instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

راهنمایی خرید کاخن پالوس

راهنمایی خرید کاخن پالوس

امروزه ساز های بسیار زیادی وجود دارند و هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خودشان را دارند. یکی از ساز های نو ظهور و جدید که بسیار محبوب شده است، ساز کاخن است. ساز کاخن در دسته ساز های کوبه ای قرار می گیرد و از آن در بسیاری از آهنگ ها استفاده می شود و حتی می توان به صورت تکی برای اجرای یک آهنگ نیز از آن استفاده کرد. ما در این مقاله کاخن و خرید کاخن پالوس که یکی از مدل های خوب بازار است توضیح داده ایم.

ساز کاخن و تاریخچه آن

خرید ساز کاخن

ساز کاخن یکی از ساز های جدید محسوب می شود و به همین خاطر تاریخچه چندان طولانی ندارد. اسم این ساز از زبان اسپانیایی گرفته شده است و به عنوان یکی از ساز های کوبه ای به حساب می آید. برای نواختن این ساز نوازندگان بر روی ساز می نشینند و با زدن کف دست و انگشتان خود بر صفحه جلویی آن که تاپا نام دارد صدا تولید می کنند.

در خرید کاخن پالوس خوب است بدانید که از سایر وسایل مانند پتک های کوچک، چوب و برس نیز استفاده می شود تا بتوان با ساز کاخن صدا تولید کرد. کاخن معمولا در موسیقی های آفریقایی به خصوص کشور پرو در سبک های موسیقی فلامنکو و جاز استفاده زیادی می شود و به عنوان یکی از ساز های اصلی آن به حساب می آید.

تاریخچه این ساز به اواخر قرن هجدهم بر می گردد. اولین استفاده کنندگان این ساز آفریقایی ها و مردم کشور پرو بودند. یکی از دلایلی که باعث شد این ساز در غرب نیز محبوب شود این است که بردگان آفریقایی هنگامی که به ایالات متحده آورده شدند، با خود این ساز ها را نیز آوردند و آن را در قاره آمریکا محبوب کردند.

برای خرید کاخن پالوس خوب است بدانید که این ساز هم اکنون در سراسر قاره آمریکا، کشور فیلیپین و اسپانیا نیز محبوب است. کاخن در ابتدا در دوره برده داری در پرو توسعه یافت و در سال 1850 به اوج محبوبیت خود رسید. در اواخر قرن نوزدهم، نوازندگان حرفه ای با ایجاد تغییراتی در ساختار ساز کاخن، تغییراتی در صدای آن ایجاد کردند. بعد پایان دوره برده داری نیز این ساز در کشور های آمریکای لاتین و اروپا نیز محبوب شد و بسیاری از افراد از آن استفاده کردند.

محبوب ترین مدل های ساز کاخن

در ادامه چند مدل از این ساز محبوب را برای شما شرح داده ایم :

کاخن پالوس مدل c211

خرید کاخن پالوس مدل c211

همان طور که می دانید پالوس یکی از محبوب ترین مدل های ساز کاخن است به همین خاطر در اکثر اوقات خرید کاخن پالوس پیشنهاد می شود. بسیاری از افراد ساز کاخن را سازی فرعی می دانند اما این در حالی است که برخی از نوازندگان دیگر کاخن را به عنوان یکی از ساز های اصلی می دانند و به همین خاطر برای تسلط یافتن بر روی آن تلاش زیادی می کنند.

کاخن پالوس مدل c211 یکی از ساز های میان رده برند پالوس است که در ساخت آن تمامی صفحات به طور کاملا دست ساز درست شده اند. در ساخت اسنیر این ساز از دو سیم اسنیر که به صورت هفتی قرار گرفته اند استفاده شده است. در خرید کاخن پالوس مدل c211 خوب است بدانید که این سیم ها قابل کوک کردن نیز هستند تا بتوان برای همنوازی آن ها را تنظیم کرد. این مدل ساز کاخن در بازار با دو رنگ متفاوت موجود است و می توان همراه با آن یک کیف مخصوص نگه داری نیز خریداری کرد. خود این کیف نیز در پنج رنگ متفاوت موجود است و شما می توانید رنگ مورد علاقه خود را از بین آن ها انتخاب کنید.

کاخن پالوس c611

خرید کاخن پالوس c611

در خرید کاخن پالوس باید بدانید که ساز کاخن به شکل یک جعبه چوبی ساخته می شود و یک فریم اصلی دارد. همچنین ساز کاخن دارای یک صفحه طنینی که در جلوی ساز قرار گرفته دارد. در داخل ساز سیم های اسنیر نصب شده اند تا یک افکت صوتی به آن اضافه کنند و صدای جذاب تری را به وجود بیاورند.

این مدل ساز کاخن که پالوس C611 نام دارد، یکی از ساز های ایرانی با کیفیت شناخته می شود که از شش سیم گیتار برای ایجاد صدایی رسا و شفاف استفاده می کند. این ساز کاملا دست ساز بوده و چوب های مورد استفاده آن ها نیز به صورت دست ساز برش خورده اند و به یکدیگر متصل شده اند. در خرید کاخن پالوس در مدل C611 باید گفت که این ساز با دو طرح مختلف عرضه می شود. این ساز از لحاظ کیفیت و صدا دهی می تواند برای تمامی افراد حتی پر کاشنیست های حرفه ای نیز مناسب است.

کاخن پالوس c411

خرید کاخن پالوس c411

برای این که بتوانیم صدای ریتمیک داشته باشیم، حتما ساز مورد استفاده نباید درامز باشد. ساز کوبه کاخن یکی از ساز های مناسب، جمع و جور و قابل حمل است که محبوبیت بسیار زیادی را نیز پیدا کرده است.

در خرید ساز کاخن پالوس مدل C411 باید بدانید که این کاخن دارای چهار سیم گیتار است که در پشت صفحه طنینی نصب شده اند. این سیم ها نقش اسنیر را ایفا می کنند و باعث می شود تا ساز یک افکت صوتی خاص در صدای خود داشته باشد. جالب است بدانید که این ساز ها قابل کوک هستند تا بتوان به یک تناسب سبک موسیقی اجرایی دست پیدا کرد.

نکته دیگری که وجود دارد این است که ساز کاخن پالوس مدل C411 به صورت کاملا دست ساز تهیه شده است و دارای یک صفحه تاچ با کیفیت است. کاخن پالوس مدل C411 صدایی با کیفیت تولید می کند که نه تنها کاربران مبتدی بلکه افراد حرفه ای را نیز راضی نگه می دارد. کاخن پالوس مدل c411 در دو طرح و دو رنگ عرضه می شود و افراد پس خرید آن، می توانند یک کیف حمل کاخن را که در 5 رنگ مختلف موجود است انتخاب کنند.

جمع بندی

در این مقاله در مورد ساز کاخن صحبت کردیم. متوجه شدیم که ساز کاخن در دسته ساز های کوبه ای محسوب می شود. ساز کاخن امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین ساز های بازار شناخته می شود و بسیاری از افراد سعی دارند تا نحوه نواختن آن را یاد بگیرند. ما نیز به خاطر محبوبیت بسیار زیاد این مدل آن را معرفی کردیم تا در خرید کاخن پالوس راحت باشید. البته شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره 8487 3393-021 تماس بگیرید تا بتوانید انتخاب حرفه ای و مناسبی داشته باشید.

 

مشکی
نچرال

کاخن IP آی پی سیمی قابل کوک

قیمت اصلی 2,600,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,400,000 تومان است.

کاخن پرسیس Persis طرح 7

قیمت اصلی 3,100,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,750,000 تومان است.

کاخن پرسیس Persis طرح 5

قیمت اصلی 3,100,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,750,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید