instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک

یک جمله معروفی هست که میگه «زیبایی آهنگ به نوازنده است نه به گیتار» و خب راست هم میگه برای نواختن موسیقی زیبا و دلنشین خیلی به یک گیتار درجه یک احتیاج نداری اما خب از طرفی اینکه کیفیت ساز روی صدا تاثیر میذاره هم غیرقابل انکار.

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک

به همین دلیل امروز میخوایم چندتا از بهترین و باکیفیت گیتار الکتریک‌های موجود در ایران و البته موجود در دلشاد موزیک رو بهت معرفی کنیم پس اگه میخوای بیشتر راجع به خرید گیتار الکتریک بدونی با ما همراه باش.

ویژگی‌های یک گیتار الکتریک خوب چی هستن؟

یکی از سوالاتی که معمولا برای افرادی که میخوان گیتار الکتریک بخرن مطرح میشه اینه که از کجا بفهمیم کدوم گیتار الکتریک خوبه و یک گیتار الکتریک باکیفیت چه ویژگی‌هایی داره.

مهمترین ویژگی یک گیتار چوبی هست که از اون در ساخت گیتار الکتریک استفاده شده. حتما دقت داشته باشید که قبل از انتخاب و خرید صددرصدی ساز خوب تحقیق کنی و یا با یک حرفه‌ درباره انواع گیتار الکتریک صحبت کنید تا از مرغوبیت چوب ساز اطمینان پیدا کنی.

برند گیتار الکتریک فندر Fender

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک - گیتار الکتریک Fender

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک – گیتار الکتریک Fender

قطعا برند گیتار فندر بهترین گزینه برای شروع شناخت برترین‌های دنیای گیتار الکتریکه. برند فندر که یکی از قدیمی‌ترین‌های این صنعت محسوب میشه، در سال 1946 در آمریکا تاسیس شد. در طی 80 سال گذشته تاثیرات عظیمی که این برند روی موسیقی دنیا گذاشته، اجتناب ناپذیر هستن.

در همه این سال‌ها برند فندر سعی کرده تا خط تولید گیتار الکتریکش رو گسترش بده، رضایت مشتری‌ها رو هرروز بیشتر از دیروز جلب کنه و به جزئیات ساخت این ساز زیبا اهمیت بسیاری بده.

برند فندر در ساخت گیتار از متریال باکیفیت و تکنیک‌های جدید استفاده میکنه تا از اینکه گیتارهای تولیدیش بهترین در این صنعت باشن اطمینان خاطر داشته باشه.

گیتارهای فندر رنج قیمتی خیلی متفاوتی دارند و به همین دلیل معمولا به همه نوازنده‌ها از مبتدی گرفته تا حرفه‌ای پیشنهاد میشه اما همچنان در مقایسه با بقیه برندهای گیتار الکتریک ممکنه قیمتش بالا باشه.

برند گیتار الکتریک گیبسون Gibson

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک - گیتار الکتریک Gibson

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک – گیتار الکتریک Gibson

برند گیبسون هم یکی از قدیم‌های صنعت موسیقی به حساب میاد و در اواخر قرن 19 میلادی شروع به تولید و پخش گیتارهای باکیفیت و مرغوب کرد.

این برند به استفاده از متریال درجه یک در سازهایش خیلی افتخار میکنه و خیلی دقت داره که از چوب باکیفیت برای ساخت بدنه این گیتارهای الکتریک بهره ببره تا ساز صدای فوق‌العاده  دلنشین و گوشنواز تولید کنه.

با وجود اینکه برند گیبسون یکی از برترین‌های دنیای گیتاره اما یک ویژگی خیلی منفی داره که در انتخاب نشدنش توسط نوازنده‌ها مخصوصا تازه‌کارها خیلی تاثیر میذاره.

برند گیبسون با اینکه کیفیت خیلی بالایی داره اما به همون اندازه قیمت‌ سرسام‌آوری هم داره که باعث میشه خریدنش رو زیاد به نوازنده‌ها مخصوصا نوازنده‌های مبتدی پیشنهاد نکنیم.

برند گیتار الکتریک PRS

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک - گیتار الکتریک PRS

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک – گیتار الکتریک PRS

این روزها برند PRS یکی از قابل احترام‌ترین برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک در دنیاست و در دنیا به عنوان برندی که تمام محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردارن شناخته شده.

گیتارهای برند PRS مدل‌های متنوعی دارن که هرکدوم دیزاین و طراحی مخصوص به خودشون رو دارن و به نوعی که انگار هرکدوم کاراکتر خاص خودشون رو دارن.

در حالی که گیتارهای PRS اغلب با کیفیت و مهارت برتر همراه هستند، گیتارهای تولیدی این برند قیمت‌های مقرون به صرفه‌تری دارن و همین ویژگی گیتارهای الکتریک برند PRS رو برای طیف وسیع‌تری از نوازندگان در دسترس قرار می‌ده.

برند گیتار الکتریک یاماها Yamaha

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک - گیتار الکتریک YAMAHA

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک – گیتار الکتریک YAMAHA

برند یاماها اولین بار در سال 1966 در ژاپن با هدف گسترش دادن دانش موسیقیایی در دنیا، شروع به کار کرد.

یاماها طیف متنوعی از مدل‌های گیتار الکتریک رو با طرح‌ها و کاراکترهای متفاوت ارائه می‌کنه که برای نوازندگان با هر سطح مهارت، ترجیحات موسیقی و بودجه‌ها مناسبه.

گیتارالکتریک یاماها جوری طراحی شدن که همه کاره باشن و توانایی این رو داشته باشن تا رنج وسیعی از صداها رو تولید کنن. همین ویژگی محصولات و گیتارهای یاماها رو به گزینه مناسبی برای تازه‌کارهایی که دلشون میخواد نواختن انواع مختلف موسیقی رو تجربه کنن، تبدیل میکنه.

در کنار همه این ویژگی‌ها گیتار الکتریک‌های یاماها چون در کنار کیفیت بالا و متریال درجه یک از قیمت نسبتا مناسبی هم برخوردار هستن، طرفداران موسیقی مخصوصا موسیقی راک خیلی محبوبه.

برند گیتار الکتریک له آ Lea

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک - گیتار الکتریک Lea

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک – گیتار الکتریک Lea

برند له آ برای افرادی که علاقمند به نواختن موسیقی راک و متال هستند، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها به حساب میاد.

بین برندهای موجود گیتار الکتریک در سراسر دنیا برند گیتار له آ یکی از پرفروش‌ترین برندهاست و بخاطر کیفیت و مرغوبیت بالایی که داره توجه زیادی رو به خودش جلب کرده.

محصولات این برند به جز اینکه از متریال درجه یک ساخته شده‌اند چون قیمت خیلی مناسب و به‌صرفه‌ای دارند، مورد توجه نوازنده‌های بسیار زیادی در همه جای دنیا قرار گرفتن.

گیتار الکتریک‌های برند له آ بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار ایران هم خیلی مورد توجه و علاقه قرار گرفتن و اتفاقا یکی از بهترین محصولات این شرکت به نام گیتار الکتریک له آ Lea طرح lespaoul در سایت دلشاد موزیک موجوده.

شما فقط با چند کلیک ساده میتونید این ساز رو از دلشاد موزیک خریداری کنید اگر هم از کیفیت این ساز مطمئن نیستید کافیه یک سر به ویدیو آنباکس و تست صدای این گیتار در سایت دلشاد موزیک بزنید تا خیالتون از اون بابت راحت بشه.

برند گیتار الکتریک guson

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک - گیتار guson

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک – گیتار guson

برند guson در سال‌های اخیر بین نوازنده‌های گیتار الکتریک حسابی خوش نام شده چون با کیفیت بالای متریال ساخت و قیمت مقرون به صرفه به نوازنده‌های گیتار الکتریک Guson طرح استروتوکستر این امکان رو میده که اجراهای فوق‌العاده‌ای داشته باشن.

در کنار درجه یکی صدای این ساز طراحی و دیزاین خاص گیتار الکتریک‌های برند guson از دلایل دیگریه که نوازنده‌های مبتدی و حرفه‌ای رو شیفته خودش کرده و خیلی پرفروش شده.

چوب استفاده شده در ساخت بدنه گیتارهای این برند از مرغوبیت بالایی برخورداره و این خودش از دلایل اصلی صدای جذاب و خاص محصولات برند guson هست.

میتونی انواع گیتارهای این برند هم با قیمتی که از هرجای دیگه‌ای در ایران مناسب‌تره در سایت دلشاد موزیک پیدا و خریداری کنی.

تست صدا و آنباکس گیتارهای guson هم در سایت ما وجود داره تا از خرید محصولات guson اطمینان بیشتری پیدا کنی اما اگه با وجود دیدن این ویدیوها همچنان شک داشتی کافیه سری به مغازه‌های دلشاد موزیک بزنی و با لمس کردن این ساز از نزدیک بهتر بشناسیش.

برند گیتار الکتریک dean

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک - گیتار الکتریک dean

معرفی برندهای تولیدکننده گیتار الکتریک – گیتار الکتریک dean

برند گیتار الکتریک dean از اون دسته برندهاییه که باکیفیت متریال و صدایی که داره انتظارات همه گیتاریست‌ها از حرفه‌ای تا مبتدی رو برآورده کرده.

رزوود که یکی از بهترین چوب‌ها برای ساخت بدنه گیتار به حساب میاد، متریال اصلی‌ای هست که در ساخت محصولات این برند مورد استفاده قرار میگیره.

چوب مرغوب باعث میشه تا صدای گیتار رساتر و جذاب‌تر بشه که محصولات برند dean همه و همه از این ویژگی مثبت برخوردار هستن و صدای خاصشون مخاطب رو مسخ خودش میکنه.

مدل‌های مختلف گیتار الکتریک تولید شده توسط برند dean رو با قیمت باورنکردنی و فوق‌العاده مقرون به صرفه میتونی در سایت دلشاد موزیک پیدا کنی و سفارش بدی.

خلاصه کلام

در بلاگ امروز تمام اطلاعات موردنیازت برای انتخاب و خرید گیتار الکتریک رو در اختیارت گذاشتیم تا بتونی راحت‌تر گیتاری که برات مناسب‌تره رو پیدا کنی.

بخاطر وجود برندهای متنوعی که گیتار الکتریک تولید میکنن ممکنه روند انتخاب گیتار موردنظرت کمی چالشی بنظر بیاد و خسته بشی.

امیدواریم که اطلاعاتی که امروز در دلشاد موزیک خوندی به کارت بیاد و سریع و بدون نگرانی ساز موردعلاقت رو انتخاب کنی و خریداری کنی.

یادت نره که بهترین گیتار الکتریک‌ها با بهترین قیمت و کیفیت در دلشاد موزیک وجود دارن و اطلاعاتی که لازمه هرکدوم بدونی هم توی سایت نوشته شده پس میتونی با خیال راحت از سایت ما خرید کنی و لذت ببری.

مقایسه انواع گیتار الکتریک های دلشاد موزیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید