instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

چند راهکار طلایی برای ارتقاء سطح نوازندگی گیتار

چند راهکار طلایی برای ارتقاء سطح نوازندگی گیتار

ساز گیتار یکی از محبوب ترین ساز هایی است که اکثر افراد با آن به دنیای ساز ها وارد می شوند. خوب است بدانید که نکات بسیار مهمی در مورد ساز گیتار و نوازندگی با آن وجود دارد که باید به آن ها دقت کنید. ما در این مقاله در مورد تمامی نکات لازم برای ارتقاء سطح نوازندگی گیتار توضیح داده ایم.

محتوا پنهان

چگونه سطح نوازندگی خود را با گیتار ارتقاء دهیم؟

  1. به طور منظم تمرین کنید.

یکی از مهم ترین اصولی که به شما کمک می کند سطح نوازندگی خود را با گیتار ارتقاء دهید، تمرین کردن است. قطعا هیچکس بدون تمرین نمی تواند یک گیتاریست حرفه ای شود. در کنار تمرین، سعی کنید برای بعضی ها اجرای زنده نیز داشته باشید. اجرا در مقابل چند نفر باعث افزایش کیفیت کار شما می شود و می توانید بهتر با گیتار بنوازید. در ضمن این را به یاد داشته باشید که هر چقدر بیشتر تمرین کنید، بهتر نوازندگی را یاد خواهید گرفت.

  1. کرونوتایپ خود را پیدا کنید.

برای ارتقاء سطح نوازندگی گیتار باید کرونوتایپ خود را پیدا کنید. کرونوتایپ به زمانی خاص در 24 ساعت شبانه روز گفته می شود که فرد در آن علاقه بیشتری به خواب دارد و بعد از آن علاقه بیشتری به انجام کار های خود. برای اینکه بهتر متوجه این موضوع شوید، خوب است یک مثال ساده بزنیم. بسیاری از جانوران مانند جغد، در شب فعالیت می کنند و در آن زمان بهتر کار ها را انجام می دهند؛ اما بسیاری دیگر در طول روز. به همین دلیل است که برای ارتقاء سطح نوازندگی گیتار، باید کرونوتایپ خود را پیدا کنید.

  1. مدیتیشن کنید.

مدیتیشن یکی از بهترین راه هایی است که می توان برای افزایش خلاقیت و کاهش استرس از آن استفاده کرد. اگر کمی قبل از اجرا مدیتیشن کنید می توانید بهتر تمرین کنید و به یک گیتاریست عالی تبدیل شوید.

چه زمانی لازم است که گیتار خود را ارتقاء دهیم؟

ارتقا سطح نوازندگی گیتار

هنگامی که احساس می کنید گیتار برای شما کوچک شده است.

کسانی که دستان کوچکی دارند سخت تر می توانند گیتار نواختن را یاد بگیرند؛ به همین دلیل برای ارتقاء سطح نوازندگی گیتار و آموزش بهتر در کودکان از گیتار های کوچک نیم سایز یا سه چهارم استفاده می شود. اگر شما هم هنوز از گیتار های کوچک استفاده می کنید و فکر می کنید که ساز برای شما کوچک شده است، نوبت به آن رسیده است که ساز خود را با یک مدل کامل تر و بزرگ تر تعویض کنید؛ زیرا اگر اندازه گیتار نسبت به دستان شما بیشتر باشد، اجازه درست نواختن را به شما نمی دهد.

زمانی که به نواختن با گیتار علاقه مند می شوید.

خیلی از افراد در ابتدای ورود به دنیای ساز ها، اول از ساز های ابتدایی و ساده استفاده می کنند؛ اما زمانی که علاقه مند به دنیای ساز ها می شوند، برای ارتقاء سطح نوازندگی گیتار خود و حرفه ای کار کردن، مجبور هستند که ساز های جدید و با کیفیت بالا را خریداری کنند. گیتار های حرفه ای از گیتار های ساده به راحتی قابل تشخیص هستند. گیتار های حرفه ای صدای غنی تر و متمایز تری تولید می کنند که زیبا تر است.

زمانی که گیتار شما فرسوده می شود.

اگر یک گیتار با کیفیت بالا بخرید و به درستی از آن نگهداری کنید، احتمالا برای ارتقاء سطح نوازندگی گیتار تا مدت طولانی ای به تعویض گیتار نیاز نخواهید داشت؛ اما از آن جایی که اکثر افراد با ساز های ارزان قیمت و مبتدی کار خود را شروع می کنند، احتمالا بعد از مدتی با فرسودگی گیتار مواجه می شوند. در این زمان است که باید گیتار خود را عوض کنید تا بتوانید  به طور حرفه ای این رشته را دنبال کنید.

بهترین گیتار های بازار

گیتار کلاسیک پالادو مدل 4/4 cut gc80

گیتار کلاسیک پالادو مدل 4/4 cut gc80

گیتار پالادو یکی از گیتار های خوب بازار است که ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد و به دلیل خوش ساختی و کیفیت بسیار بالا آن، برای ارتقاء سطح نوازندگی گیتار به اکثر افراد پیشنهاد می شود. جنس صفحه انگشت گذاری این گیتار، از چوب مرغوب صنوبر است. قسمت های پشتی و کناره های گیتار نیز از چوب ماهون ساخته شده است.

چوب ماهون به عنوان یکی از محبوب ترین چوب ها در صنعت گیتار سازی شناخته می شود. علاوه بر آن، چوب ماهون، مقاومت بسیار بالایی دارد و بسیار محکم است.

جالب است بدانید که دسته های این گیتار، انگشت گذاری بسیار روانی دارند. با توجه به کیفیت ساخت و مواد مورد استفاده در آن، زیبایی این ساز زبانزد است و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. علاوه بر این موارد، یکی از نکات مهمی که در تعویض گیتار برای ارتقاء سطح نوازندگی گیتار باید به آن توجه کرد، قیمت گیتار است. این گیتار با وجود امکانات و کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی دارد.

گیتار کلاسیک Best Fun-E160

گیتار کلاسیک Best Fun-E160

این مدل یکی از با کیفیت ترین مدل های برند بست فان است که در سایز 4/4 ساخته شده است. در واقع کسی نیست که با این برند آشنایی نداشته باشد. این مدل برای کسانی که در سطح مبتدی و حرفه ای هستند بسیار پیشنهاد می شود؛ زیرا قیمت و کیفیت آن برای کسانی که در این سطح هستند فوق العاده است.

نوع ساز آکوستیک چوبی است که شش سیم دارد. علاوه بر آن، از پلیمر نیز در آن استفاده شده است. سیم های گیتار به دلیل اینکه از جنس پلیمر هستند، صدایی گرم و دلنشین دارند که می توان از آن برای نواختن سبک هایی مانند پاپ و کلاسیک استفاده کرد. این گیتار متریال بسیار خوبی نیز دارد و در صورت استفاده درست از گیتار، تا مدت طولانی می توانید از آن استفاده کنید.

جمع بندی

در این مقاله در مورد گیتار و نواختن آن صحبت کردیم. در ابتدا در مورد چگونگی ارتقاء سطح نوازندگی گیتار توضیح دادیم و سپس به نکاتی در مورد زمان تعویض گیتار اشاره کردیم. در آخر نیز دو مورد از بهترین گیتار های بازار را نام بردیم و در مورد آن ها توضیح دادیم.

اگر احساس می کنید اطلاعات گفته شده پاسخ تمام سوالات شما را نمی دهد، با شماره گیری  33938487- از مشاوره رایگان مجموعه دلشاد بهره مند شوید.

 

گیتار یاماها Yamaha C70

قیمت اصلی 10,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 9,200,000 تومان است.

گیتار کلاسیک دیاموند سایز ۴/۴

قیمت اصلی 2,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,820,000 تومان است.

گیتار پارسی مدل P40

قیمت اصلی 3,800,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,450,000 تومان است.

گیتار کلاسیک پارسی مدل Parsi M2

قیمت اصلی 4,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,150,000 تومان است.

گیتار کلاسیک یاماها مدل Yamaha C40

قیمت اصلی 9,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 8,200,000 تومان است.

گیتار امپریال Imperial

قیمت اصلی 2,700,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,400,000 تومان است.

گیتار کلاسیک پارسی مدل Parsi M5

قیمت اصلی 3,550,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,400,000 تومان است.

گیتار کلاسیک دیاموند سایز 3/4

قیمت اصلی 2,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,820,000 تومان است.

گیتار متاع پور mat4

قیمت اصلی 3,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,400,000 تومان است.

گیتار پارسی P70

قیمت اصلی 3,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,750,000 تومان است.

گیتار متاع پور +mat2 (مت دو پلاس)

قیمت اصلی 3,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,800,000 تومان است.

گیتار متاع پور مت 3 (mat 3)

قیمت اصلی 3,800,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,000,000 تومان است.

گیتار الحمبرا z nature (زدنیچر)

قیمت اصلی 25,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 22,430,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید