instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای دف حبیبی مشکی

معرفی و تست صدای دف حبیبی مشکی

معرفی و آنباکس دف حبیبی مشکی

امروز میخوایم دف حبیبی مشکی که یکی از دف‌های فوق‌العاده و با کیفیت بازار به حساب میاد رو باهم بررسی کنیم و جزئیاتش رو بیشتر بشناسیم.

امیدواریم که از این ویدیوی آنباکس و تست صدای دف حبیبی مشکی لذت برده باشی و بهت در شناخت این ساز کمک کرده باشه. اگه میخوای بیشتر راجع به این ساز بدونی در ادامه هم با ما همراه باش.

تاریخچه دف

دف از سازهای اصیل و قدیمی ایرانی به حساب میاد که از زمان ایران باستان در ایران حضور پررنگی داشته. دف در موسیقی ایران قدیم بیشتر در موسیقی کردی نقش پررنگی داشته.

بعد از ورود اسلام به ایران ساز دف برای حفظ خود به خانقاه‌ها پناه برد و بعد از اون فعالیت خودش رو در موسیقی‌های عارفانه و روحانی ادامه داد و سال‌ها طول کشید تا دوباره نقش پررنگش در موسیقی سنتی ایرانی رو پس بگیره.

معرفی برند دف حبیبی

برند حبیبی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای تولید دف در ایران هست و بخاطر ظرافت و طراحی خاصی که داره بین طرفدارن موسیقی سنتی خیلی شناخته شده و معتبره.

یکی دیگه از دلایل محبوبیت زیاد این برند اینه که در کنار کیفیت بالا و استفاده از متریال درجه یک در ساخت این ساز، محصولات این برند از قیمت فوق‌العاده به صرفه و ارزانی هم برخوردار هستن.

اجزای دف حبیبی مشکی

طلق استفاده شده در ساخت این ساز طلق مصنوعی فوق‌العاده باکیفیتیه که در تولید صدای دلنشین و زیبای این دف فوق‌العاده تاثیرگذاره.

حلقه‌های این دف دوبل هستند و شستی دف حبیبی مشکی پد نرمی داره تا موقع نواختن اذیت و خسته نشی و بتونی اجراهای طولانی‌تری داشته باشی.

دف حبیبی مشکی وزن خیلی کمی داره و فوق‌العاده سبکه و به علت خوش دست بودن اون رو از نوازنده‌های مبتدی تا پیشرفته پیشنهاد میکنیم.

کمانه باریک و ظریف این ساز اصیل از دلایل دیگری هست که دف حبیبی مشکی خیلی خوش دست و سبکه.

ویژگی‌های دف حبیبی مشکی

از ویژگی‌هایی که باید در مورد این ساز بهش توجه داشت باز هم وزن پایین و خوش دست بودن این سازه که باعث میشه انتخاب خیلی مناسبی برای خانم‌ها به حساب بیاد.

طلق باکیفیتی که ازش در ساخت این ساز استفاده شده تن صدای بم و دلنشینی رو به دف حبیبی مشکی داده که همین ویژگی این دف رو به یکی از دف‌های پرفروش و محبوب در بازار این روزهای موسیقی ایران تبدیل کرده. همجنین قیمت دف حبیبی هم میشه گفت خیلی مناسبه.

تست صدای دف حبیبی مشکی

نوازنده عزیز ما در ویدیوی تست صدای امروز همه تلاشش رو کرد تا صدای اسن ساز نفیس و مرغوب رو به بهترین شکل برات به نمایش بذاره.

امیدواریم که از ویدیوی تست صدای دف حبیبی مشکلی نهایت لذت رو برده باشی و از صدای خاص و دلنشین این ساز خوشت اومده باشه.

در نواختن دف یکی از مهم‌‌ترین نکاتی که باید بهش توجه کنی حفظ ریتم و ضرب آهنگه چون با کوچک‌ترین ضربه اشتباهی که به دف وارد بشه کل قطعه‎ای که نواختی خراب میشه.

خلاصه کلام

وقتی حرف ساز دف میشه انقدر تنوع برند تولیدکننده و مدل زیاده که خریداری و انتخاب دف مناسب ممکنه برای نوازنده‌ها کمی چالشی و سخت بشه.

امیدواریم با استفاده از اطلاعاتی که امروز راجع به دف حبیبی مشکی به دست آوردی خرید بهتر و راحت‌تری داشته باشی.

راست یادت نره که دف حیبی مشکی رو میتونی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت از سایت دلشاد موزیک خریداری کنی و از صدای جذاب این ساز کلی لذت ببری.

برای مشاهده اوناع دف و مقایسه آنها میتونید روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت دف

مقایسه دف های دلشاد موزیک

دف سما رمو

قیمت اصلی 900,000 تومان بود.قیمت فعلی 850,000 تومان است.

دف سولو Solo

قیمت اصلی 800,000 تومان بود.قیمت فعلی 750,000 تومان است.

دف ip خورشیدی طرح 2

قیمت اصلی 1,350,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,200,000 تومان است.

دف نوجوان ip

قیمت اصلی 1,350,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,200,000 تومان است.

دف ip خورشیدی

قیمت اصلی 1,350,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,200,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید