instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

راهنمای خرید گیتار C70 | ویژگی های متمایزکننده آن+مشاوره رایگان

راهنمای خرید گیتار C70

اگر شما به موسیقی علاقه دارید حتما می دانید که موسیقی چه دنیای گسترده ای دارد و برای ورود به آن شما به اطلاعاتی نیاز دارید که در این مسیر یاری رسان شما باشند تا در روند پیشرفت و یادگیری شما اثر بگذارند.

یکی از پرطرفدارترین ساز های دنیای موسیقی گیتار است. همانطور که میدانید گیتار انواع و سبک های مختلفی دارد که هر کدام از آن ها می توانند بسیار پیچیده باشند.

راهنمای خرید گیتار C70

راهنمای خرید گیتار C70

راهنمای خرید گیتار C70

برای شروع کردن فعالیت در این زمینه، پس از آن که نوع ساز و سبک ساز خود را انتخاب کردید باید سازی مناسب خودتان تهیه و خریداری کنید و ممکن است با چالش هایی برای انتخاب ساز خود رو به رو شوید.

اگر قصد خرید گیتار را دارید حتما باید نسبت به سطحی که در آن قرار دارید و هدفتان، یک گیتار مناسب برای نیاز خودتان انتخاب کنید احتمالا کمپانی یاماها Yamaha جزو انتخاب های اصلی شماست. و اگر گیتار C70 این شرکت، یکی از گزینه های شما برای خرید است، در ادامه به ویژگی های آن خواهیم پرداخت تا با خیال راحت نسبت به خرید گیتار C70 اقدام کنید.

معرفی گیتار C70  و تاریخچه آن

راهنمای خرید گیتار C70

راهنمای خرید گیتار C70

برای خرید گیتار C70 باید بدانید که این گیتار یکی از ارزان ترین مدل های کلاسیک فول سایز یاماها است، اما ارزان قیمت بودن این گیتار به معنی کارایی کم آن نیست؛ زیرا کیفیت صدای فوق العاده دارد و برای افراد مبتدی به شدت توصیه می شود. این گیتار از اوایل دهه ۱۹۹۰ عرضه شد و طیف وسیعی از جوایز را برنده شد.

اکنون گیتار C70 یکی از انتخاب های معلمان گیتار، مبتدیان و علاقه مندان به این ساز است و میان آن ها به خوبی شناخته شده است. این گیتار که سیم نایلونی و رویه صنوبر دارد، گردنی کلاسیک به عرض ۵۲ میلی متر دارد و حفره های صدای آن تزئینات و ظاهری زیبا دارند.

این گیتار از سوی اساتید موسیقی به دلیل قیمت مناسب و صدای فوق العاده همواره به مبتدیان پیشنهاد شده است.

جوایز و خصوصیات گیتار C70

راهنمای خرید گیتار C70

راهنمای خرید گیتار C70

برای این که از خریدن گیتار C70 اطمینان حاصل کنید، خوب است در مورد جوایزی که برنده شده است بیشتر بدانید تا متوجه کیفیت این گیتار شوید. جوایزی که این گیتار برنده شده است، ارزش بالایی دارند و این امر باعث شده است که در سراسر جهان گیتاریست های مبتدی و حرفه ای از آن استفاده کنند.

ویژگی ها و جوایز گیتار کلاسیک یاماها C70

  • برنده جایزه گیتار کلاسیک
  • پشت و پهلوهای 2 لایه برای دوام و لحن بهتر
  • چوب با کیفیت و با ارزش بالا
  • اندازه مناسب سازهای کلاسیک سنتی
  • پرداخت صدای فوق العاده نازک با کیفیت بالا

درباره جزئیات گیتار C70

راهنمای خرید گیتار C70

راهنمای خرید گیتار C70

برای خرید گیتار C70 نیاز است که راجع به جزئیات آن بیشتر بدانید. این گیتار بسیار با دوام است و برای تمرین افراد حرفه ای و مبتدی مناسب است و می توانید تکنیک های زیادی به وسیله آن اجرا کنید. نهایتا همه کاره بودن این گیتار کلاسیک یاماها و مقرون به صرفه بودن آن، شما را برای خرید گیتارC70  تشویق می کند.

باید در نظر داشته باشید که گیتار کلاسیک یاماها C70 به طرز ماهرانه ای با در نظر گرفتن شرایط افراد مبتدی طراحی شده است. اگر قصد نوازندگی دارید بهتر است با این گیتار شوع کنید. دقیقا این جایی است که همه چیز از آنجا شروع می شود.

این آینده آکوستیک نوازندگی شماست. فرقی نمی کند اگر یک مبتدی کامل باشید این برای شما مناسب است. آکوستیک با سیم نایلونی اولین گیتاری است که برای اکثر نوازندگان در سطح جهانی ساخته شده است.

بنابراین زمان آن فرا رسیده است که عمیقا خلاقیت خود را با این ساز به کار بیندازید و لحن، نگاه و احساسی را که زادگاه بسیاری از سفرهای موسیقی خارق العاده بوده است، کشف کنید و برای خرید گیتار C70 درنگ نکنید.

این ساز کاربردی ساخته شده از صنوبر است که لحن فوق العاده متعادلی با گرمای ملایم دارد و هر کسی هنگام شنیدن طنین آن، فورا صدای آن را تشخیص می دهد. شما می توانید تقریباً هر چیزی که در حال و هوای تان احساس می شود را بنوازید و حس خود را به صوت تبدیل کنید.

از نواختن قطعات سنتی و آرپژ گرفته تا سبک های فلامنکو، آکوردهای پایه، تکنیک های مدرن و خیلی چیزهای دیگر، یاماها در طراحی این گیتار گردنی با سبک کلاسیک شما را در نواختن به بهترین شکل یاری می کند.

دلیل مناسب بودن گیتار C70 چیست؟

راهنمای خرید گیتار C70

راهنمای خرید گیتار C70

همه می دانیم که ابراز وجود به اشکال مختلف است و موسیقی یکی از راه های درخشان برای ابراز وجود واقعی است.

خواه برای نوجوان خود گیتار می خرید، یا می خواهید گیتار نواختن خود را به عنوان یک هنرجو بزرگسال آغاز کنید، این گیتار کلاسیک یاماها مقرون به صرفه و با کیفیت برای این کار مناسب است. این گیتار با سیم های نایلونی، صدای متمایزی را برای شما به ارمغان می آورد.

ساختاری بادوام و محکم دارد که می تواند نیازهای یک نوارنده یعنی «تمرین و بازی» را برطرف کند. به علاوه، مدل یاماها  c70 کلاسیک ابزاری همه کاره است؛ بنابراین می توانید خلاقیت را عمیقاً کشف کنید و مهارت خود را به روش خود توسعه دهید. مسیر شما برای بیان و ابراز وجود واقعی از اینجا شروع می شود. پس به خرید گیتار C70 به خوبی فکر کنید.

راحتی که هر نوازنده ای قدردان آن خواهد بود

هیچ وقت برای یادگیری دیر نیست. می توانید یادگیری گیتار را با خرید گیتار C70 شروع کنید. گیتارهای کلاسیک و آکوستیک با سیم های نایلونی اولین مدل هایی هستند که بسیاری از گیتاریست ها با آن شروع کردند.

آن ها مقرون به صرفه و با قیمتی مناسب هستند که خرید را برای افرادی که بودجه کمی دارند راحت تر می کنند و در عین حال راحتی را به دلیل رشته های نایلونی مناسب برای انگشتان فراهم می کنند.

ترکیبی عالی از طراحی مدرن و سنتی

راهنمای خرید گیتار C70

راهنمای خرید گیتار C70

قبلا نوازندگی نکردید؟ برای شروع یک حرفه جدید آماده اید؟ پس خرید گیتار C70 گزینه ایده آلی برای شروع است. در مقایسه با گیتار آکوستیک سنتی و رشته های فولادی، رشته های نایلونی نرم تر هستند و در نوک انگشتان شما ملایم تر احساس می شوند.

اگرچه سیم های گیتار کلاسیک می توانند برای نوازندگان جدید کمی دلهره ‌آور باشند؛ اما یاماها یک گیتار کلاسیک با طراحی ماهرانه را برای شما به ارمغان می‌آورد که فوق‌العاده صاف و راحت است.

در واقع بستر مناسبی برای یادگیری است. در این گیتار می توانید شکاف های بزرگ را کاوش کنید که به شما امکان می دهد به راحتی آکوردها را انتخاب کنید، بکوبید و بسازید. با یاماها اعتماد به نفس خود را پیدا کنید. حال با اطلاعاتی که راجب به این گیتار دارید می تواند تصمیم مناسبی برای خرید گیتار C70 بگیرید.

خرید آنلاین گیتار C70 یاماها

مجموعه دلشاد موزیک به عنوان اولین فروشگاه لوازم موسیقی در ایران با 75 سال سابقه (تاسیس سال ۱۳۲۵) تا زمان حال، باکیفیت ترین سازهای موسیقی را به علاقه مندان موسیقی عرضه میکند. شما هم اکنون می توانید گیتار سی70 یاماها اورجینال را از فروشگاه ما خریداری کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید و خرید خود را نهایی کنید. در اولین فرصت برایتان ارسال میشود:

خرید گیتار C70 – کلیک کنید

 

مقایسه گیتارهای یاماها C40 و C70 و C80

اگر همچنان در انتخاب گیتار یاماها سری C تردید دارید و نمیدانید که C40 را خریداری کنید یا C70 و یا C80 ؛ پیشنهاد ما این است که صفحه زیر را ببینید.

ما در این صفحه که مرجع آموزش گیتارهای یاماهاست تلاش کرده ایم با آنباکسینگ کامل؛ نحوه تشخیص اصالت و اورجینال بودن ساز و همچنین تست صدا و مقایسه بدنه در هر سه مدل؛ راهنما و مشاور خوبی برای خرید شما باشیم. روی لینک زیر کلیک کنید و ویدیوها را ببینید:

مقایسه گیتارهای یاماها C40 و C70 و C80 + تست صدا

 

صفحه مرجع گیتارهای یاماها yamaha - مقایسه و تست صدا و آنباکسینگ و لوازم جانبی

امیدواریم این آموزش ها باعث بشه شما بهترین انتخاب را برای خودتون داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید