instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی 3 مدل ساز بلز با کیفیت و ارزان به همراه قیمت و خرید اینترنتی

ساز بلز یکی از سازهایی است که در کلاس موسیقی کودک استفاده می‌شود. ساز بلز ازخانواده سازهای کوبه ای یا همان پرکاشن محسوب می شود. مدل های کوچک و رنگی این ساز مخصوص کودکان طراحی شده است.

ساز بلز ساختمان ساده ای دارد. این ساز از تعدادی تیغه های فلزی با اندازه های مختلف تشکیل شده است که درکنار یکدیگر قرار گرفته اند. درواقع این تیغه های فلزی تولید کننده ی صدا با فرکانس های مختلف هستند. هرچه تیغه ها بزرگ تر باشد، صدای بیشتری تولید می کند.

در بلزهای استاندارد هر تیغه، نت موسیقی مخصوص به خود را دارد که با رنگ خاصی مشخص شده اند. آموزش بلز برای کودکان درواقع راهی مناسب برای ورود آنها به دنیای موسیقی است.

بلز (Bells) سازی است که در آن از زنگوله‌ها یا کوکی‌ها برای تولید صدا استفاده می‌شود. این ساز از دو گروه کلی سازهای زنگوله‌ای و کوکی‌ای تشکیل شده است. سازهای زنگوله‌ای با ضربه به ساز و تکان دادن آن تولید صدا می‌کنند و سازهای کوکی‌ای با پریدن و حرکت کردن آن تولید صدا می‌کنند.

ساز بلز یکی از سازهایی است که برای یادگیری موسیقی کودکان بسیار مناسب است. این ساز به دلیل ساختار ساده‌ای که دارد و نیاز به تکنیک خاصی برای نواختن نداشتن، برای کودکان کوچک بسیار جذاب است و می‌تواند کمک کننده‌ای در یادگیری اصول اولیه موسیقی باشد. همچنین زنگوله‌های کوچکی که در بلز استفاده می‌شوند، به کودکان کمک می‌کنند تا از شنیداری خود بهترین استفاده را کنند و با تمرین بر روی این ساز، مهارت خود در نواختن و شنیداری را بهبود ببخشند.

در هنگام خرید ساز بلز حتما به این نکته دقت کنید که رنگ بندی استاندارد در تیغه های ساز رعایت شده باشد و تیغه ها حتما فلزی باشند. همچنین تهیه ساز بلز مدل دو اوکتاو برای یادگیری موسیقی کودک مناسب تر است.  در ضمن این ساز را حتما از فروشگاه های لوازم و آلات موسیقی خریداری نماید و نه اسباب بازی فروشی ها، چرا که مدل های اسباب بازی این ساز هم وجود دارد و برای آموزش بلز و موسیقی مناسب نیست.

ورود کودک شما به دنیای موسیقی باعث تقویت خلاقیت، قدرت تفکر، هوش اجتماعی و توانایی های فردی و گروهی او می شود.

انواع ساز بلز

بلزها به دو دسته ی کلی  دیاتونیک و کروماتیک تقسیم می شوند:

بلز دیاتونیک

بلز دیاتونیک بلزی است که نیم پرده ندارد. یعنی در گام دو ماژور می‌باشد  و فقط می‌توان تعداد محدودی از آهنگ ها را که در گام دو ماژور می باشد را با ساز بلز دیاتونیک نواخت.

بلز کروماتیک

تفاوت بلز کروماتیک با بلز دیاتونیک داشتن نیم پرده ها ( بمل ها و دیز ها )  در ساز می باشد. در واقع بلز کروماتیک دارای بمل و دیز می‌باشد و تعداد تیغه‌ی بیشتری را داراست. به همین علت می‌توان با بلز کروماتیک انواع آهنگ ها را در گام های ماژور و مینور نواخت.

بلز کروماتیک رها

 

قیمت و خرید بلز کروماتیک رها

اطلاعات بیشتر و خرید این محصول

 

بلز ۲ اکتاو رها

 

 

 

قیمت و خرید بلز ۲ اکتاو رها

 

جدول ویژگی ها

برند
رده سنیخردسال
اقلام همراه2 عدد دسته
ابعاد460x150x10 میلی‌متر
وزن1052 گرم
رنگ بندی, , ,

اطلاعات بیشتر و خرید این محصول

 

بلز ۱/۵ اکتاو رها

 

قیمت و خرید بلز ۱/۵ اکتاو رها

 

جدول ویژگی ها

برند
ابعاد460×150 میلی‌متر
وزن1042 گرم
وزن بسته‌بندی1200 گرم
اقلام همراهدو عدد دسته به همراه بلز و یک عدد اسپینر
رنگ بندی, , ,

اطلاعات بیشتر و خرید این محصول

 

مضراب بلز

 

قیمت و خرید مضراب بلز

اطلاعات بیشتر و خرید این محصول

 

2 دیدگاه در “معرفی 3 مدل ساز بلز با کیفیت و ارزان به همراه قیمت و خرید اینترنتی

  1. یاسین محمدی گفت:

    ممنون از تیم شما – توضیحات خوبتون باعث شد من بتونم بهتر برای خریدم انتخاب کنم.بلز ۲ اکتاو برای من گزینه مناسب هست

    1. ادمین دلشاد موزیک گفت:

      ممنون از لطف شما و امیدواریم در خریدهای بعدی هم همراه شما باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید