instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای گیتار آکوستیک والر Valler AG240EQ NA

معرفی و تست صدای گیتار آکوستیک والر Valler AG240EQ NA

آنباکس گیتار آکوستیک والر Valler AG240EQ NA

ما اومدیم با ویدیوی آنباکس و معرفی گیتار آکوستیک والر AG240EQ NA تا با جزئیات و ریز به ریز این ساز درجه یک آشنات کنیم. حتما یادتون باشه تست صدای گیتار آکوستیک والر Valler AG240EQ NA رو پایین تر ببینید.

حالا که یکم گیتار آکوستیک والر رو شناختی در ادامه هم با ما همراه باش تا هم تست صدای خاص و دلنشینش رو بشنوی و هم اطلاعات بیشتری راجع به این گیتار به دست بیاری.

تاریخچه گیتار

گیتار یک ساز باستانیه که عمر اون تقریبا 4000 سال تخمین زده شده و بعضی اون رو نوعی رباب یا حتی مدرنیزه شده کیتارای یونانی می‌دونند.

سال‌های خیلی خیلی گذشته مردم با چوب خمیده و یک یا چند رشته روده یا ابریشم، چنگ‌هایی می‌ساختند که خیلی شبیه گیتار بودند.

موزه های مختلف در همه جای جهان کلی از این چنگ‌های گیتار مانند که متعلق به تمدن های باستانی سومری، بابلی و مصری هستند رو به نمایش گذاشته‌اند.

گیتار با این قدمت تاریخی تونسته قدم‌به‌قدم همراه با پیشرفت‌های زیاد در اروپا پیشرفت کنه و در دنیای موسیقی جایگاه بالایی برای خودش دست‌وپا کنه.

معرفی برند والر valler

برند گیتار والر یک برند مخصوص تولید و پخش گیتارهای آکوستیک باکیفیته و ویژگی‌های منحصربه‌فردی داره.

برند والر بین برندهایی که گیتار آکوستیک تولید می‌کنند یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترینها است و بخاطر قیمت به‌صرفه و کیفیت بالا از مبتدی تا حرفه‌ای به همه پیشنهاد میشه.

در لینک زیر میتونید قیمت انواع گیتار آکوستیک رو ببینید.

قیمت گیتار آکوستیک

اجزای گیتار آکوستیک والر Valler AG240EQ NA

گیتار آکوستیک والر Valler AG240EQ NA یکی از باکیفیت‌ترین گیتارهای آکوستیک موجود در بازاره.  مدل‌های EQ پیکاپ‌دار هستند و مدل پیک‌آپ این مدل از گیتار والر 4t است.

صفحه‌ روی این ساز زیبا و خاص از چوب اسپروس ساخته‌شده که یکی از مرغوب‌ترین و مستحکم‌ترین چوب‌ها برای ساخت گیتاره.

پشت، بغل و دسته این ساز خوش‌تراش از چوب ماهاگونی ساخته شده. چوب ماهاگونی یکی از زیباترین چوب‌هاییه که در ساخت گیتار ازش استفاده میشه و بخاطر زیبایی‌ای که داره  ازش بیشتر در تزئین استفاده میشه.

اما الان استحکام زیاد خودش رو ثابت کرده و به همین‌‌خاطر در ساخت بدنه انواع گیتار هم به کار میره. جنس چوب استفاده شده در این ساز براق نیست و مات هست و این خودش زیبایی ساز رو چندین برابر می‌کنه.

سیم‌گیر و فینگرورد این ساز یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های بدنه گیتار به حساب می‌آیند، از چوب درجه یک رزوود ساخته شده‌اند و به همین‌ دلیل صدای گیتار آکوستیک والر AG240EQ NA فوق‌العاده خاص و گوش‌نوازه.

ویژگی گیتار آکوستیک والر Valler AG240EQ NA

یکی از ویژگی‌های باحال گیتار آکوستیک والر AG240EQ NA پیکاپ چندکاره‌ایه که روی صفحه بغلی ساز نصب شده.

پیکاپ این ساز در کنار پیکاپ بودن تیونر هم هست و می‌تونی ازش هم برای کوک کردن ساز و هم برای انتقال صوت به آمپلی‌فایر و سیستم ضبط و پخش صدا میشه استفاده کنی.

این گیتار آکوستیک تراش‌کاری جالب و متفاوتی داره و چیزی که اون در قیاس با بقیه گیتارها خاص می‌کنه، کات‌وی یا برش‌دار بودنش و همینطور پیک‌گارد مشکی‌ای است که روی آن نصب شده.

تست صدای گیتار آکوستیک والر Valler AG240EQ NA

در ویدیوی تست صدای گیتار آکوستیک والر AG240EQ NA قصد داشتیم تا با صدای ظریف و گوشنواز این ساز باکیفیت آشنات کنیم.

نوازنده عزیز دلشاد موزیک در این ویدیو تست صدا با اجرای چند قطعه از آهنگ‌های معروفی که با گیتار آکوستیک نواخته شدن به خوبی صدای قشنگ گیتار آکوستیک والر رو به نمایش گذاشت.

یکی از مهم‌ترین توانایی‌هایی که برای نواختن گیتار بهش احتیاج داری، توانایی آکورد گرفتنه. خیلی به نحوه حرکت آروم ولی ریتمیک دست نوازنده توجه کن.

در لینک زیر میتونید انواع گبتار دلشاد موزیک رو ببینید و مقایسه کنید.

قیمت گیتار

خلاصه کلام

امیدواریم این بلاگ و ویدیو‌ها بهت در شناختن ساز موردنظرت کمک کرده باشه و با استفاده ازش راحت‌تر بتونی برای خرید ساز تصمیم بگیری.

راستی به اضافه خود گیتار آکوستیک والر AG240EQ NA، همه لوازم جانبی‌هایی که برای نواختن این ساز لازم داری با قیمت به صرفه و کیفیت فوق‌العاده بالا در سایت دلشاد موزیک موجوده.

همه و همه رو می‌تونی از سایت و شبکه‌های اجتماعی دلشاد موزیک سفارش بدی و یا به صورت حضوری از مغازه‌های دلشاد خریداری کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید