instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای سنتور اسلامی دو مهر

معرفی و تست صدای سنتور اسلامی دو مهر

آنباکس سنتور اسلامی دو مهر

دلشاد موزیک براتون معرفی و تست صدای سنتور اسلامی دو مهر رو آمده کرده تا بتونه بهتون کمک کنه که اگر قصد خرید سنتور اسلامی دو مهر رو دارید بتونید بهتر تصمیم گیری گنید.

تاریخچه سنتور

تاریخچه سنتور که یکی  محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سازهای ایرانی و جهانی به شمار میره، برمیگرده به ایران و نظریه‌هایی هست که نشون میده این ساز برای اولین بار در زمان آشوریان و بابلیان در ایران به وجود اومده.

هرچند که بعضی هم معتقدند این ساز اولین بار توسط ابونصر فارابی به وجود اومده و بعد از ایران به سراسر جهان راه پیدا کرده و بخاطر صدای خاص و ظریفی که داره، کلی شناخته شده و معروف شده.

معرفی برند سنتور اسلامی

برند سنتور اسلامی یکی از برندهای باکیفیت ساخت و پخش سنتوره که این روزا بخاطر استفاده از چوب درجه یک و مرغوب بین اهل هنر و طرفداران موسیقی سنتی حسابی محبوب شده.

سنتورهای تولید شده توسط این برند همگی مهر سازنده دارند و کیفیت صدای آن‌ها از دلایل اصلی‌ای هست که باعث شده برند اسلامی حرف زیادی برای گفتن در حیطه سنتور داشته باشه.

اجزای سنتور اسلامی دو مهر

سنتور اسلامی دو مهر کاملا از جنس چوب گردو ساخته شده. چوب گردو به علت استحکام زیاد یکی از بهترین متریال‌ها برای ساخت سنتوره و به کمکش کیفیت صدای سنتور کلی افزایش پیدا می‌کنه.

چوب صفحه پشتی و جلویی این سنتور درجه یک زخامت کاملا یکسانی دارند و استحکام ساز بسیار بالاست. رگه‌های مرغوبیت چوب رو میتونی به وضوح روی صفحه پشتی این ساز ببینی.

در کنار اون یکی دیگه از نکات مثبت این ساز، خرک‌های اون هستن که اون‌ها هم از چوب گردو ساخته شدن. کلا ساز از متریال خوب و باکیفیت ساخته شده و یکی از درجه یک‌های موجود در بازاره.

بخش بعدی که باید بهش اشاره کنیم سیم‌های فوق‌العاده باکیفیت این سازه. سیم‌های زرد سنتور اسلامی دو مهر از برند بدرای آلمان و سیم‌های سفید کره‌ای هستن که بهت این امکان رو میده تا آهنگ‌ها را بهتر اجرا کنی.

یک مسئله‌ای که درباره این سنتور خیلی باید بهش توجه کنی گوشی‌های این سازه که چون از جنس آهن هستند امکان زنگ‌زدگی دارند البته ضد زنگ هستن‌ها ولی نه خیلی زیاد باید خوب مراقبش باشی.

لوازم جانبی سنتور اسلامی دو مهر

سنتور اسلامی دو مهر داخل یک هارد کیس فومی باکیفیت برات ارسال میشه که برات حمل کردن و جابه‌جایی ساز رو راحت‌تر می‌کنه.

بقیه لوازم جانبی‌ای که همراه با ساز برات می‌فرستیم، شامل آچار کوک سنتور، نمد و مضراب‌های با کیفیت میشه.

تست صدای سنتور اسلامی دو مهر

در ویدیوی تست صدای امروز قصد داشتیم صدای بی‌نقص سنتور اسلامی دو مهر رو بهت نشون بدیم تا بیشتر با این ساز باحال آشنا بشی.

این سنتور درجه یک از اون دسته سازهاست که به از مبتدی تا متخصص با خیال راحت میتونن ازش استفاده کنن و تا مدت‌ها کیفش رو ببرن.

نوازنده دلشاد موزیک در ویدیوی تست صدای سنتور اسلامی دو مهر با اجرای چند قطعه زیبا به خوبی صدای خاص این ساز رو به نمایش گذاشت تا اینجوری بتونی انتخاب راحت‌تری داشته باشی و حتی آنلاین و از طریق سایت بتونی ساز رو سفارش بدی.

در نواختن سنتور نوع دست گرفتن مضراب‌ها و حرکت دست و انگشت‌ها خیلی مهم و اساسی است پس خوب توی ویدیو بهش توجه کن.

خلاصه کلام

خرید سنتور بخاطر وجود برندهای باکیفیت زیاد و متنوع ممکنه کمی چالش‌برانگیز و سخت باشه و انتخاب برای نوازنده‎ها دشوار بشه.

امیدواریم که ویدیوهای آنباکس و تست صدای سنتور اسلامی دو مهر بهت در بهتر شناختن این ساز کمک کرده باشه و اگه شکی در خرید این ساز داشتی هم تا حالا برطرف شده باشه.

سنتور اسلامی دو مهر رو با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت میتونی از دلشاد موزیک چه به صورت آنلاین از سایت و شبکه‌های اجتماعی ما و چه به صورت حضوری از مغازه دلشاد که همیشه درش به روی شما بازه خریداری کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید