instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی کامل کمانچه نریمان

قیمت کمانچه نریمان در مقابل سایر برند ها و مدل ها بسیار به صرفه و اقتصادی است. مقاله معرفی کامل کمانچه نریمان میتونه کمکتون کنه. پس اگر سرمایه زیادی برای خرید ساز ندارید و در عین حال علاقه مند به شروع یادگیری نواختن کمانچه هستید این ساز یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

معرفی کامل کمانچه نریمان

معرفی کامل کمانچه نریمان

معرفی کامل کمانچه نریمان

طراحی و قیمت کمانچه نریمان به طریقی انتخاب شده است که کاملا مناسب با نوازندگان مبتدی و هنرجویان تحت آموزش باشد.

بررسی متریال ساخت و تاثیر آن بر قیمت کمانچه نریمان

معرفی کامل کمانچه نریمان

معرفی کامل کمانچه نریمان

کاسه طنینی کمانچه می تواند در نوع پشت باز یا بسته طراحی شود. در این مدل کاسه از نوع پشت بسته بوده و از ترکه های درخت توت که با نظم و ظرافت زیاد در کنار یکدیگر قرار گرفته اند ساخته شده است.

برای ساخت اغلب کاسه های ساز های چوبی از ترکه درخت توت استفاده می شود که طبیعتا این انتخاب به علت خواص مناسب این چوب است، چوب توت خواص رزونانسی ویژه ای دارد، در برابر رطوبت مقاومت مناسبی از خود نشان می دهد و طنین صدایش گوش نواز و زیبا است.

قیمت کمانچه نریمان با وجود چوب توت به کار رفته در کاسه و پوست شکم بره کشیده شده روی آن بسیار مناسب و باورنکردنی است.

معرفی کامل کمانچه نریمان

معرفی کامل کمانچه نریمان

علاوه بر کاسه، شیطانک، خرک و گوشی های این کمانچه نیز از چوب تهیه شده اند اما برای هر قسمت به فراخور کاربرد آن، چوب متفاوتی انتخاب گردیده است.

شیطانک که نیاز به یک ساختار مستحکم دارد از جنس چوب سخت و کمیاب شمشاد تهیه شده است؛ خرک چوبی و گوشی هایی از جنس گردوی با کیفیت نیز در کنار هم کمانچه نریمان را تکمیل می کنند. با توجه به قیمت کمانچه نریمان نباید انتظار اجزای استخوانی یا چوب آبنوس تیره داشت اما متریال جایگزین به کار رفته نیز تا حد زیادی انتظارات شما را براورده خواهند کرد.

آرشه ساز و تاثیر آن بر قیمت کمانچه نریمان

معرفی کامل کمانچه نریمان

معرفی کامل کمانچه نریمان

برای نواختن کمانچه از یک آرشه استفاده می شود که آرشه خود شامل دو بخش است : قسمتی چوبی که تقارن و طراحی خاصی دارد و روی آن الیاف طبیعی یا مصنوعی نصب شده است.

اگر شما نیز به وگان بودن اجزای ساز خود اهمیت می دهید باید بدانید که برای ساخت آرشه این کمانچه از الیاف مصنوعی به جای طبیعی بهره گرفته شده است که این موضوع به خودی خود تاثیر مستقیمی بر قیمت کمانچه نریمان دارد بدیهی است آرشه هایی با الیاف طبیعی از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.

قیمت کمانچه های دلشاد موزیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید