instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای کالیمبا جکو مدل K17CA

معرفی و تست صدای کالیمبا جکو مدل K17CA

معرفی و آنباکس کالیمبا جکو مدل K17CA

امروز دلشاد موزیک اومده با معرفی یک ساز باحال و به روز که شاید کمتر به گوش اکثریت خورده باشه. بیاید باهم بریم کالیمبا رو بهتر و بیشتر بشناسیم. یادتون نره که پایین تر درباره کوک کردن این ساز و تست صدای کالیمبا جکو مدل K17CA هم ویدئو داریم که میتونید ببینید.

اگه دلت میخواد بازم بیشتر با کالیمبا این ساز با صدای خاص و دلنشین آشنا بشی در ادامه هم با ما همراه باش.

تاریخچه کالیمبا

کالیمبا اولین بار توسط یک دانشمندی که به آفریقا سفر کرده بود کشف شد. این ساز ناشناخته توسط قبایل مختلف آفریقایی نواخته میشد و در بین این قبیله‌ها خیلی جا افتاده بود.

بالاخره در سال 1960 توسط یک کمپانی اسباب بازی در ایالت نیوجرسی در آمریکا تولید و بعد در جاهای مختلف جهان پخش شد.

از دید فرهنگی، ساز کالیمبا یکی از عناصر مهم در فرهنگ و تاریخ آفریقا شناخته شده در بین خیلی از قوم‌های آفریقایی، کالیمبا به عنوان سازی مقدس شناخته میشه و به لون صفت‌هایی چون «ساز ارواح»  و «ساز خدایان» هم نسبت داده شده.

معرفی برند کالیمبا جکو

برند جکو سال 2009 در کشور چین شروع به کار کرد و سازهای باکیفیتی مثل یوکللی، گیتار و کالیمبا تولید میکنه.

تمام سازهایی که این برند تولید میکنه از چوب‌های درجه یک ساخته شده‌اند و این یکی از مهمترین دلایلیه که این برند در جهان خیلی پخش و شناخته شده.

اجزای کالیمبا جکو مدل K17CA

کالیمبا جکو مدل K17CA یکی از بهترین انواع کالیمبای موجوده. این کالیمبا داخل یک کیف قرار گرفته که در کنارش لوازم جانبی مورد نیازت هم موجوده.

چکش کوک یکی از لوازم جانبی‌هاییه که هر کسی که میخواد کالیمبا بنوازه بهش احتیاج داره. برای کوک کردن این ساز فقط کافیه با چکش کوک به بالا یا پایین تیغه‌های ساز ضربه بزنی البته در ادامه کامل‌تر درباره نحوه کوک کردن کالیمبا صحبت می‌کنیم.

در کنار همه این‌ها یک دستمال تیغه هم وجود داره که باهاش میتونی تیغه‌ها رو تمیز کنی تا موقع نواختن کالیمبا جکو مدل K17CA خطای دید برات ایجاد نشه و به مشکل نخوری.

ویژگی‌های کالیمبا جکو مدل K17CA

کالیمبا جکو مدل K17CA همراه با یک دفترچه فروخته میشه اما ما در دلشاد موزیک برای حفظ و کمک به محیط زیست دفترچه رو از پکیج کالیمبا جکو مدل K17CA حذف کرده.

در ازای دفترچه راهنما ویدیوی آنباکس و معرفی کالیمبا جکو مدل K17CA در سایت دلشاد موزیک قرار دادیم تا راه و روش استفاده از این ساز رو کامل یاد بگیری.

بیاید بخش‌های مختلف دفترچه راهنمای کالیمبا جکو مدل K17CA رو باهم بشناسیم:

  1. مهارت در نواختن
  2. روش کوک کردن سز کالیمبا
  3. ملودی نوازی
  4. مراقبت از ساز

تست صدای کالیمبا جکو مدل K17CA

برای کوک کردن ساز کالیمبا جکو مدل K17CA همونطوری که در ویدیوی آموزش کوک و تست صدای کالیمبا جکو مدل K17CA دیدید باید با استفاده از چکش کوک که داخل بسته‌بندی ساز وجود داره و تیونر الکترونیکی کوک کنید.

صدای ساز کالیمبا به آرامش‌بخش بودن معروفه و همونطور که قبل‌تر گفتیم خیلی عرفانی به حساب میاد و قبلیه‌های آفریقا از این ساز برای به عنوان ساز ارواح یاد میگردن.

شناختن نت‌ها و حفظ ملودی در نواختن این ساز روحانی خیلی مهمه پس قبل از هرچیزی سعی کن نت‌ها و ملودی‌ها رو خوب از بر بشی.

خلاصه کلام

امیدواریم ویدیوی آنباکس و تست صدای کالیمبا جکو مدل K17CA برات مفید بوده باشه و به کمک اطلاعاتی که امروز درباره این ساز به دست آوردی خرید راحت‌تری داشته باشی.

این ساز باکیفیت و درجه یک رو میتونی با قیمت فوق‌العاده به صرفه از سایت دلشاد موزیک سفارش بدی یا به صورت حضوری و با مراجعه به مغازه‌های ما کالیمبا جکو مدل K17CA رو خریداری کنی.

برای ورود به دنیای کالیمبا های دلشاد موزیک و مشاهده آنها میتونید روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت کالیمبا

مقایسه انواع کالمبا دلشاد موزیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید