instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

ویدیو: هندل گیتار (آچار کوک) – آنباکسینگ، معرفی و نحوه استفاده

هندل گیتار (آچار کوک) - آنباکسینگ، معرفی و نحوه استفاده

در این ویدیو هندل گیتار (آچار کوک) رو برای شما دوستان عزیز دلشاد موزیک؛ آنباکسینگ کردیم و چند مدل از اون رو معرفی و نحوه استفاده برای کوک کردن ساز (تیون کردنGuitar tuning key) رو هم بیان میکنیم.

 

ویدیو: آنباکسینگ هندل گیتار (آچار کوک) و نحوه استفاده

 

 

همونطور که در ویدیو دیدیم، به صورت کامل کاربردهای هندل و یا آچار کوک گیتار رو براتون توضیح دادیم، آچار کوک و یا هندل یک وسیله‌ی کاربردی برای رگلاژ و کوک کردن به حساب میاد که مخصوصا برای سازفروشی‌ها و آموزشگاه‌ها و همچنین نوازنده‌های حرفه‌ای که در روز گیتارهای زیادی رو رگلاژ و یا کوک می‌کنن بسیار کاربرد داره.

هندل و یا آچار کوک گیتار دو قسمت داره، قسمت دایره‌ای شکل بالایی که داخل گوشی قرار می‌گیره و قسمت استوانه‌ای پایین داخل دست قرار می‌گیره و قسمت بالایی رو به کمک نیروی دست میچرخونه، با استفاده از هندل گیتار شما می‌تونید با سرعت بسیار بالا سیم‌های گیتارتون رو رگلاژ و یا کوک کنید و همچنین نیازی به تلف کردن انرژی دست‌هاتون هم نیست.

هندل گیتارهای موجود در فروشگاه دلشاد موزیک از برند Alice هستن که یکی از باکیفیت‌ترین آچار کوک‌ها رو تولید می‌کنه، شما می‌تونید هندل گیتار آلیس رو در رنگ‌های متنوع از فروشگاه دلشاد موزیک خریداری کنید.

لازم به ذکره که همکاران و اساتید عزیز می‌تونن با قیمت همکاران، در باکس‌های 15 تایی هندل گیتار آلیس رو تهیه بکنن که همونجور که در ویدیو مشاهده کردید داخل بسته و با رنگ‌بندی کامل براتون ارسال میشن.

خرید هندل گیتار (آچار کوک)

برای خرید هندل گیتار (آچار کوک) میتونید روی لینک پایین کلیک کنید:

خرید هندل گیتار (آچار کوک)

 

مشاهده و خرید لوازم جانبی گیتار

برای مشاهده و دیدن همه لوازم جانبی گیتار در فروشگاه ما می‌تونید روی لینک زیر کلیک کنید:

مشاهده و خرید لوازم جانبی گیتار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید