instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای دف ip خورشیدی

معرفی و تست صدای دف ip خورشیدی

معرفی و آنباکس دف ip خورشیدی

در این ویدیوی معرفی و تست صدا قصد داریم تا دف فوق‌العاده باکیفیت و درجه یک ip خورشیدی رو بهت معرفی کنیم تا با صدای جذاب و روح‌نواز این ساز جذاب آشنا بشی.

امیدواریم که از ویدیوی معرفی و تست صدای دف ip خورشیدی لذت برده باشی و اطلاعاتی که به دست آوردی برات مفید بوده باشه. اگه میخوای بیشتر راجع به این ساز بدونی در ادامه هم با ما در دلشاد موزیک همراه باش.

تاریخچه دف

دف یکی از سازهای اصیل و سنتی ایرانی به حساب میاد که حضورش در موسیقی ایران به زمان ایران باستان برمیگرده. دف در ایران باستان از سازهای اصلی‌ای بود که در موسیقی کردی و ایرانی به کار میرفت.

دف‌های قدیمی چهارگوش شکل بودند و از نظر ظاهری تقریبا زیاد با دف‌های امروز متفاوت بودن البته این نوع دف‌ها هنوزم در بعضی از کشورهای عربی مورد استفاده قرار میگیرن.

بعد از ورود اسلام به ایران دف برای نجات خود به خانقاه‌ها و مراسم‌های مذهبی پناه برد و تا مدت‌ها فقط در موسیقی روحانی و عرفانی استفاده میشد اما بعد از گذر سال‌ها و به لطف استاد محمدرضا لطفی دوباره جایگاه واقعی خودش در موسیقی سنتی ایرانی رو به دست آورد.

معرفی برند ip

محصولات برند ip بین اهل هنر و موسیقی به کیفیت بالا و متریال مرغوب و باکیفیت معروف هستن و به همین دلیل بهتون کمک میکنن تا اجراهای بهتر و باکیفیت‌تری داشته باشی.

برند ip میتونه برای همه نوازنده‌ها از مبتدی بگیر تا حرفه‌ای انتخاب مناسب و درستی باشه.

اجزای دف ip خورشیدی

پوسته این ساز از طلق مصنوعی ساخته شده اما چون طرح پوسته به دف‌های پوستی اصیل و قدیمی نزدیکه، حس بهتری هم به نوازنده و هم به مخاطب منتقل میکنه.

پوسته ساز حالت سازهای کالک رو داره و بدون نیاز به تاچ بالا صدای بیس و خوبی تولید میکنه.

طوقه ساز کاملا محکمه و از استحکام خوبی هم برخورداره و به همین دلیل مثل بقیه دف‌ها تاب برنمیداره. در کنار این ویژگی طوقه این ساز همینطور با عرض تقریبا 4.5 سانت، ابعاد مناسبی هم داره که اون رو برای اجراهای طولانی مدت خیلی مناسب میکنه.

فروشگاه دلشاد موزیک چون نمایندی رسمی برند دف ایران پرکاشن ip محسوب میشه در نتیجه اگه از دلشاد موزیک دف‌های این برند رو خریداری کنید طوقه و پوسته‌ دف از گارانتی یک ساله برخوردار میشن.

ویژگی دف ip خورشیدی

اکثر نوازنده‌های دف موقع اجرا نگران ریزش زنجیرها هستن اما درباره این دف اصلا همچین نگرانی‌ای لازم نیست داشته باشی چون زنجیرها دوبل پرس هستن و به هیچ عنوان نمیریزن.

کیفیت فوق‌العاده بالای این ساز و همینطور گارانتی داشتن محصولات این برند از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هست که درمورد برن ایران پرکاشن باید بهشون پرداخت و توجه کرد.

تست صدای دف ip خورشیدی

ضرب آهنگ و ریتم در دفنوازی خیلی مهمه و توجه بهش از لزومات اولیه برای شروع نواختن ساز دف محسوب میشه.

ساز دف به داشتن صدای روحانی و عرفانی معروفه و نوازنده ما سعی کرد تا به بهترین شکل صدای دلنشین این ساز رو برات به نمایش بذاره. اینجوری بهتر میتونی این ساز درجه یک رو بشناسی.

مرغوبیت بالای متریال به کار رفته در ساخت دف ip خورشیدی باعث شده تا این دف از نظر کیفیت صدا بین برترین‌های موجود در ایران قرار بگیره و بین هواداران موسیقی سنتی ایرانی خیلی محبوب بشه.

خلاصه کلام

امیدواریم که معرفی و تست صدای دف ip خورشیدی براتون مفید و کمک‌کننده بوده باشه و با استفاده از این اطلاعاتی که امروز به دست آوردی خرید بهتری داشته باشی.

خرید دف ممکنه بخاطر تنوع برند و گاهی نداشتن اطلاعات کافی و دقیق کمی سخت و چالش‌برانگیز باشه که ما در دلشاد موزیک سعی کردیم تا حد امکان این مشکل رو رفع کنیم.

این دف زیبا و اصیل رو میتونی با بهترین قیمت و کیفیت از سایت دلشاد موزیک به صورت آنلاین ثبت سفارش کنی و یا با مراجعه حضوری به مغازه‌های ما کاملا ساز موردنظرت رو از نزدیک ببینی و حسش کنی و بعد خرید کنی.

مقایسه دف های دلشاد موزیک

دف سما رمو

قیمت اصلی 900,000 تومان بود.قیمت فعلی 850,000 تومان است.

دف سولو Solo

قیمت اصلی 800,000 تومان بود.قیمت فعلی 750,000 تومان است.

دف ip خورشیدی طرح 2

قیمت اصلی 1,350,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,200,000 تومان است.

دف نوجوان ip

قیمت اصلی 1,350,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,200,000 تومان است.

دف ip خورشیدی

قیمت اصلی 1,350,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,200,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید