instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

مقایسه پیانو کاسیو و یاماها؛ کدام‌ یک بهتر است؟

مقایسه پیانو کاسیو و یاماها

مقایسه پیانو کاسیو و یاماها

کاسیو و یاماها دو برند نامی و مشهور در زمینه ساخت ساز و ابزارآلات موسیقی محسوب می‌شن. که به دلیل ساخت محصولات با کیفیت تونستن علاقه‌مندان بسیاری را در سراسر جهان به خود اختصاص بدن. بعیده تصمیم بگیرید یک پیانو حرفه‌ای بخرید و این سوال توی ذهنتون شکل نگیره که پیانو کاسیو بهتره یا یاماها؟ اهمیت بالای این موضوع باعث شد تا تصمیم بگیریم در این مطلب از مجله دلشاد موزیک به پاسخ این سوال بپردازیم. پس اگه دوست دارید جواب سوالتونو پیدا کنید، ادامه این مطلب رو از دست ندید!

ویژگی‌های برند یاماها

ویژگی‌های برند یاماها

ویژگی‌های برند یاماها

قبل از مقایسه پیانو کاسیو و یاماها لازمه تا کمی در مورد ویژگی‌های هر کدوم از این دو برند به صورت جداگانه صحبت کنیم. یاماها از آن دسته برندهای معروف محسوب میشه که به دلیل تنوع زیاد محصولات دست خریدار رو در انتخاب یک گزینه ایده‌آل کاملا باز می‌ذاره.

کیفیت و قدرت صدای خوب این برند باعث شده تا بسیاری از نوازندگان به دنبال خرید این محصولات و استفاده از آن در اجراها و تک نوازی‌ها باشن. نت‌های گسترده، پدال با کیفیت، دارا بودن سیم بیس با کیفیت، دارا بودن ریل‌های اکشن مرغوب و … از مهم‌ترین ویژگی‌های پیانوهای یاماها محسوب میشه.

ویژگی‌های برند کاسیو

ویژگی‌های برند کاسیو

ویژگی‌های برند کاسیو

کاسیو یکی دیگر از برندهای پیشرو در صنعت موسیقی محسوب میشه که به دلیل ساخت گیتارهای الکتریکی با کیفیت تونسته اسم خودش رو بر سر زبون‌ها بیندازه. محصولات این برند با قیمتی بسیار مناسب در بازار عرضه میشن و هم مناسب افراد مبتدی و هم نوازندگان حرفه‌ای می باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات ساخت برند کاسیو، می‌تونیم به کیفیت بالا، وزن کم، کلاویه‌های سبک و طراحی ظاهری زیبا اشاره کنیم.

تفاوت پیانو یاماها و کاسیو در چیست؟

تفاوت پیانو یاماها و کاسیو در چیست؟

شهرت بالای دو برند یاماها و کاسیو باعث میشه تا تصمیم‌گیری برای خرید محصولات این دو سخت و دشوار باشه. برای همین نیازه تا محصولات این دو برند نامی رو از جنبه‌های مختلفی مقایسه کنیم:

تفاوت ظاهری پیانو کاسیو و یاماها

زمان مقایسه پیانوهای برند یاماها و کاسیو یکی از فاکتورهای مهمی که باید حتما بهش توجه بشه، ظاهر محصول مورد نظره. زیبایی ظاهری پیانو به خصوص برای افرادی که می‌خوان از این ساز در منزل استفاده کنن، خیلی مهمه!

پیانوهای کاسیو و یاماها هر دو ظاهر خوبی دارن اما ظرافت‌ها در طراحی ظاهری محصولات کاسیو بیشتره. در چندین سال اخیر کاسیو تلاش کرده تا محصولات خودش رو با طراحی ظاهری خارق‌العاده وارد بازار کنه. جوری که گفته میشه هیچ برندی از نظر ظاهر سازها قابلیت رقابت با کاسیو رو نداره. البته این بدین معنی نیست که محصولات یاماها ظاهر چندان رضایت‌بخشی ندارن، بلکه پیشرو بودن کاسیو رو در زمینه طراحی ظاهری خاص محصولات نشون می‌ده!

مقایسه کیبورد پیانو کاسیو و یاهاما

اگه فاکتور مقایسه پیانو کاسیو و یاماها رو کیبورد اون در نظر بگیریم، محصولات برند یاماها برتری دارن. می‌تونیم اینجوری بگیم که برند یاما در طراحی کلاویه‌ها دقت و ظرافت بیشتری به خرج داده. برای همین محصولات این برند از کلیدهایی محکم و حساس به ضربه برخودارن که با فشار بیشتر صدایی قوی‌تر ایجاد می‌کنن. این کلیدها از سیستم حسگر دوگانه‌ای برخودارن که نوازندگی رو حتی برای مبتدی‌ها هم راحت می‌کنه. در مقابل برند کاسیو کلاویه‌های چکشی داره که بسیار محکم بوده و از سیستم 3 سنسور برخودارن اما برای رسیدن به کیفیت محصولات برند یاماها باید مسیر طولانی رو پشت سر بذارن. اگه به دنبال خرید پیانو برای افراد مبتدی هستید، یاماها گزینه بهتری محسوب میشه.

تفاوت کیفیت صدای پیانو یاماها و کاسیو

از مهم‌ترین تفاوت پیانو کاسیو و یاماها می‌تونیم به خروجی صدا محصولات ساخت این دو برند اشاره کنیم. خیلی مهمه حالا که قصد دارید برای خرید ساز پیانو هزینه کنید، محصولی رو سفارش بدید که خروجی صدای بهتری داشته باشه.

برندهای یاماها و کاسیو هر دو داری پیانوهایی با صدای فوق‌العاده هستن، اما صدای محصولات ساخت یاماها کمی بهتر از محصولات ساخت کاسیو است! در سالیان اخیر هم یاماها تمرکز خود رو روی صدای پیانوها بیشتر کرده و به همین دلیل از نظر صدا نسبت به کاسیو پیشرو محسوب میشه.

مقایسه قیمت پیانو یاماها و کاسیو

از دیگر فاکتورهای مهم در زمان مقایسه پیانو کاسیو و یاماها می‌تونیم به قیمت اشاره کنیم. قیمت پیانو رو فاکتورهای مختلفی مثل برند سازنده، نوع پیانو، ویژگی‌های پیانو، اندازه و … مشخص می‌کنه. اگر دو پیانو با ویژگی‌های یکسان در نظر بگیریم، پیانو ساخت برند یاماها از قیمت بیشتری برخورداره. جالبه بدونید قیمت محصولات دست دوم برند یاماها نسبت به محصولات نو خیلی از برندهای دیگه بیشتره!

مقایسه شهرت و محبوبیت برند یاماها و کاسیو

اگه معیار مقایسه پیانو کاسیو و یاماها رو شهرت این دو برند در نظر بگیریم باز هم یاماها پیروز میدان خواهد شد. البته در سالیان اخیر برند کاسیو تونسته با ساخت محصولاتی جدید و با کیفیت توجه بسیاری از افراد رو در سراسر جهان به خود اختصاص بده و شهرت بالایی به دست بیاره اما باز هم برند یاماها شناخته‌تره.

در نهایت؛ پیانو کاسیو یا یاماها، کدام‌ یک بهتر است؟

در نهایت؛ پیانو کاسیو یا یاماها، کدام‌ یک بهتر است؟

در نهایت؛ پیانو کاسیو یا یاماها، کدام‌ یک بهتر است؟

خیلی از افراد دوست دارن بدونن خرید پیانو یاماها برای اونا گزینه بهتریه یا کاسیو؟

در جواب به این سوال باید بگیم محصولات این دو برند نامی هر کدوم ویژگی‌های مختص به خودشونو دارن. این شما هستید که با توجه به بودجه و همچنین هدفتون از خرید پیانو باید تصمیم بگیرید، که کدوم ساز گزینه بهتری محسوب میشه. اگه قیمت مناسب و طراحی ظاهری زیبا خیلی براتون مهمه بهتره سراغ محصولات کاسیو برید اما اگه دنبال پیانوهای پیشرفته‌تر با صدایی فوق‌العاده هستید، محصولات یاماها گزینه بهتری برای شما محسوب میشن.

پیانو یاماها از کجا بخریم؟

اگه تصمیمتون برای خرید پیانو یاماها جدیه، می‌تونید روی کمک متخصصان ما در مجموعه دلشاد موزیک به عنوان اولین و قدیمی ترین فروشگاه ساز و آلات موسیقی در تهران حساب باز کنید! ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین و با کیفیت‌ترین پیانوها رو با قیمتی مناسب به صورت نقد یا اقساط بدون سود و ضامن در 4 مرحله بازپرداخت بخرید.

خرید یک ساز با کیفیت و مرغوب نقش بسیار زیادی در یادگیری داره. برای همین لازمه در اولین مرحله یک ساز مناسب رو برای خود بخرید! انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید ساز بسیار مهمه و می‌تونه تضمین‌کننده کیفیت ساز خریداری شده باشه! یک فروشگاه معتبر که بهترین سازها با قیمتی مناسب رو در اختیارتون بزاره. ضمانت اصالت کالا، کیفیت محصولات و گارانتی 7 روزه بازگشت وجه در دلشاد موزیک تضمین شدست! با خیال راحت سازتون رو انتخاب و از ما بخرید. فرصت براتون فراهمه تا یک خرید موفقیت‌‌آمیز رو تجربه کنید. زمان رو از دست ندید و فرایند خرید رو همین الان تکمیل کنید.‌

سوالات متداول

قیمت پیانوهای برند یاماها بهتره یا کاسیو؟

قیمت پیانوهای برند کاسیو بهتره.

ظاهر پیانوهای برند یاماها بهتره یا کاسیو؟

ظاهر پیانوهای برند کاسیو بهتره.

خروجی صدا پیانوهای یاماها بهتره یا کاسیو؟

خروجی صدا پیانوهای برند یاماها بهتره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید