instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای دف حبیبی بیسیک

معرفی و تست صدای دف حبیبی بیسیک

معرفی و آنباکس دف حبیبی بیسیک

امروز اومدیم تا دف حبیبی بیسیک که یکی از شناخته‌ترین و خوشنام‌ترین دف‌های ایرانه رو به تویی که عاشق موسیقی سنتی هستی معرفی کنیم.

امیدواریم که ویدیوی تست صدا و آنباکس دف حبیبی بیسیک بهت در شناخت بهتر این ساز اصیل کمک کرده باشه. اگه میخوای بیشتر راجع به دف حبیبی بیسیک بدونی در ادامه هم با ما همراه باش.

تاریخچه دف

ساز دف از دوران باستان در ایران حضور داشته و تاثیر زیادی در شکل‌گیری تاریخ کشور ما داشته. قبل از ورود اسلام به ایران دف این ساز در موسیقی کردی و ایرانی خیلی حضور داشت.

بعد از ورود اسلام به ایران دف برای حفظ شدن و موندن در دنیای موسیقی وارد خانقاه‌ها و موسیقی سماع و عرفانی شد.

معرفی برند حبیبی

برند حبیبی به عنوان یکی از خوشنام‌ترین برندها سعی کرده با ساختار ساده و زیبا دف‌های باکیفیتی تولید کنه تا تاثیر مثبتی در موسیقی سنتی ایرانی بذاره.

برند حبیبی به استفاده از متریال درجه یک معروفه و همینطور چون در کنار کیفیت بالا از قیمت به‌صرفه‌ای هم برخورداره حسابی پرفروشه و اینطوری به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طرفداران این سبک از موسیقی تبدیل شده.

اجزا دف حبیبی بیسیک

یکی از عوامل موثر در نوع و جنس کلاف و پوسته دف هست. دف حبیبی بیسیک از تلق مصنوعی فوق‌العاده باکیفیتی ساخته شده که رنگ خاکی جذابش یکی از ویژگی‌هایی است که این دف رو نسبت بقیه دف‌ها خاص می‌کنه.

یکی دیگه از نکاتی که این ساز رو خاص میکنه جاشصتی این دفه. جا شصتی دف حبیبی بیسیک پد داره تا موقع نواختن مخصوصا موقع اجراهای طولانی‌ مدت خسته نشی و آسیب نبینی.

حلقه‌های دف حبیبی بیسیک دوبل هستن و خیلی محکم روی ساز نصب شدن تا موقع اجرا کردن نگران افتادن و یا خراب شدن سازت نشی و با خیال راحت به دفنوازی بپردازی.

ویژگی‌های دف حبیبی بیسیک

وزن کم و سبکی دف حبیبی بیسیک یکی از ویژگی‌هایی است که این ساز رو برای اون دسته از نوازنده‌ها که مچ دست ضعیفی دارن و اجراهای طولانی اذیتشون میکنه ایده‌آل میکنه.

بخاطر وزن کم و البته قیمت دف حبیبی ما اون رو به همه نوازنده‌ها از مبتدی گرفته تا حرفه‌ای پیشنهاد می‌کنیم چون با این ویژگی‌ها به درد همه دفنوازها میخوره.

روی بدنه این ساز مهر حبیبی حک شده که نشون‌دهنده کیفیت و اصالت این ساز درجه یک هست.

تست صدای دف حبیبی بیسیک

صدای دف در بین اهل هنر و موسیقی به عرفانی و روحانی بودن معروفه و معمولا در مراسم‌های عرفانی نواخته میشه.

موقع نواختن دف حفظ ریتم و ملودی و خارج نشدن از ضرب خیلی مهمه و خیلی باید به این موضوع توجه کنی. نوازنده ما در این ویدیو سعی کرد تا صدای بم و نسبتا رسای این ساز خوش‌دست رو برات به نمایش بذاره تا بهتر این ساز اصیل رو بشناسی.

امیدواریم که تست صدای دف حبیبی بیسیک بهت در شناخت بهتر این ساز کمک کرده باشه و به کمکش نسبت به خرید این ساز اطمینان خاطر پیدا کرده باشی.

خلاصه کلام

در ویدیوی آنباکس و تست صدای امروز همه سعی و تلاشمون رو کردیم تا با معرفی جزئیات دف حبیبی بیسیک بهت در آشنا شدن با این ساز کمک کرده باشیم.

تنوع و تعدد برندهای تولیدکننده دف ممکنه روند انتخاب و خرید و قیمت دف رو برات کمی چالشی و سخت بکنه بنابراین امیدواریم با استفاده از این اطلاعات خرید وانتخاب راحت‌تری داشته باشی.

دف حبیبی بیسیک رو میتونی همین الان از سایت دلشاد موزیک با کیفیت فوق‌العاده و قیمت به صرفه سفارش بدی و یا با مراجعه حضوری به مغازه‌های ما و با لمس از نزدیک این دف و قرار گرفتن در بین سازهای باحال و خوش‌صدا، خرید لذتبخش‌تری داشته باشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید