instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای هنگ درام آرشا تیتانیوم هفت رنگ

معرفی و تست صدای هنگ درام آرشا تیتانیوم هفت رنگ

معرفی و آنباکس هنگ درام آرشا تیتانیوم هفت رنگ

امروز قصد داریم تا هنگ درام آرشا تیتانیوم هفت رنگ رو بهت معرفی کنیم تا با ریزبه‌ریز جزئیات این ساز آشنا بشید.ویدئوی تست صدای هنگ درام آرشا تیتانیوم هفت رنگ رو حتما یادتون نره ببنید.

امیدواریم این ویدیوی آنباکس هنگ درام آرشا تیتانیوم هفت رنگ برات مفید بوده باشه. اگه میخوای بیشتر راجع به این ساز بدونی در ادامه هم با ما همراه باش.

تاریخچه هنگ درام

ساز هنگ درام یک ساز جدید به حساب میاد که در سال 2000 توسط اقوام آفریقایی و سرخ‌پوست به دنیای موسیقی معرفی شد.

این ساز بیشتر بخاطر صدای پر از آرامشی که داره بین مردم محبوب و پرطرفدار شده. هنگ درام برای اولین بار در سال 2001 در یک فستیوال موسیقی نواخته شد و هنرمندان مختلف و مخصوصا موزیسین‌ها رو عاشق خودش کرد.

معرفی برند هنگ درام آرشا

برند آرشا به عنوان اولین تولیدکننده داخلی هنگ‌درام با تولید و پخش هنگ درام‌هایی که از متریال درجه یک ساخته شده حسابی برای خودش بین طرفداران این ساز اسم و رسم دست و پا کرده.

برند آرشا اولین هنگ درام خود را در سال 2018 به بازار معرفی کرد. یکی از دلایل مهمی که باعث شده محصولات این برند خیلی محبوب بشن صدای قوی و بی‌نقص هنگ درام‌های تولید شده توسط برند آرشا هست.

اجزای هنگ درام آرشا تیتانیوم هفت رنگ

وقتی هنگ درام آرشا تیتانیوم هفت رنگ رو خریداری میکنی داخل یک سافت کیس سیاه که از جنس برزنت هست قرار گرفته.

نکته‌ای که باید بهش توجه کنی اینه که هنگ درام‌های تیتانیوم رنگبندی های مختلفی دارن و همه اون‌ها هفت‌رنگ نیستن. پس تا اسم هنگ درام تیتانیوم رو دیدی یا شنیدی فکرت نره دنبال یک هنگ درام هفت رنگ.

این ساز 9 نت داره و گام اون ر مینور هست. گام ر مینور هم گام عرفی هست که در آموزشگاه‌های مختلف طبق اون نواختن هنگ‌ درام‌ رو آموزش میدن.

راستیزیر ساز هنگ درام یک هفره وجود داره که حتما باید حواست رو بهش جمع کنی. اگه جلوی این حفره گرفته بشه و بسته بشه پراکندگی صدای سازت خیلی کاهش پیدا میکنه.

توصیه ما اینه که حتما برای ساز هنگ درام پایه خریداری کنی و موقع نواختن روی پایه قرارش بدی. اینطوری سازت هم طیف صدای بهتری داره و هم پخش صدای بهتری.

و اما آخرین و جالب‌ترین نکته در مورد هنگ درام آرشا تیتانیوم هفت رنگ اینه که این ساز در کنار ظاهر جذابش به طور کلی پخش صدای فوق‌العاده‌ای هم داره به این صورت که شما با کوچک‌ترین ضربه میتونی صدای خیلی خوبی از این ساز دربیاری.

ویژگی هنگ درام آرشا تیتانیوم هفت رنگ

هنگ درام ساز کوبه ای سختی نیست و به راحتی در خونه و با دیدن چند ویدیو و خوندن چند کتاب آموزشی میتونی خودآموز یادش بگیری و از نواختنش کلی لذت ببری.

در سایت دلشاد موزیک به جز خود ساز، کلی کتاب آموزش نواختن هنگ درام هم موجود داری که به راجتی و با چند کلیک میتونی خریداریشون بکنی.

تست صدای هنگ درام آرشا تیتانیوم هفت رنگ

حفظ ضرب، ریتم و ملودی آهنگ موقه اجرا کردن با ساز هنگ درام یکی از اصلی‌ترین نکاتی هست که باید بهش توجه داشته باشی چون فقط یک ضربه اشتباه کل آهنگ به راحتی خراب میشه.

نوازنده ما در ویدیو تست صدای هنگ درام آرشا تیتانیوم هفت رنگ سعی کرد تا صدای عرفانی و مسخ‌کننده این ساز رو به خوبی برات به نمایش بذاره تا بهتر این ساز رو بشناسی.

همونطوری قبلا گفتیم موقع نواختن، حفره زیر ساز هنگ درام حتما باید باز باشه تا پخش صدا بهتر بشه و صدای ساز دلنشین‌تر به گوش برسه.

خلاصه کلام

امیدواریم این ویدیوی معرفی و تست صدای هنگ درام آرشا تیتانیوم هفت رنگ برات مفید بوده باشه و با استفاده از اطلاعاتی که امروز به دست آوردی خرید بهتر و لذت‌بخش‌تری داشته باشی.

این هنگ درام درجه یک و بی‌نظیر رو میتونی با بهترین قیمت و کیفیت از دلشاد موزیک به صورت انلاین و چه به صورت حضوری خریداری کنی و تا مدت‌ها از صدای دلنشین و روحانی ساز هنگ درام لذت ببری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید