیتوان در نظر گرفت. هرچقدر بیشتر تمرین کنی زودتر هم راه میوفتی.

آیا میتونم ساز نی انبان رو قسطی بخرم؟

بله! با امکان خرید قسطی ساز دلشاد موزیک شما میتونی ساز نی انبان رو به صورت قسطی و با بودجه کمتر بخری.