instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای پیکو پن

معرفی و تست صدای پیکو پن

معرفی و آنباکس پیکو پن

امروز میخوایم ساز جدید و نوظهوری که شاید کمتر کسی اسم اون رو شنیده باشه رو بهت معرفی کنیم. پیکو پن از نظر ساختار و صدا کمی به ساز هنگ‌درام شباهت داره. همراه ویدئوی معرفی مینونید تست صدای پیکو پن رو هم بشنوید.

امیدواریم از ویدیوی آنباکس و تست صدای تانگ درام یا پیکو پن لذت برده باشی. اگه دلت میخواد بیشتر راجع به این ساز بدونی در ادامه با ما همراه باش.

تاریخچه پیکو پن

پیکو پن که یک نوع ساز کوبه‌ای هست که بهش تانگ درام کوچک هم میگن و اولین بار در سال 2000 توسط یک شرکت سوئیسی به دنیای موسیقی معرفی شد.

این ساز هم مثل هنگ‌ درام توسط قبایل مختلف آفریقایی نواخته میشده ولی با نام متفاوت اسلیت‌ پن. این قبایل از پیکو پن برای جشن گرفتن، سرگرمی و حتی برای ارسال کردن پیام مورد استفاده قرار می‌گرفت.

معرفی برند فرهاد سربی

برند فرهاد سربی تنها برند در کل ایرانه که به تولید و پخش ساز پیکو پن مشغوله و این ساز رو با بهترین قیمت و کیفیت به دست مخاطب و نوازندگان میرسونه.

اجزای پیکو پن

همونطور که گفتیم پیکوپن نوعی ساز کوبه‌ای هست و جزو سازهای افکت به حساب میاد. این ساز با وجود اینکه نت‌های محدودی داره ولی صدای فوق‌العاده دلنشینی داره.

برش‌های کوچکی که روی پیکو پن وجود داره توسط لیزر ایجاد شدن و اندازه برش‌ها و تیکه‌ها باهم فرق داره . همین یکسان نبودن اندازه‌های برش‌های روی ساز پیکو پن دلیل اصلی تفاوت صدا و نت‌هایی هست که میشه با این ساز نواخت.

این ساز رو بعد از خریداری داخل یک کیف بامزه که از چرم مصنوعی ساخته شده دریافت میکنی تا از ساز کوچولو و خوش صداست بهتر نگهداری کنی.

داخل این کیف دوتا چوبک یا مضراب هم قرار گرفته که به کمکشون پیکوپن رو بنوازی و صدای زیبایی ازش خارج کنی.

ویژگی‌های پیکو پن

از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که درباره ساز پیکو پن میتونیم بهش اشاره کنیم اینه که یک گزینه فوق‌العاده عالی برای هدیه دادن به عزیزانت به حساب میاد.

پیکو پن‌های موجود در دلشاد موزیک در چندین رنگبندی خاص و جذاب موجود هستن تا به هر سلیقه‌ای بخورن و با هر سلیقه‌ای بتونی پیکوپن مدنظرت رو خریداری کنی و یا هدیه بدی.

تازه پیکو پن‌های ما پایه هم دارن که هم موقع نواختن میتونی ساز رو روی اون قرار بدی و هم وقت‌هایی که قصد اجرا کردن باهاش رو نداری میتونی سازت رو روی پایه قرار بدی تا استراحت کنه.

تست صدای پیکو پن

صدای پیکوپن که یک ساز کوبه ای هست انقدر خاص و دوست‌داشتنیه که ما بین خودمون میگیم انگار صداش از بهشت میاد. صدای آرامبخش این ساز میتونه خیلی به ریلکس کردن و مدیتیشن کمک کنه.

موقع نواختن این ساز یکی از نکاتی که خیلی باید بهش توجه کنی قدرت دست و ضرب و گام صدا هست. اگه با قدرت کافی به ساز ضربه نزنی صدای موردنظرت رو هم نمیتونی دریافت کنی.

نوازنده ما سعی کرد تا کوتاه کمی با پیکونپن براتون اجرا کنه تا شما هم با صدای بهشتی و گوشنواز این ساز آشنا بشی.

خلاصه کلام

امیدواریم که از این ویدیو آنباکس و تست صدای پیکو پن لذت برده باشی و به کمکش بهتر این ساز جالب و خوش صدا رو شناخته باشی.

پیکو پن از اون دسته سازهاست بخاطر جدید و نوظهور بودنش کمتر جایی میتونی پیداش کنی اما در دلشاد موزیک با انواع طرح‌ها و رنگبندی‌ها موجوده و با چند کلیک ساده میتونی اون رو از سایت سفارش بدی و یا با مراجعه به مغازه‌های ما و به صورتی حضوری پیکوپن رو خریداری کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید