instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای سنتور موسوی سه مهر

معرفی و تست صدای سنتور موسوی سه مهر

آنباکس سنتور موسوی سه مهر

براتون معرفی و تست صدای سنتور موسوی سه مهر که یکی از سنتور های با کیفیت هست رو آماده کردیم تا بتونید بهتر تصمیم گیری کنید در خرید سنتور و انتخاب بهتر و مطمئن تری داشته باشید.

تاریخچه سنتور

سنتور یکی از کهن‌ترین سازهای موجود در سراسر جهانه که بخاطر قدمت زیادش هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از اینکه محل به وجود آمدنش کجاست وجود نداره اما سنگ‌نوشته‌ها اینطوری میگن که ایرانی‌ها اولین کسانی بودن که این ساز رو به وجود آوردن.

یکی از نظریه‌ها هم اینه که این ساز نفیس رو اولین بار ابونصر فارابی، دانشمند ایرانی خلق کرده و بعد از اون از ایران به کشورهای دیگه مثل عراق، ترکیه، مصر، سوریه و کلی کشور دیگه راه پیدا کرده.

با ما در دلشاد موزیک همراه باش تا با شناختن یکی از بهترین برندهای سنتور خرید راحت‌تر و مفیدتری داشته باشی.

معرفی برند سنتور موسوی

سنتور یکی از حساس‌ترین سازهای موجود در بازاره که بخاطر ظرافت زیاد حتما باید اون رو از یک برند درجه یک و با کیفیت خریداری کنی.

برند موسوی یکی از برندهاییه که میتونی بهش اعتماد کنی. این برند بخاطر کیفیت بالای متریال ساخت و چوب بین اهل هنر و طرفداران موسیقی سنتی فوق‌العاده شناخته شده و محبوبه.

اجزا سنتور موسوی سه مهر

سنتور موسوی سه مهر تماما از چوب درخت گردو ساخته شده، از خرک‌ها گرفته تا کنف دورش همه از جنس چوب گردو هستن و رگه‌های مرغوبیت چوب کاملا روی صفحه پشتی ساز نمایانه.

روی این ساز نفیس پلاکارد نقره‌ای رنگ که نشون دهنده برند موسوی هست وجود داره که اصالت این ساز رو تضمین می‌کنه.

گوشی‌های سنتور موسوی سه مهر از جنس استیل و کاملا آبکاری شده هستن. این قابلیت این سنتور رو ضدزنگ می‌کنه و بهت این امکان رو میده تا چه توی برف چه توی بارون بدون استرس سنتور بزنی و لذت ببری.

لوازم جانبی سنتور موسوی سه مهر

سنتور موسوی سه مهر همراه یک هاردکیس باحال که مخصوص سنتور سه مهر، سه مهر ویژه و دو مهر ویژه ساخته شده برات ارسال میشه.

این هاردکیس از جنس چرم مصنوعی هست و داخلش در کنار سنتور تمام لوازم جانبی‌ای که برای نواختن این ساز به اون‌ها نیاز داری وجود داره.

مضراب‌های این ساز داخل یک جعبه چرمی که مختص به برند موسوی طراحی شده، قرار داره و در کنارش نمد درجه یک هم در هاردکیس هست.

یکی دیگه از ویژگی‌های جالب همه سنتورهای موسوی بند کیف‌ایه که همراه با ساز برات می‌فرستیم تا مثل کیف دوشی از هاردکیس سنتور استفاده کنی و به راحتی جا‌به‌جاش کنیم.

سنتور موسوی سه مهر هم از این ویژگی مثبت مجزا نیست و به همین دلیل حمل کردن سنتور برات خیلی راحت‌تر از قبل میشه.

تست صدای سنتور موسوی سه مهر

دلشاد موزیک امروز قصد داشت با ویدیو تست صدای سنتور موسوی سه مهر شما رو با صدای ظریف و گوشنواز این ساز باکیفیت و درجه یک آشنا کنه.

سنتور موسوی سه مهر بخاطر صدای خاص و بی‌نقصش بین نوازنده‌ها و علاقمندان به موسیقی سنتی خیلی پرطرفداره و چون در ساخت اون از سیم‌های باکیفیت استفاده شده صدایی که تولید میکنه حسابی با روح و روان آدم بازی می‌کنه.

نوازنده عزیز دلشاد موزیک در این ویدیو با اجرای چند قطعه آهنگ صدای گوشنواز این ساز رو خوب به نمایش گذاشت.

برای این‎که بهتر با نوع نواختن و اجرای سنتور آشنا بشی به نوع حرکت انگشت‌ها و مچ دست نوازنده دقت کن چون حرکت دست در نواختن این ساز ظریف خیلی مهمه.

خلاصه کلام

ما در دلشاد موزیک امیدواریم که ویدیوهای تست صدا و آنباکس سنتور موسوی سه مهر برات مفید بوده باشه و کمکت کرده باشه تا ساز مورد نظرت رو راحت‌تر انتخاب کنی.

بخاطر وجود برندهای متنوع سنتور، پیدا کردن سازی که کیفیت بالا داشته باشه و صدالبته قیمت مناسب هم داشته باشه ممکنه یکم سخت و چالشی باشه.

ما امروز در این ویدیوها سعی کردیم تا با معرفی سنتور موسوی سه مهر، با  ریزبه‌ریز جزئیات این ساز آشنات کنیم تا خرید سریع‌تر و راحت‌تری داشته باشی.

یادت نره که همه نوع سنتور از جمله سنتور موسوی سه مهر با قیمت مقرون به صرفه در دلشاد موزیک موجوده و با چندتا کلیک ساده میتونی ساز مورد علاقه‌ات رو از سایت ما با بهترین کیفیت سفارش بدی.

برای مشاهده انواع سنتور و مقایسه اونها میتونید روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت سنتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید