instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای پیانو دیجیتال یاماها P45 B

معرفی و تست صدای پیانو دیجیتال یاماها P45 B

معرفی و آنباکس پیانو دیجیتال یاماها P45 B

امروز اومدیم با آنباکس و تست صدای پیانو دیجیتال یاماها P45 B یک ساز درجه یک و با کیفیت. دلشاد موزیک توی این بلاگ قصد داره تا با صدا و اجزای مختلف پیانوی دیجیتال یاماها P45 B آشنات کنه پس تا پایان با ما همراه باش.

اینم از ویدیوی آنباکس دقیق و باجزئیات پیانوی دیجیتال یاماها P45 B که همکاران ما در دلشاد موزیک سعی کردن به سادگی و کامل ریزبه‌ریز ویژگی‌های این ساز رو برات توضیح بدن. حالا بیا بریم بیشتر درباره این ساز بهت بگم و بعد هم تست صدای خاصش رو باهم بشنویم.

تاریخچه پیانو

پیانو اولین بار توسط یک هنرمند ایتالیایی به نام بارتولومئو کریستافوری در شهر پادووای ایتالیا اختراع شد. اما این اختراع جذاب تا مدت‌ها ناشناخته موند و کسی از وجودش خبر نداشت تا این که یک نویسنده ایتالیایی درباره اختراع کریستافوری مقاله‌ای نوشت.

بعد از این‌که این مقاله به آلمانی ترجمه و منتشر شد، خبر وجود ساز خاص و بکری به نام پیانو مثل بمب در جهان صدا کرد و اینجوری بود که مردم دنیا با این ساز جدید آشنا بشن.

معرفی برند یاماها

برند یاماها یک برند ژاپنیه که بین اهل موسیقی و هنر خیلی شناخته شده و محبوبه. این برند به ساخت و پخش سازهای فوق‌العاده باکیفیت و خوش ساخت معروفه و به همین دلیل توی جهان حسابی برای خودش اسم و رسم پیدا کرده.

یکی دیگه از ویژگی‌هایی که برند یاماها رو خاص می‌کنه اینه که احساس نواختن یک پیانو بزرگ واقعی رو با قیمت خیلی پایین و به صرفه‌تر به نوازنده منتقل می‌کنه.

اجزا پیانو دیجیتال یاماها P45 B

پیانوی دیجیتال یاماها P45 B یکی از باکیفیت‌ترین پیانوهای موجود در ایرانه. ما اون رو بخاطر سبک بودن و داشتن قابلیت تنظیم صدا به افراد خاص پیشنهاد میکنیم.

این ساز برای کسانی که میخوان داخل آپارتمان پیانو بنوازن و نگران آزار صوتی برای همسایه‌ها و حمل کردن ساز هستن خیلی مناسبه. تازه قابلیت تنظیم صدای این پیانو بهت اجازه میده تا با گام‌های مختلف بنوازی.

اسپیکرهای پیانوی دیجیتال یاماها P45 B وات هستن و به همین دلیل صدا حتی در بیشتر حالت هم اصلا آزاردهنده نمیشه و نویز نداره.

کلاویه‌های پر، ضدخش و ضد اثر انگشت این ساز یکی دیگه از نکات قابل توجه درباره این پیانو هستن. این کلاویه‌ها بین نوازنده‌ها به کلاویه‌های سربی معروفن. تازه بدنه پیانو هم مات مشکی و ضد اثر انگشته.

پیانوی دیجیتال یاماها P45 B ورودی هدفون و USB داره و هنگام نواختن می‌تونی با استفاده هدفون و لپتاپ خودت تنها کسی باشی که صدای پیانو رو می‌شنوی.

تازه این پیانوی دیجیتال ده تا سمپل مختلف داره که کمکت می‌کنه تا توی ده تا صدای مختلف آوای پیانو رو بشنوی.

ویژگی‌های پیانو دیجیتال یاماها P45 B

داخل جعبه پیانوی دیجیتال یاماها P45 B کارت ضمانت و شناسنامه وجود داره که موقع خریداری ساز خیلی زیاد باید بهشون توجه کنی چون اصالت ساز رو تایید می‌کنن.

حتما حواست باشه که شماره سریال ساز روی بدنه ساز و کارتنی که ساز داخلش قرار گرفته نوشته شده باشه. با داشتن کارت ضمانت ساز می‌تونی از سه سال گارانتی هم بهره‌مند بشی.

راستی توی جعبه‌ای که ساز درونش قرار گرفته یک استند نت هم وجود داره که بالای پیانو نصب میشه تا با استفاده ازش راحت‌تر نت‌ها رو بخونی و آهنگ بزنی.

همراه با ساز پدال ساستین اورجینال یاماها که خیلی نرم و راحته هم برات ارسال می‌کنیم که به پیانو وصل میشه و می‌تونی صدای سازت رو بهتر کنترل کنی.

تست صدای پیانو دیجیتال یاماها P45 B

امیدواریم که از ویدیوی تست صدای پیانوی دیجیتال یاماها P45 B لذت برده باشی و با صدای گوشنواز و ارکستری این ساز بهتر آشنا شده باشی.

صدای پیانو از اون دسته صداهاست که به آدم خیلی آرامش میده و به درد وقت‌هایی میخوره که نیاز داری تمرکز کنی اما بخاطر درگیری فکری زیاد نمی‌تونی.

نوازنده عزیز ما با اجرای چند قطعه زیبا و خاطره‌انگیز با پیانوی دیجیتال یاماها P45 B سعی کرد تا صدای بی‌نقص و خاص این ساز برات به نمایش بذاره.

این پیانو که از سری پیانوهای استیج به شمار میره صدای فوق‌العاده دلنشینی داره و چون کلاویه‌هاش خیلی نرم هستن، نواختن باهاش خیلی لذت‎بخش‌تر از سایر پیانوهای دیجیتال است.

خلاصه کلام

امیدواریم که معرفی پیانوی فوق‌العاده باکیفیت یاماها P45 B که در کنار کیفیت بالا و درجه یک بودنش قیمت خیلی به صرفه و مطلوبی هم داره بهت در تصمیم‌گیری بهتر برای خریداری پیانو کمک کرده باشه.

این پیانوی زیبا و خاص رو با قیمت فوق‌العاده می‌تونی از سایت دلشاد موزیک سفارش بدی و یا به صورت حضوری و با مراجعه به مغازه‌های ما خریداری کنی قدمت هم روی چشم.

اینجا در دلشاد موزیک ما همه تلاشمون رو می‌کنیم تا بهترین‌های موسیقی و ساز رو برات موجود کنیم.

برای مشاهده انواع پیانو و مقایسه آنها میتونی روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت پیانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید