instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

تفاوت های گیتار 4/4 و 3/4 در چیست؟

تفاوت گیتار 3/4 و 4/4

تفاوت گیتار 4/4 و 3/4 + ویدیو

اگر قصد خرید گیتار داشته باشید احتمالا براتون سوال پیش اومده که فرق گیتار 3/4 و 4/4 با هم چیه و هرکدوم از این گیتارها برای چه افرادی مناسبن؟

در این ویدیو همراه متخصصان فروشگاه دلشاد موزیک بودیم تا براتون تفاوت این گیتارها و کاراییشون رو توضیح بدیم، برای دیدن ویدیو کافیه روی اون کلیک کنید.

در ادامه به صورت خلاصه براتون شرح میدیم که در این ویدیو دربار چه موضوعاتی صحبت شد.

 

گیتار 4/4 و 3/4 چه تفاوتی با هم دارن؟

همونطور که در ویدیو دیدیم، استاد هوتن و زینب عزیز برامون توضیح دادن که درواقع 4/4 و 3/4 سایز گیتاره، سایز 4/4 همون اندازه فول سایز و یا کامل گیتار هست که برای هنرجوهای بزرگسال و 11 سال به بالا ساخته شده.

از اونجایی که نواختن گیتار به این شکله که باید در بغل گرفته بشه، برای هنرجوهای زیر 11 سال گیتارهایی با ضخامت کمتر بدنه ساخته شده تا راحت‌تر بتونن گیتار رو بغل بگیرن و دسترسی به سیم‌ها و صفحه انگشت‌گذاری براشون راحت تر باشه.

در گیتار 3/4 فاصله انگشت‌گذاری بین فرت‌ها کمتره، سیم‌گیری نرم‌تره و اکشن مناسب برای بچه‌ها در این سایز طراحی شده، به صورت کلی پنجه گیری و آکوردگیری در سایز 3/4 نرم‌تر انجام میشه.

اما در سایز 4/4 گیتارها، در قسمت دسته پهن‌تر هستن و انگشت‌‌گذاری برای افراد بزرگسال راحت‌تره.

میشه گفت در سایز 4/4 به نیروی بیشتری برای سیم‌گیری نیازه، به همین دلیله که به صورت کلی افراد با جثه کوچک‌تر میتونن از گیتار 4/4 استفاده کنن.

 

خرید گیتار 4/4 و 3/4

در فروشگاه دلشاد موزیک شما میتونید انواع گیتارها در سایزهای متفاوت رو پیدا کنید، برای رفتن به این صفحه کافیه روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید انواع گیتار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید