instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی گیتار بست فان+معرفی 2 مدل پرفروش

معرفی گیتار بست فان

در میان ساز هایی که از زمان های گذشته وجود داشتند، گیتار جایگاه قابل توجهی را برای خود دست و پا کرده است. از آن جایی که اغلب افراد از صدای گیتار خوششان می آید، دست به تغییرات فراوانی در این ساز زیبا زدند.

به همین دلیل است که امروزه شاهد انواع مختلفی از آن هستیم، همچنین لازم به ذکر است که هر یک صدایی متفاوت و کاربردی منحصر به فرد در موسیقی دارند. شما نیز می توانید با توجه به سلیقه خود در موسیقی، یک مدل از گیتار ها را انتخاب کرده و به نواختن آن بپردازید.

معرفی گیتار بست فان

معرفی گیتار بست فان

معرفی گیتار بست فان

در ادامه مطلب قصد داریم مطالب بیش تری در رابطه با این ساز پر کاربرد، ارائه دهیم و همچنین به معرفی گیتار بست فان بپردازیم تا در راه انتخاب گیتار مورد نظر شما کمک کننده باشیم.

آشنایی با گیتار بست فان

معرفی گیتار بست فان

معرفی گیتار بست فان

 بست فان، یکی از برند های مطرح در زمینه تولید ساز های زهی است. گیتار بست فان، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و می تواند یک ساز منحصر به فرد و خوش صدا برای دوستداران گیتار به شمار رود.

نکته قابل توجه در رابطه با گیتار بست فان، تنوع بالا آن می باشد. حتی اگر مبتدی هستید و می خواهید به تازگی نوازندگی را آغاز کنید، همچنان قادر به انتخاب در میان محصولات بست فان خواهید بود. علاوه بر آن، اگر نمونه ای ارزان قیمت برای دکور در نظر دارید، می توانید انواع آن ها را در میان گیتار های بست فان پیدا کنید.

در ادامه مقاله معرفی گیتار بست فان دو نمونه از پرطرفدار ترین گیتار های بست فان را برایتان معرفی خواهیم کرد تا با آشنایی بیشتر، انتخاب برایتان ساده تر گردد.

گیتار بست فان ساخت کدام کشور است؟

معرفی گیتار بست فان

معرفی گیتار بست فان

برند بست فان متعلق به کشور ژاپن می باشد ، اما کشور های چین و اندونزی با در اختیار گرفتن تکنولوژی ساخت این گیتار ها ، اقدام به تولید آن و عرضه در بازار چهانی میکنند و تحت لیسانس ژاپن اقدام به تولید کرده اند.

انواع گیتار بست فان

گیتار کلاسیک E160 بست فان

معرفی گیتار بست فان

معرفی گیتار بست فان

  1.  در میان گیتار های بست فان سری E160، این نمونه جزو با کیفیت ترین و کارآمد ترین موارد می باشد. همچنین با سایز ۴/۴ اندازه ای استاندارد داشته و برای همه افراد مناسب است.
  2. گیتار بست فان، به عنوان یک ساز آکوستیک چوبی که دارای ۶ سیم می باشد، کاربردی بالا برای افراد مبتدی تا متوسط دارد.
  3.  با توجه به جنس آن (پلیمری مانند نایلون) می توان گفت که صدایی گرم و آرامش بخش را ارائه کرده که برای سبک موسیقی ایرانی بسیار مناسب است.
  4.  علاوه بر تمام ویژگی های بالا، گیتار بست فان، دارای قیمتی مقرون به صرفه، نسبت به کارآیی بسیار زیادش می باشد.
  5. در رابطه با جنس چوب استفاده شده در این ساز، می توان به چوب رز با ماندگاری قابل توجهی که دارد، اشاره کرد و برنجی بودن ماشین هد آن به ماندگاری و دوامش کمک ویژه ای خواهد کرد.
  6. اگر شرایط جسمانی خاصی دارید که با هر ساختاری نمی توانید کنار بیایید، گیتار بست فان E160 گزینه ای مناسب برای شما می باشد، زیرا دسته آن قابل تنظیم بوده و طبق خواسته شما تنظیم می شود.

گیتار کلاسیک E150 بست فان

معرفی گیتار بست فان

معرفی گیتار بست فان

  1.  اگر جزو کسانی هستید که به اجرای چند نوت در یک زمان علاقه مند هستند، لازم است گیتار کلاسیک E150 بست فان را جزو گزینه های خرید خود قرار دهید.
  2. با تهیه گیتار بست فان، شاهد ۶ سیم خواهید بود که ۳ سیم آن نایلونی بوده و برای نواختن نت های زیر مورد استقاده قرار می گیرند و ۳ تا دیگر، فنری شکل می باشند تا نواختن نت های باس را برایتان ساده تر سازند.
  3.  با توجه به چوب های ناتو و رز که در ساختار این گیتار به کار رفته اند، می توان آن را نمونه ای منحصر به فرد دانست که صدایی گوش نواز را برای شما عزیزان ارائه خواهد کرد.
  4. این نمونه نیز درست مانند مدل قبلی دارای دسته ای قابل تنظیم بوده که به شما اجازه می دهد، با توجه به شرایط خودتان آن را تنظیم کنید.
  5. با توجه به این که صفحه انگشت گذاری این مدل از جنس چوب گردو می باشد و به همین علت ماندگاری بالایی دارد. همچنین این گیتار قیمت مقرون به صرفه ای دارد که تهیه آن را برای بیشتر افراد ممکن می سازد.
  6. اگر به دنبال یک گیتار با قیمتی مناسب، کیفیتی بالا و متریال های عالی می گردید، لازم است به دو نمونه ذکر شده توجه کنید و مناسب ترین مورد را برای خود تهیه کنید تا از نواختن ساز مورد علاقه خود لذت بیش تری ببرید.

تاریخچه گیتار

معرفی گیتار بست فان

معرفی گیتار بست فان

هنگامی که از ساز های زهی مانند گیتار استفاده می کنید، هیچ گاه به تاریخچه و منشا آن توجه نخواهید کرد، اما لازم به ذکر است که گیتار، سازی قدیمی است. منشا اصلی آن به طور دقیق مشخص نیست، ولی برخی از تاریخ دانان معتقدند که گیتار در حقیقت از کلمه یونانی κιθάρα  (کیتارا) گرفته شده است.

در آن زمان کیتارا نوعی ساز زهی بود که با استفاده از لاک لاکپشت ساخته شده و برای نواختن نوا های خوش مورد استفاده قرار می گرفت. همچنین برخی دیگر معتقدند که به دلیل شباهت ظاهری گیتار به ساز آپولو، ممکن است قسمتی از آن برگرفته از آپولو باشد که با گذشت زمان با تغییرات زیادی رو به رو شده و بدین شکل در آمده است.

به طور دقیق تر بخواهیم تاریخچه انواع گیتار، از جمله گیتار بست فان را بررسی کنیم، لازم به ذکر است، این ساز هزاران سال است که مورد علاقه مردم‌ عادی قرار گرفته و می توان آن را یکی از پر طرفدار ترین ساز ها دانست. حدود ۴۰۰۰ سال پیش، تغییراتی در این ساز زهی ایجاد شد و در نتیجه به نمونه های امروزی تغییر پیدا کرد.

همچنین لازم به ذکر است که نوازندگان اولیه این ساز (رابرت جانسون و سون هاوس) در آغاز شهرت بالای گیتار در میان عموم بی تاثیر نبودند.به طور کلی می توان ادعا کرد که گیتار بست فان، جزو بهترین و با کیفیت ترین ساز های دنیا می باشد. با توجه به کیفیت بالایی که دارند، این ادعا به طور کامل قابل اثبات است.

جهت خرید و مشاوره برای گیتار های بست فان می توانید با شماره 8487 3393-021 تماس بگیرید.

مقایسه گیتار های دلشاد موزیک

گیتار یاماها Yamaha C70

قیمت اصلی 10,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 9,200,000 تومان است.

گیتار کلاسیک دیاموند سایز ۴/۴

قیمت اصلی 2,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,820,000 تومان است.

گیتار پارسی مدل P40

قیمت اصلی 3,800,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,450,000 تومان است.

گیتار کلاسیک پارسی مدل Parsi M2

قیمت اصلی 4,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,150,000 تومان است.

گیتار کلاسیک یاماها مدل Yamaha C40

قیمت اصلی 9,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 8,200,000 تومان است.

گیتار امپریال Imperial

قیمت اصلی 2,700,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,400,000 تومان است.

گیتار کلاسیک پارسی مدل Parsi M5

قیمت اصلی 3,550,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,400,000 تومان است.

گیتار کلاسیک دیاموند سایز 3/4

قیمت اصلی 2,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,820,000 تومان است.

گیتار متاع پور mat4

قیمت اصلی 3,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,400,000 تومان است.

گیتار پارسی P70

قیمت اصلی 3,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,750,000 تومان است.

گیتار متاع پور +mat2 (مت دو پلاس)

قیمت اصلی 3,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,800,000 تومان است.

گیتار متاع پور مت 3 (mat 3)

قیمت اصلی 3,800,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,000,000 تومان است.

گیتار الحمبرا z nature (زدنیچر)

قیمت اصلی 25,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 22,430,000 تومان است.

1 دیدگاه در “معرفی گیتار بست فان+معرفی 2 مدل پرفروش

  1. ناشناس گفت:

    قیمت روز e150 چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید