instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای هنگ درام آرشا استیل

معرفی و تست صدای هنگ درام آرشا استیل

معرفی و آنباکس هنگ درام آرشا استیل

امروز قصد داریم هنگ درام باحال و فوق‌العاده باکیفیت آرشا استیل رو که اتفاقا به زیبایی و خوش صدایی معروفه رو بهت معرفی کنیم. ویدئوی تست صدای هنگ درام آرشا استیل هم حتما پایین تر میتونید ببینید.

امیدواریم اطلاعاتی که درباره هنگ درام آرشا استیل به دست آوردی برات مفید بوده باشه. اگه دلت میخواد بیشتر راجع به این ساز دوست داشتنی بدونی با ما در ادامه همراه باش.

تاریخچه هنگ درام

هنگ درام سازی نسبتا جدید و نوظهوری محسوب میشه که در سال 2000 توسط اقوام آفریقایی و سرخ پوست‌ها به موسیقی دنیا معرفی شد.

این ساز منحصربفرد اولین بار در یک فستیوال موسیقی در آمریکا نواخته شد و افراد بسیار زیادی رو شیفته صدای خاص و آرامش‌بخش خودش کرد.

معرفی برند هنگ درام آرشا

برند آرشا یک برند تولید و پخش ساز هنگ درام در ایرانه که فعالیت خودش رو از سال 1398 شروع کرد و این روزها محصولاتش به خوش‌قیمتی و باکیفیت بودن معروف هستن.

نکته جالب راجع به این برند مطرح اینه که سعی کرده تا هنگ درام‌هایی با کیفیت کمتر اما قیمت بهتر به بازار معرفی کنه تا مبتدی‌ها و افرادی که تازه میخوان شروع به نواختن هنگ درام کنن، راحت‌تر ساز مدنظرشون رو خریداری کنن.

اجزای هنگ درام آرشا استیل

هنگ درام آرشا استیل همونطور که از اسمش هم پیداست از جنس استیل ساخته شده و رنگبندی‌ متنوعی مثل نقره‌ای، طلایی، مسی و طلایی بژ داره که میتونی موقع خرید ساز از دلشاد موزیک هر رنگی که دوس داری انتخاب کنی تا برات ارسال شه.

گام هنگ درام آرشا ر مینور هست و این سازها 9 نت هستن. گام ر مینور گام عرفی هست که در آموزشگاه‌های موسیقی درحال تدریسه و یک گام پایه برای شروع نواختن هنگ درام به حساب میاد.

نکته آخر راجع به هنگ درام آرشا استیل اینه که این ساز همراه با کاوری برات ارسال میشه که داخل کاور پد ضد ضربه و ابر داره که از سازت محافظت کنه.

ویژگی‌های هنگ درام آرشا استیل

بخاطر نوع آلیاژ هنگ درام استیل پخش صدای خیلی بیشتری نسبت به سایر مدل‌های برند آرشا داره مثلا هنگ درام فولاد نیترات صدای بم‌تری داره اما هنگ درام استیل صدای زیرتری داره.

هنگ درام‌های آرشا مدل‌های مختلفی دارن. مدل‌هایی مثل مدل نیترات، استیل و تیتانیوم که همه از کیفیت‌های فوق‌العاده بالایی برخوردارن.

تمام لوازم جانبی مورد نیاز هنگ درام در سایت دلشاد موزیک موجوده. میتونی از کتاب‌های آموزشی، کاور جداگانه و پایه هنگ درام در سایت ما پیدا و با بهترین قیمت خریداری کنی.

تست صدای هنگ درام آرشا استیل

هنگ درام بخاطر صدای مسخ‌کننده و عرفانی‌ای که داره در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و محبوبیتش در جهان چندین برابر شده امیدواریم که تست صدای هنگ درام آرشای استیل هم به خوبی صدای جذاب این ساز رو برات به نمایش گذاشته باشه.

یکی از نکاتی که قبل از نواختن هنگ درام باید بهش توجه داشته باشی حفره‌ای هست که زیر ساز قرار گرفته. موقع نواختن حتما باید راهش باز باشه چون اگه بسته باشه پخش صدای ساز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا میکنه.

پس حتما ساز رو هنگام اجرا کردن روی پایه هنگ درام قرار بده چون همونطور که گفتیم اگه حفره زیر ساز بسته باشه وقتی به نت ضربه میزنی صدای خیلی خفه‌ای پخش میشه.

خلاصه کلام

امیدواریم که این ویدیوی آنباکس و تست صدای هنگ درام آرشا استیل برات مفید بوده باشه و به کمکش این ساز باحالا و باکیفیت رو بهتر شناخته باشی.

هنگ درام آرشا استیل به علاوه تمام لوازم جانبی مورد نیازت رو میتونی با به صرفه‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت از سایت دلشاد موزیک خریداری کنی و از صدای دلنشینش نهایت لذت رو ببری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید