instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی سنتور سیف سفارشی

معرفی سنتور سیف سفارشی

امروز میخوایم معرفی سنتور سیف سفارشی رو داشته باشیم پس با ما همراه باشید. این سازنده (ناصر سیف) سازهای خیلی محدودی میسازد و جزو سازهایی نیست که در بازار به تعداد بالا و زیاد و در همه جا پیدا شود. همیشه به تعداد محدود ولی با کیفیت بالا ساخته میشود.

معرفی سنتور سیف سفارشی

معرفی سنتور سیف سفارشی

معرفی سنتور سیف سفارشی

یکی از نقاط عطفی که این سازنده دارد علاوه بر اینکه قدیمی بازار سنتور است کیفیت بالای خود را حفظ و بالا نگه داشته، و مثل بعضی سازنده ها و مدل ها افت کیفیت نداشته است.

 

سنتورهای سیف به طور کلی ۴مدل هستند:

ویژگی سنتور سیف مدل سفارشی

معرفی سنتور سیف سفارشی

معرفی سنتور سیف سفارشی

صفحات، کلاف و خرک سنتور سیف سفارشی تماما از چوب گردو ساخته شده، خرک های تراش خورده، گوشی های ساز بدون آبکاری هستد که تاثیر خوبی در کوک کردن ساز دارند.

با نگاه کلی مهر ساز روی بدنه مشخص نمیشود، به این دلیل که طراح این ساز به صورت خیلی ظریف مهر سنتور سیف سفارشی را داخل گل های ساز حک کرده.

این ساز صدای باز و شفاف و زیری دارد و به طور کلی ساز بم خوانی نیست.

سنتور سیف سفارشی تاچ خیلی خوب و نرمی دارد و با خرید این ساز شما میتوانید یک تجربه خوب از نوازندگی سنتور داشته باشید. همچنین میتوانید نت های بم و زیر را به خوبی اجرا کنید و با حتی شنیدن صدای آن میتوان نت ها را به خوبی تفکیک کرد.

تفاوت سنتور سیف سفارشی با مدل های دیگر

معرفی سنتور سیف سفارشی

معرفی سنتور سیف سفارشی

سنتور سیف ساده از چوب گردوی معمولی تر، ولی با حفظ کیفیت و قیمت پایینتر ساخته شده که مناسب برای مبتدیان و آموزش است. اگر به دنبال یک ساز آموزشی و تمرین هستید این مدل بسیار برای شما مناسب است.

مدل ۴ خط و گلدار از لحاظ چوب و ظاهری کمی تفاوت دارند. صفحات لاک براق خوردند، و چوب روشنتری استفاده شده. علاه بر این موارد تفاوت های ظاهری هم دارند. مدل ۴ خط خاتم کاری شده است و گلدار دارای گل روی سنتور است

موردی که باعث میشود مدل سفارشی با سه مدل دیگر تفاوت کند کیفیت چوب گردوی به کار رفته در آن است. چوب استفاده شده در سنتور سیف سفارشی، با قدمت تر و تراکم بالاتر است که باعث میشود صدای خروجی ساز با کیفیت تر شود.

سنتورها به ترتیب از مدل ساده تا سفارشی افزایش قیمت پیدا میکند به دلیل کیفیت چوبی که در آنها استفاده شده.

 

مقایسه سنتور های دلشاد موزیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید