instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای سنتور موسوی یک مهر ویژه

معرفی و تست صدای سنتور موسوی یک مهر ویژه

معرفی و آنباکس سنتور موسوی یک مهر ویژه

مثل همیشه تیم دلشاد موزیک قصد داره تا با معرفی سازهای موردنظر شما، خرید و انتخاب ساز رو برات راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کنه. ویدئوی معرفی رو که دیدی حتما ویدئوی تست صدای

سنتور موسوی یک مهر ویژه هم ببین.

 

در ویدیوی آنباکس و تست صدای امروز قصد داریم تا با کمک هم سنتور موسوی یک مهر ویژه رو بهتر و راحت‌تر بشناسیم.

تاریخچه سنتور

سنتور که یکی از قدیمی‌ترین سازهای سنتی ایرانی محسوب میشه بخاطر صدای گوش‌ نوازی که داره توجه پیر و جوون رو به خودش جلب کرده.

به اعتقاد خیلی‌ها سنتور اول توسط ایرانی‌ها ساخته شده و بعد از ایران به سراسر جهان راه پیدا کرده و بقیه مردم جهان هم بعد از شنیدن صدای ظریف و زیباش عاشق این ساز اصیل ایرانی شدند اما باز هم هنوز اطلاعات دقیقی درباره محل به وجود آمدن این ساز وجود نداره.

بخاطر محبوبیت زیاد این ساز باعث شده تا برندهای زیادی شروع به تولید پخش سنتور در سراسر این بکنن و همین انتخاب سنتور ایده‌آل رو کمی برای طرفداران این ساز سخت کرده.

امروز در دلشاد موزیک میخوایم با معرفی یکی از برندهای درجه یک سنتور ایران تصمیم‌گیری برای خرید این ساز رو برات آسون‌تر کنیم.

برای مشاهده انواع سنتور و مقایسه آنها میتونید روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت سنتور

معرفی برند سنتور موسوی

سنتور استاد موسوی یکی از شناخته شده‌ترین برندهای سنتور ایرانی به حساب میاد. اسم این سنتور از استاد حمید موسوی، که بنیان‌گذار این برند هست گرفته شده.سنتور موسوی از اون دسته سنتورهاییه که بخاطر قیمت به صرفه و کیفیت خیلی بالا بین هنرجوها و علاقمندای به موسیقی سنتی خیلی محبوب و پرفروشه.

اجزا سنتور موسوی یک مهر ویژه

سنتور موسوی یک مهر ویژه یکی از سنتورهای فوق‌العاده باکیفیت و با استحکام خیلی بالاست که از چوب گردو ساخه شده و روی سنتور اسم برند موسوی با پلاکارد طلایی رنگ نصب شده. 

رگه‌های مرغوبیت چوب رو می‌تونی روی سطح ساز به وضوح ببینی و وزن نسبتا بالای این سنتور یکی دیگه از دلایلی هست که سنتور موسوی یک مهر ویژه رو از بقیه سازها متمایز و خاص‌تر می‌کنه.

گوشی‌های این ساز که به کمکشون می‌تونی ساز رو کوک کنی، آبکاری استیل شده‌اند و به همین دلیل کاملا ضدزنگ هستن بخاطر همین توی همه آب‌وهواها بدون نگرانی می‌تونی ازش استفاده کنی. 

سیم‌هایی که از اون‌ها در ساخت این ساز استفاده شده همه از برند آلمانی بدرا هستند که یکی از باکیفیت‌ترین سیم‌های موجود برای استفاده در ساز سنتوره. 

بخاطر همه این ویژگی‌های خاصی که این سنتور داره ما معمولا به نوآموز‌ها و کسانی که تازه می‌خوان وارد عرصه موسیقی بشن پیشنهاد می‌کنیم.

لوازم جانبی سنتور موسوی یک مهر ویژه

نکته جالب راجع به خرید سنتور موسوی یک مهر ویژه از دلشاد موزیک اینه که اکثر لوازم جانبی‌ای که برای استفاده و نواختن این ساز احتیاج داری رو همراه ساز برات ارسال می‌کنیم. از آچار کوک مخصوص سنتور گرفته تا مضراب‌ها.

مضراب‌های برند حمید موسوی که اتفاقا نَمد خورده هم هستند همراه با جعبه برای نگهداری بهتر از مضراب‌ها در کنار ساز توی جعبه هاردکیسی که سنتور در اون برات فرستاده میشه وجود داره.

هاردکیس سنتور موسوی یک مهر ویژه از جنس چرم هست و کاملا هم ضد آبه و یک بند رو دوشی هم در کنارش هست که جابه‌جایی این ساز رو برای نوازنده‌ها راحت‌تر می‌کنه.

روی کیس یک جیب مخصوص حمل دفتر نت وجود داره. به کمک این جیب بدون دردسر می‌تونی نت‌ها رو همراه با سازت هرجایی که دوست داری ببری و اجرا کنی. 

تست صدای سنتور موسوی یک مهر ویژه

سنتور موسوی یک مهر ویژه بخاطر صدای دلنشینی که داره بین اهل هنر حسابی محبوب و پرطرفداره و ما توی این ویدیو تست صدا قصد داشتیم تا با صدای ظریف این ساز اصیل آشنا بشی.

هنرمند عزیز ما در ویدیوی تست صدای امروز دلشاد موزیک، با نواختن چند قطعه شناخته شده که با سنتور نواخته شدند تلاش کرد تا به بهترین شکل صدای این سنتور رو برات به اجرا دربیاره.

نوع حرکت دست‌ها و نگهداشتن مضراب‌ها در نواختن سنتور خیلی مهمه پس به دست‌های نوازنده و جوری که سریع بین سیم‌ها جابه‌جا میشن دقت کن تا با راه و روش اجرا کردن آهنگ با این ساز، کم و بیش آشنا بشی.

امیدواریم که تست صدای سنتور موسوی یک مهر ویژه به خوبی با این ساز نفیس آشنات کرده باشه و  با کمک این ویدیو بتونی تصمیم بهتری موقع خریدن سنتور بگیری.

خلاصه کلام

بخاطر وجود برندهای زیاد و متنوع سنتور انتخاب و خرید سنتور برای طرفداران این ساز ممکنه مثل یک چالش باشه.

دلشاد موزیک این بار سنتور موسوی یک مهر ویژه رو بهت معرفی کرد تا با استفاده از این اطلاعات خرید بهتر و راحت‌تری داشته باشی و به خوبی با سخت‌هایی که ممکنه موقع انتخاب ساز بهشون بر بخوری، مواجه بشی.

این ساز باکیفیت و محبوب که بخاطر استفاده از چوب مرغوب، از استحکام بالایی برخوردار هست رو می‌تونی خیلی سریع از دلشاد موزیک با قیمت عالی و به صرفه سفارش بدی و از صدای عالی و گوش‌نوازش لذت ببری.

مقایسه سنتور های دلشاد موزیک

میتونید سنتور های مختلف دلشاد موزیک رو ببینید و اونهارو باهم مقایسه کنید.

سنتور موسوی سه مهر ویژه

قیمت اصلی 9,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 8,260,000 تومان است.

سنتور ایرانی دو مهر ویژه

قیمت اصلی 6,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,270,000 تومان است.

سنتور موسوی مدل دو مهر

قیمت اصلی 6,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,780,000 تومان است.

سنتور موسوی یک مهر ویژه

قیمت اصلی 5,750,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,350,000 تومان است.

سنتور ایرانی سه مهر ویژه

قیمت اصلی 7,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,390,000 تومان است.

سنتور موسوی دو مهر ویژه

قیمت اصلی 7,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,880,000 تومان است.

سنتور موسوی سه مهر

قیمت اصلی 8,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 7,260,000 تومان است.

سنتور مافی خاتم کاری طرح 2

قیمت اصلی 6,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,900,000 تومان است.

سنتور اسلامی دو مهر

قیمت اصلی 5,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,000,000 تومان است.

سنتور موسوی آکاژو

قیمت اصلی 11,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 9,450,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید