instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای دف ip ساده

معرفی و تست صدای دف ip ساده

آنباکس و معرفی دف ip ساده

امروز قصد داریم دف ip ساده رو که یک از بهترین‌ها و باکیفیت‌ترین‌ها در نوع خودش محسوب میشه رو بهت معرفی کنیم که میتونید در ویدئو تست صدای دف ip ساده رو هم ببینید و امیدواریم که این اطلاعات برات مفید و آموزنده باشن.

امیدواریم که از توضحات و اجرای نوازنده عزیز ما لذت برده باشی و حسابی به کارت اومده باشه. اگه دوس داری بیشتر راجع به این ساز باحال بدونی در ادامه هم با ما همراه باش.

تاریخچه دف

برند در از زمان ایران باستان در کشور ما وجود داشته و یکی از سازهای تاثیرگزار روی تاریخ و هویت ایرانی محسوب میشه. در زمان ایران باستان دف شکلی چهار گوش داشته که البته هنوز هم در برخی کشورهای عربی مورد استفاده قرار میگیره.

بعد از ورود اسلام به ایران دف برای حفظ و نجات خود به خانقاه‌ها و محافل مذهبی پناه برد و تا مدت‌ طولانی‌ای صدایش تنها در موسیقی‌های دینی به گوش میرسید.

معرفی برند دف ip

محصولات برند دف ip تمام ویژگی‌هایی که یک دف باکیفیت، مناسب و استاندارد دارد را دارا هستن و بهتون کمک میکنن تا به خوبی و به بهترین شکل بتونی دفنوازی کنی.

اگه دنبال یک دف درجه یک و البته قیمت مناسب هستی دف ip میتونه گزینه فوق‌العاده‌ای برات باشه.

اجزا دف ip ساده

دف ip ساده یا بیسیک به وزن مطلوب و سبکی زیاد معروفه و کمان این ساز هم از چوب فوق‌العاده باکیفیت و البته سبک ساخته شده که برای خانم‌ها که دنبال ساز سبک و خوش‌دست هستن خیلی مناسبه.

شستی این ساز از زاویه خیلی خوبی برخورداره و دارای ابری نرمی هست که کمک میکنه تا ساز از دست شما سر نخوره.

پوسته دف ip ساده از جنس پوسته کالک هست و بخاطر همین صدای بیس خوب و قوی‌ای بهت میده. این ساز برخلاف بقیه دف‌ها که پوسته کشیده و زخیم‌تر هستن، برای نواختن این ساز به تاچ بالا احتیاج نداری.

زنجیرهایی که در همه محصولات برند ip مورد استفاده قرار میگیرند، زنجیرهای دوبل و پرس هستن و دیگه هیچگونه ریزشی ندارن و زنجیرهای دف شما تا پایان وقتی که از این ساز استفاده می‌کنی محکم سر جاش باقی میماند.

ویژگی‌های دف ip ساده

نام کامل این برند ایران پرکاشن هست که ip مخفف شده اسم اصلی این برنده و حتما موقع خرید این ساز دقت کنید که روی این ساز حتما برچسب هولوگرام چسبیده شده باشه .

روی این برچسب نوشته شده ip iran percussion که نشان دهنده اورجینال بودن و اصالت این ساز اصیل هست.

نکته بعدی اینه که حتما از نمایندگی‌های فروش و پخش این سازهای کوبه ای خرید کنید مثل دلشاد موزیک که سازتون دارای گارانتی باشه.

تست صدای دف ip ساده

در تست صدای امروز صدای خاص و دلنشین دف ip ساده رو برات به نمایش بذاریم. نوازنده عزیز ما با اجرای چند قطعه زیبا صدای این ساز رو بهت نشون داد.

هنگام دفنوازی یکی از مسائلی که خیلی باید بهش توجه کنی حفظ ریتم و ضرب آهنگه تا اجرای زیباتر و گوشنوازتری داشته باشی.

ساز دف به طور کلی بخاطر صدای روحانی و عرفانی‌ای که داره بین طرفداران موسیقی سنتی خیلی محبوب و شناخته شده‌اس.

خلاصه کلام

امیدواریم که از ویدیوی آنباکس و تست صدای دف ip ساده لذت برده باشی و با استفاده از اطلاعاتی که امروز به دست آوردی بتونی خرید بهتر و راحت‌‌تری داشته باشی.

این دف باحال، خوش‌صدا و اصیل رو میتونی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از سایت دلشاد موزیک خریداری کنی و از صدای خاص و عرفانی این ساز نهایت لذت رو ببری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید