instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

دف سوژین – آنباکسینگ و معرفی کامل توسط تولیدکننده ساز + تست صدا

دف سوژین - آنباکسینگ و معرفی کامل توسط تولیدکننده ساز + تست صدا

معرفی دف سوژین و آنباکسینگ آن توسط سازنده‌ی این ساز

یکی از اتفاقات جالبی که در فروشگاه دلشاد موزیک میفته اینه که صاحبان برندهای سازهای ایرانی با ما در ارتباط مستقیم هستن و می‌تونیم از حضور اون‌ها استفاده کنیم تا به هبترین شکل برند خودشون و قابلیت و کیفیت سازهاشون رو به نمایش بذارن.

امروز هم همراه محسن عزیز، سازنده و صاحب برند دف سوژین که افتخار دادن و با جزئیات کامل سازهای خودشون رو برای ما شرح دادن.

 

آنباکسینگ و معرفی+تست صدا دف سوژین و آشنایی با سازنده این ساز

در ویدیوی زیر همراه با سازنده‌ی دف‌های سوژین هستیم تا به صورت کامل دف‌های ساخته شده توسط این برند رو بررسی کنیم، روی ویدیو کلیک کنید و همراه ما باشید.

 

 

بررسی دف سوژین

همونطور که داخل ویدیو مشاهده کردید، و محسن عزیز برامون شرح دادن، تنها نماینده‌ی انحصاری دف سوژین فروشگاه دلشاد موزیک هستش، از طریق فروشگاه‌های ما، دف سوژین به فروشگاه‌های دیگه در سراسر ایران ارسال می‌شه.

در نگاه اول دیدیم که دف سوژین در کارتن‌های محکم و قابل حمل ارسال می‌شه تا ساز آسیبی نبینه، برای اینکه از سازتون مراقبت بیشتری کنید می‌تونید کیف مخصوص اون رو که توسط خود برند سوژین طراحی شده خریداری کنید، داخل این کیف ابر وحود داره تا از دف محافظت کنه و همچنین دارای یک بنده که اون رو قابل حمل میکنه.

دف‌های سوژین در 4 طرح متفاوت به بازار ارائه میشه، که در همه این طرح‌ها 4 مورد اصلی رعایت میشه، اول از همه وزن بسیار سبک اونها، دوم اندازه‌های متفاوت کمانه‌ها که با توجه به سفارش نوازنده و راحتی اون تعیین میشه.

سومین مورد استفاده از یک نوع چرم خاص در اطراف کمانه‌ها برای اینکه دست نوازنده لیز نخوره هستش و درنهایت کیفیت صدا و کیفیت چاپ بالای طرح‌های روی دف سوژین، تولیدات این برند رو تبدیل به یکی از ایده‌ال‌ترین گزینه‌ها برای خرید می‌کنه.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دف سوژین حلقه‌های دوبل و بدون ریزش کار شده در اونه که ماندگاری این ساز رو تضمین میکنه.

طرح‌های دف سوژین به 4 مدل سما که رنگ مشکی داره، سودا که یک طرح زیبای خاص داره، طرح بیداد که پوست براقی داره و طرح سراب که در ویدیو نشون داده نشد اما یکی از پرفروش‌ترین طرح‌های موجوده تقسیم می‌شن.

در انتهای ویدیو با تست چاپ ضدآب دف سوژین همراه شدیم که محسن عزیز به ما کیفیت بالای چاپ این دف رو نشون دادن و همچنین همراه با زینب صدای دف سوژین رو تست کردیم تا آوای پرطنین این ساز رو هم به شما عزیزان نشون بدیم.

برای خرید دف سوزین می‌تونید روی لینک زیر کلیک کنید و طرح مورد علاقه‌تون رو انتخاب کنید.

خرید دف سوژین

 

مشاهده و خرید همه مدلهای دف

برای مشاهده و دیدن همه دف های موجود در فروشگاه ما میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید:

مشاهده و خرید همه مدلهای دف

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید