instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی اپلیکیشن های آموزش ویولن

معرفی اپلیکیشن های آموزش ویولن

ویولن یکی از ساز های زیبا، کلاسیک و در عین حال خوش نوا است. اگر قصد دارید در زندگی خود تحولی عظیم ایجاد کنید، می توانید به نواختن این ساز زیبا بپردازید. از آن جایی که امروزه هزینه کلاس های حضوری موسیقی بسیار بالا رفته و مردم محدودی قادر به شرکت در آن ها هستند. در این شرایط لازم است به دنبال آموزش های مجازی و اپلیکیشن های آموزش ویولن باشید که با هزینه محدود، گزینه های بسیاری را در اختیارتان خواهند گذاشت.

همچنین لازم به ذکر است هر اپلیکیشنی نمی تواند در آموزش صحیح شما موثر واقع شود. شما باید در میان اپلیکیشن های آموزش ویولن، بهترین مورد را که به شرایط شما نزدیک است، انتخاب کنید و با استفاده از آن به نواختن بپردازید. حواستان باشد که این کار مراحل طولانی را به همراه خواهد داشت. هیچ گاه نا امید نشوید و به کار خود ادامه دهید. در ادامه چند اپلیکشین کاربردی را برای شما معرفی کرده ایم تا انتخاب برایتان آسان گردد.

محتوا پنهان

معرفی بسته های آموزشی

یکی از اولین کار هایی که برای شروع نواختن احتیاج دارید، یادگیری نحوه کوک کردن ویولن است. برنامه هایی که در ادامه مطلب برایتان معرفی می کنیم، اغلب دارای یک سوزن بصری بر روی نمایشگر هستند که با حرکت ویولن خود، سوزن نیز تکان خورده و به کوک کردن ویولن کمک خواهد کرد.

  • برنامه Tuner gStrings

این برنامه یکی از بهترین نمونه های موجود برای اندروید است. با استفاده از آن به طور دقیق، شدت و گام ها را اندازه گیری خواهید کرد تا کوک ساز به طور دقیق اجرا گردد.

ویژگی ها:

  • برای گوشی های اندروید مناسب بوده و آیفون نمی تواند از آن استفاده کند
  • ساختاری بسیار ساده دارد و برای کاربران مختلف کارآمد است
  • فاقد تبلیغات بوده و حوصله شما سر نخواهد رفت
  • اپلیکیشن مناسب برای کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه

افراد حرفه ای سعی می کنند از اپلیکیشن های آموزش ویولن مخصوص کامپیوتر نیز استفاده کنند، زیرا کامپیوتر علاوه بر صفحه نمایش بزرگ تر، کارآیی و عملکرد بالا تری را نیز در اختیار شما خواهد گذاشت.

  • برنامه Tomplay Music

این برنامه علاوه بر تلفن همراه و تبلت بر روی کامپیوتر نیز نصب شده و عملکرد موفقی را برابتان به ارمغان خواهد آورد.

ویژگی ها:

  • پس از ۱۴ روز، دیگر قادر به استفاده به صورت رایگان از این برنامه نخواهید بود.
  • با کیفیت بالا می توانید صدا ها را شنیده و آن ها را ضبط کنید.
  • به سادگی می توانید صدا ها را تنظیم کنید و از امکانات دیگر اپلیکیشن های آموزش ویولن نیز بهره ببرید.

اپلیکیشن آموزش ویولن

معرفی کتاب و دی وی دی های آموزشی نحوه نواختن ویولن

علاوه بر اپلیکیشن های آموزش ویولن، شما می توانید از کتاب ها و دی وی دی هایی که در ادامه مطلب برایتان می آوریم نیز برای آموزش بهتر استفاده کنید.

در کنار اپلیکیشن های آموزش ویولن، می توانید از این کتاب که قصد دارد در ۲۸ جلسه و با زبان ساده اصول اولیه نواختن ویولن را به شما آموزش دهد نیز استفاده کنید. مطالب موجود در این کتاب به قدری مهم می باشد که لازم است در طول هفته بار ها مرور شود تا از خاطرتان نرود. یکی دیگر از ویژگی های این کتاب، به همراه داشتن یک دی وی دی تصویری است که مانند یک مربی مخصوص، نحوه نگه داشتن ویولن و نواختن موسیقی را به شما به صورت تصویری آموزش خواهد داد. با توجه به ترجمه و ویرایشی که توسط بهزاد لیمویی صورت گرفته است، می توانید با زبانی ساده و روان به آموختن ویولن بپردازید.

  • آموزش تصویری ویولن دی وی دی:

تحقیقات نشان داده است که آموزش تصویری و شنیداری در اپلیکیشن های آموزش ویولن و دی وی دی های مخصوص، می توانند بسیار موثر واقع شوند و نتیجه مطلوبی را ارئه دهند. این مجموعه شامل مفاهیم بسیار با ارزشی مانند تئوری موسیقی ۱ و ۲، نت های کوتاه، علامت های مختلف فرماتا، تمرینات مهم برای دوره های مقدماتی ۱، ۲ و ۳، تکنیک های ویبزه و تریل، گلیساندو، نحوه کوک کردن ویولن و انگشت گذاری بر روی سیم های آن، انواع تمرین های عملی و موارد بسیار پر اهمیت دیگر است که به شما در جهت نواختن ویولن کمک خواهد کرد.

راهنمای انتخاب بهترین اپلیکیشن آموزش ویولن

راهنمای انتخاب بهترین اپلیکیشن آموزش ویولن

  • شناسایی سبک یادگیری خود:

شما لازم است نحوه و سبک یادگیری ویولن خود را درک کنید. از این طریق می توانید نواختن را آسان تر یاد بگیرید و در میان اپلیکیشن های آموزش ویولن، نمونه ای که به استایل یادگیری شما نزدیک تر است را انتخاب کنید. به عنوان مثال شخصی که با مشاهده کرون یاد می گیرد، لازم است برنامه ای را انتخاب کند که بر پایه مشاهده چیده شده است و شخصی که با شنیدن ارتباط برقرار می کند نیز بهتر است به دنبال برنامه هایی برود که آموزش صوتی به مردم ارائه می کنند.

  • بررسی سطح خود:

برای سطوح مختلف اپلیکیشن های آموزش ویولن متفاوت وجود دارد. به عنوان مثال اگر مبتدی هستید، لازم است از برنامه های مخصوص سطح خود استفاده کرده و در صورت ماهر بودن، برنامه های پیشرفته تری را دنبال کنید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن های آموزش ویولن

مزایای استفاده از اپلیکیشن های آموزش ویولن

1) عدم وجود محدودیت زمانی و مکانی: هنگام استفاده از اپلیکیشن های آموزش ویولن، شما هیچ محدودیتی را احساس نکرده و در هر زمان، مکان و موقعیتی که بخواهید می توانید شروع به یادگیری موسیقی کنید.

2) مناسب برای تمامی سطوح: چه سطح شما مبتدی بوده و چه در نواختن گیتار بسیار ماهر هستید، باز هم برای شما اپلیکیشن های آموزش ویولن وجود دارد تا کار نواختن و یادگیری تکنیک های خاص را برایتان تسهیل بخشد.

3) کوک کردن آسان ساز: در هر سطحی که قرار داشته باشید، کوک کردن ویولن یکی از چالش های اساسی شما برای نواختن محسوب می شود. با استفاده از این برنامه ها، این چالش برایتان بسیار آسان شده و به راحتی می توانید به سیم ها و قسمت های مختلف ویولن خود دست پیدا کنید.

جهت مشاهده و خرید انواع ویولن می توانید به سایت دلشاد مراجعه کنید و همچنین برای مشاوره جهت خرید با شماره 33938487-021 تماس بگیرید.

 

ویولن فندر رزوود سایز ۴/۴ (جعبه مستطیل)

قیمت اصلی 12,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 11,100,000 تومان است.

ویولن تی اف TF 142 سایز 4/4

قیمت اصلی 12,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 11,400,000 تومان است.

ویولن تی اف TF 00800

قیمت اصلی 25,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 24,200,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید