instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

آنباکسینگ گیتار کلاسیک alhambra الحمبرا Z nature + تست صدا

گیتار الحمبرا زد نیچر

شرکت الحمبرا alhambra یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولید گیتاره، وقتی حرف از الحمبرا (alhambra guitarras) میشه  یا داریم از طراحی‌های بی‌نظیر دست‌ساز صحبت میکنیم و یا از تکنولوژی‌های فوق‌العاده به روز در تولید و برش گیتارهای ساخته شده توسط برند گیتار الحمبرا.

امروز هم یکی از گیتارهای بسیار محبوب الحمبرا alhambra رو برای شما آنباکسینگ کرده و معرفی میکنیم که ویژگی‌های منحصر به فردی داره، گیتار Z-nature که در سایت الحمبرا به عنوان یک گیتار آموزشی معرفی شده، اما کاربردهای یک گیتار حرفه‌ای رو داره.

در انتهای این پست نوازنده جوان تیم ما؛ اشکان جان؛ براتون تست صدا رو انجام خواهند داد.

 

ویدیو: معرفی+آنباکسینگ گیتار الحمبرا مدل Z-nature

در این ویدیو کوتاه دوستان خوب ما در دلشاد موزیک (هوتن و زینب) آنباکسینگ و معرفی این گیتار خوب رو براتون انجام داده اند که میتوانید تماشا کنید.

 

 توضیحات کوتاه درباره گیتار alhambra

همونطور که دیدیم زینب عزیز گیتار Z-nature الحمبرا رو آنباکس کرد، اولین نکته‌ای که باید درباره گیتار زد نیچر بدونید اینه که قیمتش تقریبا از قیمت تمام گیتارهایی که الحمبرا ساخته ارزون‌تره و کم قیمت ترین گیتار این برند اسپانیایی به حساب میاد، دلیل این موضوع هم اینه که برای بالا نگه داشتن کیفیت و پایین نگه داشتن قیمت از یک تکنولوژی انقلابی به اسم CNC استفاده کرده، این تکنولوژی باعث پایین اومدن هزینه‌ها و همچنین جلوگیری از هدر رفتن چوب شده که در نهایت صدای ایده‌آلی هم برای گیتار Z-nature  ساخته.

در این گیتار از مواد پرکننده‌ی منافذ چوب استفاده نشده که بازهم چند درجه صدای z-nature رو بهتر میکنه، به این دلیل که منافذ چوب باز موندن و یک رزونانس خوب رو در این گیتار ایجاد میکنن، همچنین روی بدنه‌ش یک لایه لاک مات خورده که ظاهر خیلی زیبایی رو به اون میده.

رنگ ماشین هدهای گیتار Z-nature نقره ای رنگه و جنس اون از نیکله، کوک کردن باهاش راحته و به نرمی کوک میشه.

برای صفحه‌ی رویی از سدر یکپارچه قرمز استفاده شده که صدای گرم و به شدت گوش‌نواز این گیتار به خاطر استفاده از همین چوب بوده، سدر قرمز چوب خیلی مرغوبی برای ساخت گیتاره و برای ساخت بهترین سازها استفاده میشه.

چوب بدنه‌ و دسته‌ی گیتار Z-nature از چوب مرغوب ماهاگانی و فینگر برد این گیتار از رزوود تهیه شده که کیفیت ساخت این ساز رو تضمین میکنه.

گیتار Z-nature برش کاتوی و پیک آپ نداره، صدای پرطنین و گرمش هر شنونده‌ای رو به خودش جذب میکنه و یکی از بهترین برندهای گیتار یعنی الحمبرا اونو ساخته و این ساز به صورت اورجینال از اسپانیا وارد میشه، گیتاری که برای تمام افراد در هر مرحله‌ای از یادگیری مناسبه.

 

تست صدای گیتار الحمبرا Z-nature

 

خریدگیتار alhambra  الحمبرا Z-nature

شما می‌تونید  رو هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از سایت فروشگاه دلشاد موزیک خریداری کنید، پشتیبانی ما حتی بعد از خرید هم در کنار شما خواهد بود.

مشاهده گیتار الحمبرا Znature اینجا کلیک کنید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید