instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای دف حبیبی مدل الیت

معرفی و تست صدای دف حبیبی مدل الیت

معرفی و آنباکس دف حبیبی مدل الیت

در بلاگ امروز میخوایم دف حبیبی مدل الیت رو بهتون معرفی کنیم تا هم جزئیات این ساز رو بهتر بشناسی هم با صدای دلنشین این ساز آشنا بشی.

امیدواریم از ویدیوی آنباکس و تست صدای دف حبیبی مدل الیت لذت برده باشی و با استفاده ازش خرید راحت‌تری داشته باشی. در ادامه با ما همراه باش تا ریزبه‌ریز این دف درجه یک رو بیشتر بررسی کنیم.

تاریخچه دف

حضور دف در تاریخ ایران به دوره ایران باستان برمیگرده. در قرن‌های هفتم تا هشتم قبل از میلاد از دف‌های چهارگوش استفاده می‌شده که البته هنوز هم در برخی از کشورهای عربی دیده و نواخته میشه.

بیشتری‌ها معتقدن وجود دف در  ایران به دوران صفویان و گورکانیان برمیگرده و معمولا همراه با نی در مراسم‌های عرفانی نواخته می‌شده. شواهد نشون میدن که خیلی سال طول کشیده تا دف در اجراهای عمومی و غیرعرفانی مورد استفاده قرار بگیره.

معرفی برند دف حبیبی

ساختار ساز دف خیلی ساده‌اس و برند حبیبی هم به عنوان یکی از خوشنام‌های این حرفه با وجود ساختار ساده این ساز سعی کرده تا از باکیفیت‌ترین متریال موجود استفاده کنه.

دف‌های برند حبیبی با وجود متریال درجه یک و ساخت حرفه‌ای، از قیمت فوق‌العاده به صرفه‌ای برخوردار هستن که همین ویژگی محصولات این برند رو به یک انتخاب مناسب برای طرفداران این سازهای کوبه ای تبدیل کرده.

اجزا دف حبیبی مدل الیت

یکی از عوامل مهم و اثرگزار روی صدای ساز دف شکل کلاف و جنس پوست استفاده شده‌اس. دف حبیبی مدل الیت از پوست مصنوعی ساخته شده و تازه در ساختش از تلق درجه‌ یک استفاده شده و بخاطر همین از صدای گوشنوازی برخورداره.

پوست مصنوعی استفاده در این دف کاملا شبیه به پوست طبیعی طراحی شده و دانه‌های موجود روی صفحه ساز کاملا حس نواختن دف با پوست طبیعی رو برای نوازنده تداعی می‌کنه.

حلقه‌های دف حبیبی مدل الیت دوبل هستن و اصلا ریزش ندارن و به همین دلیل موقع نواختن ساز لازم نیست نگران افتادن حلقه‌ها باشی.

نکته بعدی‌ای که باید بهش توجه کنی اینه که جاشصتی این دف پد داره و کمکت می‌کنه تا راحت‌تر بنوازی و موقع تمرین اذیت نشی.

ویژگی‌های دف حبیبی مدل الیت

ویژگی اصلی و قابل توجه دف حبیبی مدل الیت سبکی خیلی زیاد این سازه که برای کسانی که مچ دست ضعیفی دارن خیلی پیشنهاد میشه.

بخاطر قیمت دف و وزن مناسب این ساز ما معمولا اون رو به هنرجویانی که تازه میخوان دف‌نوازی رو آغاز کنن پیشنهاد می‌کنیم.

از نشانه‌ی اصالت دف‌های حبیبی که دف حبیبی الیت هم از آن مجزا نیست، می‌توان به داشتن مهرروی پوست ساز اشاره کرد.

تست صدای دف حبیبی مدل الیت

صدای دف از اون دسته صداهاست که بین اهل هنر بخاطر صدای عرفانی‌ای که داره خیلی معروف و شناخته شده‌اس.

موقع نواختن دف خیلی مهمه که به ریتم و ضرب آهنگ توجه کنی. نوازنده ما در این ویدیوی تست صدای دف حبیبی مدل الیت سعی کرد تا آوای دلنشین این ساز درجه یک رو به بهترین شکل براتون به نمایش بذاره.

امیدواریم که ویدیوی تست صدای امروز بهت کمک کرده باشه تا با صدای خاص این ساز با اصالت بیشتر آشنا بشی و ارتباط بیشتری برقرار کنی.

خلاصه کلام

دف از اون دسته سازهاییه که تنوع خیلی زیادی داره و بخاطر همین ممکنه انتخاب و خرید این ساز یکم سخت و چالشی باشه.

این دف باحال و باکیفیت رو می‌تونید از سایت دلشاد موزیک با قیمت عالی و کیفیت فوق‌العاده خریداری کنی و از صدای زیبای این ساز لذت ببری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید