instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

همه کسانی که به گیتار الکتریک علاقه دارن وقتی میخوان این ساز رو یاد بگیرند بزرگ‌ترین سوالی که براشون مطرح میشه اینه که بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها چیه و بهترین برند و ساز کدومه؟ از کدوم برند ساز بخرم؟

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

هیچ فرقی نداره چه سازی رو میخوای سروع کنی حتما این سوال‌ها برات به وجود اومدن اما امروز قصد داریم راجع به این که کدوم برندها بهترین گیتار الکتریک رو برای نوازندگان تازه‌کار تولید میکنن، بپردازیم پس در ادامه مقاله بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها با ما همراه باشید.

یک گیتار الکتریک خوب چه ویژگی‌هایی داره؟

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

هیچ دو نوازنده مبتدی‌ای باهم یکسان نیستن در نتیجه گیتار الکتریکی که برای هر نوازنده تازه‌کاری مناسبه هم میتونه متفاوت باشه.

اما چندتا ویژگی عمده هست که به واسطه اون‌ها میتونی تشخیص بدی که یک گیتار الکتریک برات مناسب هست یا نه. اولا هر گیتاری که بخری هیچ ضرری برات نداره چون احتمالا به اولین سازت به چشم سرمایه‌داری نگاه نمیکنی و صرفا قصدت یادگیری و تقویت توانایی‌هات هست.

اما خب گیتارهایی که برای نوازنده‌های مبتدی ساخته شدن معمولا برای راحتی نوازنده کوچک‌تر هستن. این ویژگی برای کسانی که دست‌های کوچکی دارن یا اون دسته از افراد که سنشون کمه و بلند کردن گیتار حرفه‌ای هنوز براشون سخته، مناسبه.

این دسته سازها خیلی ساده‌تر از سایر سازها هستن و یادگیریشون هم آسون‌تره. جالا بریم بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها رو بشناسیم.

گیتار الکتریک squire affinity از برند استراتوکستر

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

واقعا هیچ گیتاری کلاسیک‌تر و اصیل‌تر از گیتارهای برند نمیتونید پیدا کنید و این گیتار از برند استرارتوکستر یکی از بهترین نمونه‌ها برای نشون دادن صدای اصیل ساز گیتار محسوب میشه.

چه بخوای با سبک‌های خسن مثل راک و متال شروع کنی چه با سبک‌های ملو و آروم مثل جز و بلوز این گیتار برات یک انتخاب عالیه.

این گیتار در کنار کیفیت بالایی که خیلی از نوازنده‌ها و موزیسین‌های معروف رو مجاب کرده تا ازش استفاده کنن، قیمت فوق‌الععاده‌ای هم داره که اون رو مناسب‌تر هم میکنه.

گیتار الکتریک Jackson js22 از برند دینکی

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

اگه الان داری نواختن سبک‌های آروم رو یاد میگیری گیتار الکتریک Jackson js22 آماده‌ست تا پر قدرت این موضوع رو تغییر بده و هولت بده به سمت سبک‌های متال و راک.

این گیتار همه نیازهایی که یک برند تولید کننده موسیقی راک و متال نیاز داره رو برآورده میکنه. دسته بلند با قدرت تغییر سریع نت موقع اجرا و توانایی نصب پیکاپ هامباکر و انواع دیگه پیکاپ‌ها چندتا از این ویژگی‌ها هستن.

کلا نوازندگی با این گیتار خیلی راحت و لذت‌بخشه. بعضی‌ها میگن برند دینکی اصلا آدم رو ناامید نمیکنه بخاطر همین هم در بین برترین برندهای جدید دنیا قرار گرفته.

ظاهر زیبا و طراحی های خاص روی این گیتار، کیفیت بالا و قیمت مناسب و به صرفه باعث میشه تا انتخاب تعداد خیلی خیلی زیادی از نوازنده‌ها بشه.

گیتار الکتریک Epiphone power players از برند لس پال

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

این برند هم مثل برند استراتوکستر به در انواع موسیقی و سبک‌های راک و متال میخوره اما اگه یک نوازنده جوان هستی اندازه و سایز نسبتا کوچک و وزن کم این ساز ممکنه شکه‌ات کنه.

گیتار الکتریک Epiphone power players برند لس پال دسته نسبتا کم عرض تری داره و به همین دلیل هم خیلی زیاد برای نوازنده‌های کم سن و سال و کسانی که دست‌های کوچکی داره، مناسب هستن.

هرچند اجازه نده که این ویژگی‌های وسوسه انگیز گولت بزنن چون هنوز درباره صدای این مدل گیتار الکتریک از برند لس پال حتی صحبت هم نکردیم.

این برند حتی در حق صدای ساز هم کوتاهی نکرده و اون رو به بهترین شکل برای نوازنده‌های مبتدی فراهم کرده. گیتار الکتریک Epiphone power players از برند les paul با دوتا پیکاپ باحال فروخته میشه و چنان قدرت کنترل صدایی داره که ممکنه شوکه‌ات کنه.

خلاصه که این برند هم جزو گیتارهای باکیفیت و خفن به حساب میاد و هم کیفیت خوبی داره و هم گیتار قیمت مناسبی هست.

گیتار الکتریک طرح V از برند Dean

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

این گیتار الکتریک هم مثل اون چندتای دیگه که گفتیم به درد سبک راک و متال میخوره و بخاطر کیفیت و قیمت مناسبی که داره نیازهات رو به خوبی میتونه برآورده کنه.

سردسته‌ این گیتار فوق‌العاده استاندارد هستن و بهت در اجرای یک قطعه بی‌نقص خیلی کمک میکنن. گوشی‌های کوک هم کیفیت بالایی دارن و روان هستن که البته روان بودن گوشی‌های ساز در همه سازهای نو و جدید یکسانه.

دسته گیتار الکتریک طرح V از برند dean از بهترین متریال و چوب ساخته شده و ماندگاری بالایی داره. در این مورد حتی میتونی به عنوان یک مبتدی به گیتارت به چشم سرمایه‌گذاری هم نگاه کنی.

هرچی فاصله بین سیم‌ها در ساز گیتار الکتریک کمتر باشه یعنی گیتار از کیفیت صدای بالاتری برخورداره و این اتفاق در گیتار الکتریک Dean طرح V افتاده و همین یکی از دلایل کیفیت بالای صدای این ساز هست.

این برند هم یکی از بهترین برندهای تولید کننده گیتار الکتریک محسوب میشه که در کنار کیفیت بالا و متریال مرغوب از قیمت گیتار الکتریک فوق‌العاده مناسبی هم برخورداره و حتی در سایت دلشاد موزیک هم موجوده و میتونی همین الان خریداریش کنی.

گیتار الکتریک EG112GPII  Black از برند یاماها

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها

در پکیج گیتار الکتریک EG112GPII  Black از برند یاماها تمام محصولات و لوازم جانبی‌هایی که یک تازه‌کارو نوازنده مبتدی به آن‌ها احتیاج داره، موجوده.

از خود گیتار بگیر تا آمپلی فایر و تیونر الکترونیک و بند گیتار.

این مدل گیتار از برند یاماها چون از متریال مرغوب و فوق‌العاده باکیفیت ساخته شده از صدای عالی و دلنشینی هم برخورداره و همین موضوع تمرین نوازندگی با این گیتار رو برای نوازنده‌های تازه کار راحت‌تر هم میکنه.

این گیتار الکتریک هم مثل همه گیتار الکتریک‌ها برای تنظیم صدا از پیکاپ‌های مختلف و متفاوت استفاده میکنه و به نوازنده این امکان رو میده تا از رنج‌های مختلفی از صدا بهره ببره.

گیتار الکتریک یاماها EG112GPII  Black از اون دسته گیتارهایی هست که از گیتاریست مبتدی گرفته تا پیرشفته میتونن ازش نهایت استفاده رو بکنن و کلی هم از صدای زیباش لذت ببرن.

این پکیج خفن هم در سایت دلشاد موزیک موجوده و فقط با چندتا کلیک میتونی با بهترین قسمت سفارشش بدی.

خلاصه کلام

این روزها گیتار الکتریک یکی از محبوب‌ترین سازها در دنیا به حساب میاد و هرروزه کلی آدم برای شروع نوارندگی و موسیقی به سراغش میرن. دلشاد موزیک هم به عنوان پیشگام تولید و پخش ساز و موسیقی در ایران سعی کرده تا بهترین انواعش رو برای تویی که عاشق این ساز و این سبک از موسیقی هستی قراهم کنه.

حالا که فهمیدی بهترین گیتارهای الکتریک برای مبتدی ها چیه فقط کافیه یه سر به مغازه‌های ما و یا به سایت دلشاد موزیک بزنی تا بتونی گیتار الکتریک با بهترین قیمت رو خریداری کنی.

مقایسه گیتار الکتریک های دلشاد موزیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید