instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای پکیج ارف

معرفی و تست صدای پکیج ارف

آنباکس و تست صدای پکیج ارف

امروز اومدیم با معرفی و تست صدای پکیج ارف پکی از سازهای باحال و بچگونه برای کوچولوهاتون که به ساز موسیقی علاقمندن. این پک ساز به بچه‌ها کمک می‌کنه تا زودتر استعدادشون در موسیقی رو شکوفا کنن.

هرکدوم از این سازها نحوه نواختن متفاوتی دارن که در ویدیو سعی کردیم تا حد امکان براتون توضیح بدیم و باهاشون آشناتون کنیم.

مثلا برای نواختن زنگوله‌های دوتایی باید خیلی آروم اون‌ها رو بهم بکوبید تا صداشون درست و بی‌نقص توی فضا پخش بشه.

یا برای نواختن فلوت ریکوردر بچه‌ها باید روی دهنی فلوت بدمند و به کمک جای انگشت‌گذاری‌ای که روی ساز وجود داره آهنگ بزنند.

امیدواریم که این ویدیو بهتون در شناخت و تصمیم‌گیری بهتر کمک کرده باشه. اگه میخوای بیشتر با جزئیات پکیج ارف کودکان آشنا شی در ادامه هم با ما همراه باش.

تاریخچه ارف

تاریخچه ارف برمیگرده به کشور آلمان و یک موزیسینی به اسم «کارل ارف» که برای آموزش بهتر موسیقی به کودکان شروع به ایده‌پردازی می‌کنه و دنبال راهکار می‌گرده.

نتیجه همه اون تلاش‌ها و درگیری‌های فکری میشه به وجود اومدن یک دیدگاه به اسم «اُرف شول‌وِرک» که یک طرز فکر برای یادگیری بهتر موسیقی و ریتم.

به دنبال اون پکیج ارف تولید میشه که هدفش کمک به تقویت این دیدگاهه تا بچه‌ها به صورت عملی با موسیقی مواجه بشن و هوش موسیقیایی خودشون رو قوی‌تر کنن.

اجزا پک ارف

پک ارف موسیقی کودک از 18 ساز تشکیل شده که برای سن 3 تا 12 سال مناسبن. از بلز بگیر تا زنگوله و سوت سوتک همه توی این پک قرار گرفته که الان باهم یکی یکی بیشتر می‌شناسیمشون. همه این سازها بخاطر ظاهر رنگارنگ و بامزه‌ای که دارن برای بچه‌ها خیلی جذاب هستن.

اول از همه بریم سراغ بلز، بلز یک ساز مخصوص کوذکه که تیغه‌های آلمینیومی‌ ای داره که روی یک بدنه چوبی نصب شدن و کودکان شما مضراب‌های مخصوص این ساز می‌تونن بلز بنوازن.

ساز دوم ماراکاس نام داره که احتمالا کمتر اسمش به گوش شما خورده باشه. ماراکاس یک نوع شیکر تخم مرغیه که دسته داره و به همین دلیل صداهای واضح‌تری تولید می‌کنه.

ساز بعدی اسمش هست فلوت ریکوردر که یک نوع ساز جهانیه و مدل‌های مختلف مخصوص بزرگسال هم داره. راستی می‌تونی فلوت ریکوردر مخصوص بزرگسال رو هم در سایت ما پیدا و خریداری کنی.

قاشقک یا سنج یک ساز شناخته شده و معروفه که کمتر کسی پیدا میشه که اسمش رو نشنیده باشه. سنج موجود در این پکیج سایزش کوچیکه و مناسب اندازه دست بچه‌ها ساخته شده تا نواختنش راحت‌تر بشه.

سوت سوتک و مثلث هم از سازهای خاطره‌انگیز برای همه پدرومادرها هستند و بچه‌ها به کمک این دو ساز با بچگی‌های مامان و باباشون آشنا میشن و کلی هم لذت می‌برن.

دقک یا چوبک یک ساز با صدای آسیایی است که بخاطر صدای آرامش‌بخشی که داره در طولانی مدت هم اذیت‌کننده نمیشه و اتفاقا خستگیت هم در میره.

یک مجموعه شیکر و زنگوله هم توی پکیج ارف هست که صدای جذاب و طراحی رنگارنگ و بامزه‌اشون خیلی توجه بچه‌ها رو جلب می‌کنه.

و دو ساز آخر هم دنبورین و دایره زنگی نام دارن که دنبورین به مچ دست و مچ پای کودک وصل میشه و دایره زنگی هم برای راحت‌تر نواخته شدن و جلوگیری از افتادن از دست، جا شصتی داره.

ویژگی‌های پک ارف

پکیج ارف باوجود کوچیک و نقلی بودنش 18 تا ساز بامزه رو توی خودش جا داده. انواع و اقسام سازها از سنتی گرفته تا مدرن داخل این پک ارف وجود داره.

رنگارنگ بودن و طراحی خاصی که هر 18 ساز دارن برای بچه‌ها خیلی جذابه و خیلی سرگرمشون می‌کنه. پدر و مادرها هم در کنار بچه‌ها می‌تونن از سازها لذت ببرن و خاطرات کودکیشون رو مرور کنن.

خلاصه کلام

امیدواریم که این ویدیوی تست صدای پکیج ارف و معرفی بهت در شناختن این پک و انواع سازهایی که داخلش هست کمک کرده باشه و استارت آموزش موسیقی به نوازنده‌های کوچولوتون رو با خرید این پک جذاب بزنید.

پکیج ارف کودک رو می‌تونی با قیمت استثنائی از سایت دلشاد موزیک چه برای کوچولوی خودت یا به عنوان هدیه با قیمت به صرفه و کیفیت بالا خریداری کنی.

برای مشاهده همه سازهای کودکان میتونید روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه ادوات موسیقی کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید