instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

آنباکسینگ گیتار C40 یاماها + معرفی و تست صدا

و معرفی گیتارهای یاماها C40

سلام به همه‌ی دلشادی‌های عزیز، امروز با آنباکس یکی از پرطرفدارترین گیتارهای Yamaha  اومدیم که بتونید کاملا با این گیتار آشنا بشید و اگر قصد خرید گیتار کلاسیک یاماها C40  رو دارید، از نزدیک اون رو ببینید، گیتار C40  چه شکلیه؟ اندازه ی گیتار C40 چقدره؟ و داخل کارتن اون چیا هست؟

آنباکسینگ+معرفی گیتار کلاسیک C40 یاماها

در این ویدیو کوتاه کلی اطلاعات جالب و نحوه تشخیص اصالت (اورجینال بودن) ساز رو آموزش دادیم. ویدیو رو ببینید:

 

همونجوری که مشاهده کردید، استاد هوتن و زینب عزیز باهم تمام محتویات کارتن و همچنین خود ساز رو بهمون نشون دادن، محتویات کارتن گیتار یاماها C40  شامل دفترچه‌های راهنما به زبان‌های مختلف و خود ساز میشه، نکته‌ای که باید خیلی به اون توجه کنید اینه که روی کارتن تمام گیتارهای یاماها یک سری سریال  وجود داره که مهم ترین اون ها سریال آخری به حساب میاد، شما باید این شماره سریال رو با شماره سریالی که روی ساز درج شده تطبیق بدید و به این شکل از اصالت و اورجینال بودن ساز خودتون مطمئن بشید.

همچنین تاریخ تولید گیتارهای یاماها هم روی کارتن درج شده و با چک کردن اون میتونید جنس دست اول بازار رو خریداری کنید.

گیتار کلاسیک یاماها مدل C40

گیتار کلاسیک یاماها مدل C40

گیتار C40 یاماهایی که ما آنباکس کردیم تولید 2022 بود و کاملا با شماره سریالی که روی جعبه بود مطابقت داشت، با خرید کردن از فروشگاه دلشاد موزیک اصالت و به روز بودن ساز شما تضمین شده‌ست.

رنگ بدنه ی گیتار C40 با دو مدل دیگه‌ی سری C که شامل C40 و C70 میشه و در ویدیو هم مشاهده میکنید فرق داره و کد رنگی قهوه‌ای کمرنگ به اون اختصاص میگیره.

اکشن مناسب و همچنین سیم گیری نرم این گیتار، ماشین هد نقره ای و گوشی های پلاستیکی و رگه های چوب ماهاگانی مرغوب استفاده شده در صفحه ی پشتی یاماها C40  به خوبی داخل ویدیو مشخصه.

 

ویدیو: تست صدای گیتار C40 یاماها

در ادامه از استاد هوتن و اشکان هنرمند درخواست کردیم تا قطعه‌هایی رو با گیتار C40 یاماها برای ما اجرا کنن.

نکته‌ای که باید به اون توجه کنیم اینه که این تست صدای گیتار C40 یاماها با سیم‌های اورجینال و شرکتی خود برند Yamaha  انجام شده و این صدای اورجینال این سازه.

 

اگر قصد خرید گیتار یاماها C40 رو دارید میتونید به صورت آنلاین از فروشگاه دلشاد موزیک خرید خودتون رو انجام بدید و هرکجای ایران که باشید به صورت رایگان براتون ارسال میشه. برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید گیتار یاماها C40 

 

همونجور که دیدید، سیم گیری نرم و صدای گرم گیتار C40 یاماها به خوبی هنگام نواختن این قطعه‌ها مشخص بود، این صدای خوب به دلیل استفاده از چوب صنوبر در ساخت بدنه ی این گیتار هم هست.

گیتار یاماها مدل C40

راستی، شاید هنوز هم براتون سوال باشه که بین گیتارهای C40، C70 و C80 باید کدوم رو انتخاب کنیم؟ پس یه سر به ویدیوی مقایسه‌ی این گیتارها بزنید.

معرفی و مقایسه سه گیتار یاماها C40 – C70 – C80

راستی، اگر هر سوال دیگه‌ای هم داشتید، پشتیبانی فروشگاه دلشاد موزیک در خدمت شماست، همچنین اگر مشتاقید آنباکس، معرفی و تست صدای هرکدوم از این مدل هارو ببینید، به لینک زیر سر بزنید که کلی محتوای عالی منتظر شماست:

صفحه مرجع گیتارهای یاماها yamaha - مقایسه و تست صدا و آنباکسینگ و لوازم جانبی

معرفی و آنباکسینگ و تست صدا و مقایسه گیتارهای یاماها C40 – C70 – C80

توی لینک بالا کلی محتوای مرتبط با لوازم جانبی گیتار (تیونر – کاپو – سیم گیتار – رگلاژ – گوشی ها و….) هم وجود داره که میتونه به خرید شما کمک کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید