instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

آنباکسینک گیتار الکتریک Ibanez مدل GRX70 + تست صدا

گیتار الکتریک آیبنز

یکی از پرطرفدارترین سازهای دنیا گیتار الکتریکه، سازی که خیلیامون با شنیدن صداش رویای راک استار شدن رو داخل ذهنمون پرورش دادیم.

امروز با آنباکس و معرفی یک مدل پرطرفدار گیتار الکتریک آیبنز (ساخت ژاپن) همراه شما هستیم، گیتار GRX70 و تولید کشور اندونزی.

در این ویدیو استاد هوتن به صورت کامل این گیتار رو بهمون نشون دادن؛ در ادامه از اشکان خواستیم تا با تست صدای این گیتار به انتخاب شما کمک کنه تا قبل از خرید صدای این گیتار رو شنیده باشید.

 

آنباکسینگ گیتار الکتریک Ibanez مدل GRX70 +تست صدا

در ویدیو زیر میتوانید آنباکسینگ و توضیحات کاملی از گیتار آیبنز Ibanez داشته باشید و سپس تست صدای آن را بشنوید

 

 

درباره گیتار الکتریک Ibanez مدل GRX70

در یک نگاه، اولین چیزی که توجه مارو به خودش جلب میکنه شکل ظاهری و رنگ و طرح این گیتاره، گیتار GRX70 یکی از گیتارهای بسیار خوش صدای برند آیبنز به حساب میاد، در ساخت اون از چوب ماهاگانی برای بدنه و چوب بسیار مرغوب رزوود برای دسته به کار رفته که دلیل این صدای خوبه، همچنین گوشی‌های اورجینال آیبنز به خوبی کوک ساز شمارو حفظ میکنن.

داخل جعبه به جز خود ساز، شناسنامه‌‌ای که به دسته‌ی ساز متصل شده و محافظ سیم، یک پکیج هم وجود داره که داخلش آچارهای آلن برای رگلاژ وجود داره و یک دسته ویبراتور از جنس استیل برای فروید رز.

در پشت دسته‌ی گیتار GRX70 هم شماره سریال تولید نوشته شده که شمارو از اورجینال بودن ساز خودتون مطمئن میکنه، پشت بدنه‌ی ساز هم مشکی رنگ و براقه.

شاید بشه گفت مهم‌ترین دلیل محبوبیت گیتارهای آیبنز طراحی دسته‌های اونهاست، گیتارهای Ibanez دسته‌های نازک و بسیار خوش دست دارن و لذت نواختن رو چندبرابر میکنن.

نذارید قیمت این گیتار شمارو گول بزنه، گیتار GRX70 با سه پیکاپ و جنس مرغوبی که داره یکی از بهترین گزینه‌هاست و یکی از سرسخت‌ترین رقیب‌ها برای بقیه‌ی گیتار الکتریک‌های موجود در بازار به حساب میاد.

 

خرید گیتار الکتریک Ibanez مدل GRX70

برای سفارش این گیتار کافیه روی لینک زیر کلیک کنید و سفارشتون رو ثبت کنید.

برای مشاهده و خرید گیتار الکتریک Ibanez اینجا کلیک کنید

 

دیدن همه گیتارهای الکتریک

برای دیدن کلیه گیتارهای الکتریک فروشگاه ما روی لینک زیر کلیک کنید:

مشاهده همه گیتارهای الکتریک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید