instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

راهنمای خرید گیتار پارسی

راهنمای خرید گیتار پارسی

در مقاله راهنمای خرید گیتار پارسی قصد داریم سه گیتار محبوب و پر طرفدار شرکت پارسی که از نوع گیتار کلاسیک را بررسی کنیم.

این شرکت ایرانی علاوه بر گیتار پارسی m2 و m5 و m6 که محبوبترین گیتارهای این شرکت هستند مدل‌های دیگر m را نیز تولید میکند مثل m1 و m3 و m4 اما ما به معرفی سه مدل پر فروش این محصول می‌پردازیم که البته تفاوت آنچنانی ندارند اما گیتار m5 برای افراد مبتدی گزینه‌ی مناسب‌تری است.

راهنمای خرید گیتار پارسی

پارسی یک شرکت خصوصی در زمینه ساخت آلات موسیقی به ویژه گیتار با متخصصان ماهر داخلی در زمینه های موسیقی ، صدا و ساخت ساز فعالیت دارند.تاسیس این شرکت در سال 1385 با هدف ایجاد بازاری مناسب برای خرید محصولات موسیقی و ارائه کیفیت مناسب برای هنرمندان و هنرجویان موسیقی به منظور عرضه انواع گیتار (پاپ، کلاسیک، فلامنکو) در بازار ایران و در بازارهای بین المللی می باشد.

 

انواع گیتار پارسی

براتون چهار تا از محبوب ترین گیتار های پارسی رو آماده کردیم تا قبل از خرید درباره هر مدل اطلاعاتی رو داشته باشید.

گیتار کلاسیک پارسی m2

راهنمای خرید گیتار پارسی

راهنمای خرید گیتار پارسی

صفحه رویی گیتار پارسی m2 از چوب صنوبر درست شده و صفحه کناری و پشتی آن از چوب ماهون، که این ویژگی باعث کیفیت صدای گیتار پارسی می‌شود.

گیتار m2 با توجه به قیمت مناسب و کیفیت ساخت خوب برای افراد مبتدی مناسب است و برای نواختن حرفه‌ای خیلی مناسب نیست. لعاب بدنه‌ی این گیتار مات می‌باشد و تعداد فرت‌های آن به طور استاندارد 19 عدد است.

گیتار پارسی m5

راهنمای خرید گیتار پارسی

راهنمای خرید گیتار پارسی

جنس صفحه رویی این گیتار پارسی m5 از چوب صنوبر و صفحه پشتی آن از جنس ماهون است که باعث کیفیت صدای این گیتار می‌شود. قسمت انگشت گذاری و بریج این ساز از رزوود ساخته می‌شود و تعداد فرت‌های آن به طور استاندارد 19 عدد می‌باشد و برای لعاب بدنه و لعاب دسته‌ی آن از رنگ استفاده شده.

این ساز نیز برای افراد مبتدی گزینه‌ی مناسبی است.

 

 

گیتار پارسی m6

راهنمای خرید گیتار پارسی

راهنمای خرید گیتار پارسی

جنس صفحه رویی  ساز گیتار پارسی m6 از چوب صنوبر و جنس صفحه‌ی پشتی آن از چوب ماهون است که باعث کیفیت صدای این گیتار می‌شود. طول دسته‌ی این گیتار 63 سانتی متر و ضخامت کاسه‌ی آن 95 میلی متر و تعداد فرت‌های آن به طور استاندارد 19 عدد می‌باشد.

این ساز برای افراد مبتدی گزینه‌ی مناسبی می‌باشد.

 

گیتار پارسی مدل p40

راهنمای خرید گیتار پارسی

راهنمای خرید گیتار پارسی

محصول فوق گیتار پارسی مدل p40 است که جدیدترین محصول شرکت پارسی است. سایز ۴/۴ دارد و به طور استاندارد از ۱۹ عدد فرت تشکیل شده است، علاوه بر این جنس شیطانک و خرک آن از پلاستیک است.

با توسعه در دنیای موسیقی هر روزه شاهد تولید انواع مختلف سازها به خصوص گیتارها و بالعکس آن، شاهد قدمت یافتن برخی دیگر از آنها خواهیم بود که ارزش خود را نشان می‌دهند.یکی از همان قدمت یافته‌های جهان موسیقی این گیتار کلاسیک است که توانسته پیشرفت بسزایی هم در گروه خود داشته باشد.

دلشاد موزیک به عنوان اولین فروشگاه لوازم موسیقی در ایران فعالیت خود را با هدف ارائه انواع ادوات موسیقی و لوازم جانبی از سال ۱۳۲۵ شروع کرده است.از اهداف فروشگاه تامین انواع سازهای ایرانی، خارجی و لوازم جانبی مربوط به سازها بوده که شامل جزئی ترین و کوچکترین قطعات تا بزرگترین لوازم جانبی است.

برای خرید انواع مدل گیتار پارسی از فروشگاه دلشاد موزیک میتونید روی لینک زیر کلیک کنیذ.

قیمت گیتار پارسی

برای مشاوره و خرید آنلاین با شماره 33938487-021 تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید