instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع؛ معرفی + قیمت

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع

برای خیلی ها وقتی تازه دارند آموزش و تمرین ساز گیتار را شروع میکنند نمیدانند که از کدام نوع گیتار یاماها و با کدوم قیمت ها رو داشته باشند. در اینجا بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع برای کسانی که در شروع نواختن ساز گیتار هستند معرفی میشه و قیمت شون هم گفته میشه.

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع

محتوا پنهان

آیا یک مبتدی باید یک گیتار گران قیمت بخرد؟(بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع)

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع

پاسخ کاملا واضح است. خیر، برای شروع به یک گیتار گران قیمت نیاز ندارید. شما می توانید برای شروع بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها رو بعنوان محصول مناسب برای مبتدیان را در اکثر فروشگاه های موسیقی پیدا کنید که بسیار مقرون به صرفه و ارزان برای فعالیت موسیقایی شما می باشد.

تفاوت دو گیتار یاماها C40 و C70 چیست؟

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع

اگر علاقه مند به نواختن گیتار کلاسیک یا پاپ هستید، حتما نام این مدل ها را برای شروع کار در بازار ساز و یا فروشگاه های اینترنتی شنیده اید.
مبتدیانی که با گیتار آشنایی ندارند همیشه بین مدل های مختلف ارائه شده برای این سطح سردرگم می شوند. به خصوص زمانی که گیتار های معرفی شده بسیار شبیه به هم باشند، انتخاب بین آنها می تواند بسیار دشوار باشد. بسیاری از افراد بدون تحقیق، گیتار می خرند که یک اشتباه بزرگ است و ممکن است شما گیتار مناسب را نخرید.
توصیه ما این است که ابتدا تحقیقات خود را انجام دهید و انواع مدل های گیتار سطح پایه را که متناسب با بودجه شما هستند، بیابید. سپس به فروشگاه مورد نظر مراجعه کنید و از صحبت های فروشنده و کارشناسان استفاده کنید.
در این مقاله تفاوت دو گیتار یاماها C40 و C70 را که بسیاری از هنرجویان برای جلوگیری از سردرگمی انتخاب می‌کنند، به شما خواهیم گفت.
بسیاری از برندهای معروف دنیا سازهای مختلفی از جمله گیتار تولید می کنند که یکی از آنها برند یاماها است. این برند آلات موسیقی بسیاری از جمله پیانو و گیتار را تولید می کند و در ایران بسیار شناخته شده و به فروش می رسد.
گیتارهای مورد بررسی هر دو از برند یاماها هستند و از گیتارهای محبوب و پرطرفدار در سراسر دنیا هستند.

گیتار یاماها C40

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع

گیتار یاماها C40 یکی از پرفروش ترین گیتارهای این برند در جهان است و این نشان دهنده محبوبیت آن در بین گیتاریست هاست. این گیتار که در بین ایرانیان نیز طرفدار دارد و علاوه بر کیفیت بالا برای یک گیتار آموزشی مقرون به صرفه است.

شرکت یاماها از متریال باکیفیت برای ساخت این گیتار استفاده می کند و همین موضوع باعث شده تا این گیتار در بین هزارن مدل و برند ساخته شده گیتارکلاسیک دارای محبوب جهانی باشد.

سازهای یاماها با طراحی خوبی ساخته شده اند و این ساز (یاماها C40 )در اندونزی توسط بهترین طراحان ساخته شده است. برخی از ویژگی های گیتار C40 به شرح زیر است:

دسته گیتار C40 نسبتا پهن و ۵۲ سانتی متر طول دارد که برای هنرجویان بسیار مفید خواهد بود.جنس صفحه انگشت گذاری آن آن از چوب Rosewood ساخته شده است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. صفحه رویی آن از چوب صنوبر  و قطعات فلزی آن از کروم ساخته شده است.

این گیتار صدایی رسا،شفاف و زیبایی دارد و بهترین گیتار برای شروع یادگیری هنرجویان محسوب می شود.

گیتار یاماها C70

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع

این گیتار با قدمتی حدود سی سال همچنان یکی از محبوب ترین گیتارهای آموزشی یاماها به حساب می آید. گیتار Yamaha C70 همچنین به دلیل کیفیت ساخت بالا شناخته شده است و از بسیاری جهات شبیه به گیتار Yamaha C40 است.

فرت برد آن از چوب رزوود ساخته شده است و از نظر صدا تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد. اما می توان گفت گیتار یاماها C70 طول عمر بیشتری نسبت به گیتار یاماها C40 دارد.

این مدل قیمت بالاتری نسبت به مدل قبلی(C40) دارد و از این نظر بسیاری معتقدند که گیتار C40 برای افراد مبتدی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

شباهت و تفاوت دو گیتار یاماها C40 و C70

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع

بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع

گیتارهای C40 و C70 از نظر ساختار بسیار شبیه به هم هستند. جنس چوب به کار رفته در دسته و بدنه و همچنین روکش بدنه دقیقاً یکسان است. هر دو دارای عمق بدنه بین ۹۴ تا ۱۰۰ میلی متر هستند. طول سیم در هر دو مدل ۶۵۰ میلی متر است.

تنها تفاوت گیتار یاماها C40 و C70 در نوع گوشی کوک کردن آنهاست که در C40 کرومی و در C70 طلایی است. و در ظاهر تفاوت ایجاد کرد. حالا به نظر شما کدام یک از این دو گیتار باید خرید؟

پاسخ به شما بستگی دارد. این دو ساز بسیار به هم نزدیک هستند و در صورت خرید یکی دیگر چیز خاصی را از دست نخواهید داد. اگر بودجه کمی دارید، یاماها C40 ساز مناسبی برای شماست. کیفیت و صدای بسیار خوبی دارد و تا پایان دوره آموزشی می توانید به آن اعتماد و از آن بصورت کامل استفاده کنید.

اما اگر به ظاهر نگاه کنید، یاماها C70 با گوشی های طلایی کمی بهتر و زیباتر به نظر می رسد. اما باز هم تقریبا  کیفیت آنها یکسان است، بنابراین می توانید همان کیفیت را با قیمت کمتری تهیه کنید.

گیتار یاماها C70 نیز تا پایان دوره آموزشی شما را همراهی خواهد کرد اما مدت زمان آن بیشتر است.(به دلیل طول عمر بیشتر آن)

اکنون که تفاوت های دو گیتار یاماها C40 و C70 را بررسی کردیم، بهترین و ارزان ترین گیتار یاماها برای شروع را میتوانید خریداری کنید،تصمیم با شماست.

دلشاد موزیک به عنوان اولین فروشگاه لوازم موسیقی در ایران فعالیت خود را با هدف ارائه انواع ادوات موسیقی و لوازم جانبی از سال ۱۳۲۵ شروع کرده است قبل از خرید گیتار میتوانید با کارشناسان مجرب ما در زمینه خرید ساز راهنمایی بگیرید.

مقایسه انواع گیتار های دلشاد موزیک

آکاژو
بنفش
زرد
صورتی
قهوه ای
لیمویی
مشکی

گیتار کلاسیک دیاموند سایز ۴/۴

۱,۸۲۰,۰۰۰ تومان

گیتار پارسی مدل P40

۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان

گیتار متاع پور mat4

۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

گیتار پارسی P70

۳,۷۵۰,۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید