instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

آنباکسینگ کاپو Capo گیتار (برند آلیس Alice) – معرفی و نحوه استفاده 

آنباکسینگ کاپو Capo گیتار (برند آلیس Alice) - معرفی و نحوه استفاده 

معرفی و آنباکسینگ کاپو گیتار

در این ویدیو 2 مدل کاپو Capo گیتار (از برند آلیس Alice و فندرFender) رو براتون آنباکسینگ و معرفی کردیم و نحوه استفاده کوتاهی از اون رو براتون بیان کردیم. کاپو Capo برند آلیس مخصوص گیتارهای نایلون و کاپو capo برند Fender برای گیتارهایی با سیم استیل کاربرد داره.

 

ویدیو: آنباکسینگ کاپو Capo گیتار (برند آلیس و فندر)

برای دیدن محتوای ویدیو روی اون کلیک کنید:

 

 

کاپو ابزاریه که روی دسته‌ ی سازهای سیم‌ دار  _ مخصوصا گیتار _ نصب می‌شه و با کوتاه کردن طول سیم‌ های آزاد باعث بالا رفتن کوک کلی ساز و زیر تر شدن صداهای ایجاد شده توسط سیم ها می‌شه. کاپو وسیله‌ایه که گیتاریست‌ها با استفاده از اون در اجرا بدون تغییر شکل در آکوردهای آزاد، بهم زدن کوک ساز و گام‌ها و تنالیته‌ های متفاوت به نوازندگی ادامه می‌دن.

در فارسی به کاپو باره‌بند هم گفته می‌شه، این موضوع در واقع به این دلیله که در فارسی به فرت‌ها، باره گفته میشه و به کاپو که فرت‌ها رو می‌بند باره بند می‌گن.

در فروشگاه دلشاد موزیک، دو مدل از کاپو رو موجود داریم که یکی از اون‌ها مخصوص گیتارهای نایلون هستن و دیگری مخصوص گیتارهایی که سیم استیل و یا استیل استرینگز هستن.

کاپو گیتار آلیس Alice مخصوص گیتارهای نایلون (یعنی فلامنکو و کلاسیک) هستش که یکی از باکیفیت‌ترین تولیدکننده‌ی لوازم جانبی سازهاست، کاپو آلیس مدل A007D یکی از بهترین مدل‌های کاپو برای گیتارهای نایلون به حساب میاد، در این گیتارها کاپو بین فرت‌های 1 تا 3 بسته می‌شه و حتما باید در وسط فرت قرار بگیره، اگر کاپو به سمت گوشه بسته بشه، باعث رزونانس‌های اشتباه و صدای گز میشه، کاپو در این گیتارها برای تغییر ریتم و گام استفاده میشه.

کاپو گیتار Fender مخصوص گیتارهای 6 سیم آکوستیک استیل استرینگز و الکتریک هستن، به صورت کلی این کاپو برای گیتارهای با سیم فلزی کاربرد دارن.

کاپو Fender مدل ED03 جوری ساخته شده که با فنرهاش میتونه فشار بیشتری رو روی سیم‌های فلزی بیاره، این کاپو می‌تونه بین فرت‌های 1 تا 5 بسته شه و معمولا در فرت‌های دیگه کاربرد خاصی نداره.

هردو این کاپوها اورجینال شرکتی هستن و می‌تونید با خیال راحت اون‌هارو تهیه کنید.

خرید کاپو Capo گیتار

برای خرید کاپو Capo گیتار می‌تونید روی لینک پایین کلیک کنید:

خرید کاپو Capo گیتار

 

مشاهده و خرید لوازم جانبی گیتار

برای مشاهده و دیدن همه لوازم جانبی گیتار در فروشگاه ما میتونید روی لینک پایین کلیک کنید:

مشاهده و خرید لوازم جانبی گیتار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید