instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای سنتور ایرانی دو مهر ویژه

معرفی و تست صدای سنتور ایرانی دو مهر ویژه

معرفی و آنباکس سنتور ایرانی دو مهر ویژه

ما در دلشاد موزیک باز اومدیم تا بهت کمک کنیم که موقع خریدن ساز مورد نظرت انتخاب راحت‌تری داشته باشی.ویدئوی معرفی رو که دیدی حتما ویدئوی تست صدای سنتور ایرانی دو مهر ویژه هم ببین.

 

امیدواریم که ویدیوی امروز بهت کمک کرده باشه تا بتونی بهتر، سنتور ایرانی دو مهر ویژه رو بشناسی و با اطلاعاتی که داری ساز دلخواهت رو بهتر پیدا و خریداری کنی.

تاریخچه سنتور

سنتور یکی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین سازهای ایرانی به شمار میره که در همه جای جهان شناخته شده‌اس اما در کشورهای مختلف نام‌های متفاوتی داره. بسیاری از افراد معتقدند که این ساز رو ابونصر فارابی برای اولین بار ساخته است و زمان‌های خیلی گذشته از ایران به مناطق مختلفی در آسیا مثل عراق، ترکیه، مصر، سوریه و کلی کشور دیگه راه پیدا کرده.

با وجود همه این نظریه‌ها هنوز مشخص نیست سنتور اولین بار کجا و توسط چه تمدنی ساخته و به وجود آمده اما چیزی که واضحه این است که زمان آشنایی ایرانیان با این ساز به قبل از اسلام برمیگرده که اون موقع بهش به جای سنتور، «کُنار» می‌گفتند.

معرفی برند سنتور ایرانی

برند ایرانی یکی از شناخته شده‌ترین برندهای سنتور در ایرانه که به‌ خاطر داشتن قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا بین طرفداران موسیقی سنتی ایرانی خیلی محبوب شده.

استفاده از چوب مرغوب در ساخت سنتور ایرانی علاوه بر این‌که استحکام این ساز رو خیلی بالا میبره، باعث زیبایی و چشم‌نواز شدن بیشتر ساز هم میشه.

سیم‌های برند سنتور ایرانی که از فلزهای مستحکمی مثل برنز، نیکل، فسفر و کروم ساخته شده‌اند یکی دیگه از ویژگی‌هایی‌ هستن که این برند از سنتور رو منحصر به فرد میکنه.

اجزاء سنتور ایرانی دو مهر ویژه

سنتور دو مهر ایرانی تماما از چوب گردو ساخته شده، از کلاف‌ها بگیر تا خرک‌های این ساز و رگه‌های مرغوبیت چوب رو میتونی در صفحه پشتی این ساز ببینی. ظرافت و نفیس بودن رو میتونی به وضوح در تک تک اجزای سنتور ایرانی دو مهر ایرانی ببینی.

این ساز درجه یک در کنار داشتن بدنه مستحکم، سیم‌های باکیفیتی هم داره که نواختن این سنتور رو لذت‌بخش‌تر میکند.

سیم‌های سنتور دو مهر ایرانی به دو دسته سیم‌های زرد و سیم‌های سفید تقسیم می‌شن. سیم‌های زرد از برند آلمانی بدرا و سیم‌های سفید ساخت کره هستن.

لوازم جانبی سنتور ایرانی دو مهر ویژه

نکته باحال راجع به خرید این سنتور درجه یک از دلشاد موزیک اینه که بعد از ثبت سفارش، سنتور ایرانی دو مهر داخل هارد کیس برات ارسال میشه.

البته همراهش همه لوازم جانبی‌ مورد نیازت برای نواختن سنتور رو هم می‌فرستیم. آچار کوک سنتور و مضراب که دوتا از مهم‌ترین تجهیزات برای نواختن سنتور به حساب میان به اضافه نمد درجه یک.

همه و همه همراه با سنتور ایرانی دو مهر ویژه برات فرستاده می‌شه تا زودتر بتونی نواختن سنتور رو شروع کنی.

تست صدای سنتور ایرانی دو مهر

 

در این ویدیوی تست صدا قصد داشتیم تا صدای سنتور درجه یک ایرانی دو مهر رو برای تویی که عاشق موسیقی سنتی هستی تست کنیم تا خرید ساز رو برات آسون‌تر کنیم.

سنتور ایرانی دو مهر از اون دسته سازهایی است که بخاطر کیفیت فوق‌العاده و مقرون به صرفه بودنش از مبتدی تا متخصص به همه پیشنهاد میشه.
در ویدیوی تست صدای سنتور ایرانی دو مهر، نوازنده عزیز در دلشاد موزیک با اجرای چند قطعه آهنگ با این ساز باکیفیت اجرا کرد تا شما رو با صدای ظریف و بی‌نقص این ساز آشنا کنیم.

با دقت کردن نحوه دست گرفتن مضراب‌ها و نوع حرکت دست نوازنده کم‌ و بیش می‌تونی با نحوه نواختن این ساز اصیل و مرغوب آشنا بشی و خودت هم نواختنش رو شروع کنی.

امیدواریم که این ویدیو تست صدای سنتور ایرانی دو مهر برات مفید بوده باشه و بهت کمک کنه تا راحت‌تر بتونی ساز مورد نظرت رو انتخاب کنی و ثبت سفارش انجام بدی.

خلاصه کلام

امروز سنتور ایرانی دو مهر که یک از شناخته شده‌ترین و خوش قیمت‌ترین سنتورهای موجود در ایران هست رو بهت معرفی کردیم تا با شنیدن صدای خاص و تاثیرگزارش اگر شکی هم در خریدنش داشتی برطرف بشه.

امیدواریم که با کمک ویدیو آنباکس و تست صدای سنتور ایرانی دو مهر تصمیم قطعی رو برای سفارش دادن این ساز بگیری.

راستی یادت نره که فقط با چندتا کلیک می‌تونی این ساز اصیل ایرانی رو از سایت دلشاد موزیک یا بقیه شبکه‌های اجتماعی ما در پلتفرم‌های مختلف خریداری کنی.

مقایسه سنتورهای دلشاد موزیک

همچنین اگر میخوای سنتورهای بیشتری رو ببینی میتونی روی محصولات زیر کلیک کنی.

سنتور موسوی سه مهر ویژه

قیمت اصلی 9,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 8,260,000 تومان است.

سنتور ایرانی دو مهر ویژه

قیمت اصلی 6,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,270,000 تومان است.

سنتور موسوی مدل دو مهر

قیمت اصلی 6,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,780,000 تومان است.

سنتور موسوی یک مهر ویژه

قیمت اصلی 5,750,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,350,000 تومان است.

سنتور ایرانی سه مهر ویژه

قیمت اصلی 7,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,390,000 تومان است.

سنتور موسوی دو مهر ویژه

قیمت اصلی 7,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,880,000 تومان است.

سنتور موسوی سه مهر

قیمت اصلی 8,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 7,260,000 تومان است.

سنتور مافی خاتم کاری طرح 2

قیمت اصلی 6,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,900,000 تومان است.

سنتور اسلامی دو مهر

قیمت اصلی 5,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,000,000 تومان است.

سنتور موسوی آکاژو

قیمت اصلی 11,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 9,450,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید