instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای سنتور موسوی سه مهر ویژه

معرفی و تست صدای سنتور موسوی سه مهر ویژه

آنباکس سنتور موسوی سه مهر ویژه

امروز دلشاد موزیک اومده تا با معرفی سنتور موسوی سه مهر ویژه بهت در تصمیم‌گیری بهتر در خرید ساز کمک کنه. حتما یادتون باشه تست صدای سنتور موسوی سه مهر ویژه رو هم ببینید.

 

در این ویدیو آنباکس قصدمون معرفی جزئیات ساز فوق‌العاده باکیفیت سنتور موسوی سه مهر بود. اگه دوس داری بیشتر راجع به این ساز بمونی در ادامه با ما همراه باش.

تاریخچه سنتور

سنتور از قدیمی‌ترین سازهای سنتی ایرانی به شمار میره که طبق گفته بعضی‌ها اولین بار توسط ابونصر فارابی، فیلسوف و موسیقیدان ایرانی ساخته شده و بعد از ایران به سراسر جهان راه پیدا کرده.

بعضی نظریه‌ها هم میگن این ساز زهی-مضرابی اول توسط آشوریان و بابلیان در به وجود اومده. چیزی که مهمه اینه که هرچقدر هم در تاریخ عقب بریم باز هم شواهد نشون میدن که این ساز متعلق به ایرانی‌ها بوده.

امروز میخوایم باهم یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین سنتورها از یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای سنتور رو باهم بشناسیم پس با ما همراه باش.

معرفی برند سنتور موسوی

استاد حمید موسوی یکی از بهترین سازندگان سنتور در ایران است و سنتورهای ساخته استاد به عنوان سنتور موسوی در مدل‌های مختلف شناخته شده‌اند.

سنتورهای استاد موسوی بخاطر کیفیت بالای متریال ساخت از چوب گرفته تا سیم‌ها و همینطور قیمت به صرفه و عالی بین نوازنده‎های این ساز محبوب و پرفروشه.

اجزا سنتور موسوی سه مهر ویژه

سنتور موسوی سه مهر ویژه که پلاکارد طلایی برند موسوی تزئینش کرده، کاملا از چوب گردو ساخته شده و یکی از باکیفیت‌ترین‌ سنتورهای موجود در بازاره.

از خرک‌های ساز بگیر تا بدنه و کلاف‌ها از بهترین جنس چوب گردو ساخته شده و رگه‌های چوب رو به وضوح می‌تونی روی صفحه پشتی ساز ببینی که این از مرغوبیت بالای چوب استفاده در ساخت این ساز درجه یک خبر میده.

گوشی‌های این سنتور ویژه آبکاری استیل و کاملا ضد زنگ هستند. ضد زنگ بودن سنتور موسوی سه مهر ویژه این قابلیت رو بهت میده تا بدون نگرانی، در زمستون و تابستون سنتور بزنی و کلی کیف کنی.

یکی دیگه از نکات مثبت و مهمی که درباره اجزای این ساز باید بهش توجه کردن استفاده از سیم‌های فوق‌العاده باکیفیت آلمانی است.

سیم‌های سنتور موسوی سه مهر ویژه از برند دبرای آلمانی هستند و این امکان رو بهت میده تا ظریف‌ترین و گوشنوازترین صداها و آهنگ‌ها رو باهاش بنوازی.

لوازم جانبی سنتور موسوی سه مهر ویژه

سنتور موسوی سه مهر ویژه داخل یک هاردکیس چوبی با کاور چرم مصنوعی برات فرستاده میشه. داخل این هاردکیس باحال که مخصوص سنتورهای سه مهر، سه مهر ویژه و دو مهر ویژه هست یک باکس کوچیک قرار داده شده.

لوازم جانبی دیگه موردنیازت برای نواختن سنتور مثل آچار کوک، نمد مضراب و یک بند شونه که به کمکش میتونی سنتور رو راحت‌تر حمل کنی، داخل این باکس قرار داده شده.

مضراب‌های خوش‌تراش برند موسوی هم داخل یک جعبه چرم طبیعی در کنار همه این لوازم وجود داره که بخاطر کیفیت بالا مضراب‌ها نواختن ساز راحت‌تر و دلنشین‌تر میشه.

تست صدای سنتور موسوی سه مهر ویژه

امیدواریم ویدیوی تست صدای سنتور موسوی سه مهر ویژه برات مفید و کمک‌کننده بوده باشه و انتخاب ساز رو برات راحت‌تر کرده باشیم.

سنتور از اون دسته سازهاست که به صدای ظریف و خاصش معروفه و بین اهل هنر بخاطر همین ویژگی کلی اسم در کرده و شناخته شده.

توی این ویدیو نوازنده عزیز ما در دلشاد موزیک سعی کرد به بهترین شکل و با نواختن چند قطعه آهنگ صدای سنتور موسوی سه مهر ویژه بهت نشون بده.

چون در نواختن سنتور نوع حرکت دست خیلی مهمه حواست باشه که حتما وقتی ویدیوی تست صدای سنتور موسوی سه مهر ویژه رو نگاه می‌کنی به روش نواختن و حرکت انگشت‌ها توجه کنی. اینجوری سریع‌تر می‌تونی در سنتور زدن حرفه‌ای بشی.

برای مشاهده همه سنتور های دلشاد موزیک میتونید روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت سنتور 

خلاصه کلام

دلشاد موزیک این دفعه سنتور موسوی سه مهر ویژه که یکی از بهترین سنتورهای موجود در بازاره رو بهت معرفی کرد تا بتونی راحت‌تر سازت رو انتخاب و خریداری کنی.

ما خرید سنتور موسوی سه مهر ویژه رو بخاطر کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه از هنرآموزان مبتدی تا اساتید حرفه‌ای سنتور به همه و همه پیشنهاد می‌کنیم.

این ساز حرفه‌ای و درجه یک رو به راحتی و با قیمت فوق‌العاده مناسب میتونی از سایت و شبکه‌های اجتماعی دلشاد موزیک سفارش بدی و یا به صورت حضوری سازت رو از مغازه‌های ما خریداری کنی و کلی کیفش رو ببری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید