instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

گیتار الحمبرا (الحمرا) تفاوت را ایجاد می کند

گیتار الحمبرا (الحمرا) تفاوت را ایجاد می کند

گیتار فقط یک آلت موسیقی مملو از تاریخ نیست، بلکه یک نماد هست. همانطور که دینا واینستین جامعه شناس می نویسد، «گیتار»  نماد عشق است.در کافه ها و فروشگاه های تجهیزات موسیقی گنجانده شده است.

اما تصاویری از گیتاریست‌ها (حداقل آنهایی که می‌شناسیم) عمدتاً مردانه بوده‌اند. واینستین توضیح می‌دهد: «به نظر می‌رسد که این ساز ویژگی‌های مردانه را تجسم می‌دهد»

گیتار الحمبرا (الحمرا) تفاوت را ایجاد می کند

گیتار الحمبرا (الحمرا) تفاوت را ایجاد می کند

محتوا پنهان

گیتار الحمبرا (الحمرا) تفاوت را ایجاد می کند

کیفیت، صدا، نوع ساخت و توسعه دائمی گیتار الحمبرا (الحمرا) را از سایر گیتار ها متمایز می کند.ماورو د الکو از سال 1965، گیتارهای خود را در استان آلیکانته، در کارگاه‌های واقع در  (Manufacturas Alhambra)می‌ساخت.

بیش از پنجاه سال تجربه در ساخت گیتار اسپانیایی  و سازهای زهی سنتی، با سرمایه گذاری مستمر در تحقیق و توسعه، نوآوری مداوم برای  حفظ سنت، صدای اسپانیایی و جوهر ساخت و ساز اسپانیا.

نوآوری که در نتیجه طراحی و تحقیقات مستمر، همراه با توسعه و ارگونومی بهبود یافته ابزار مورد استفاده در ساخت.

رهبری جهان در صنعت گیتار سازی 

گیتار الحمبرا (الحمرا) تفاوت را ایجاد می کند

گیتار الحمبرا (الحمرا) تفاوت را ایجاد می کند

شرکت الحمبرا (الحمرا) با شبکه جهانی حدود 3000 نقطه فروش که در بیش از 70 کشور که در حال فعالیت است شبکه توزیع مبتنی بر تلاش و پشتکار فراوان برای تهیه یک گیتار اسپانیایی.

برند الحمبرا (الحمرا) در سراسر دنیا شناخته شده است دارای کیفیت و صدا که در تمامی مدل های آن قابل ستایش است .مدل های متنوعی که همه نیازها را پوشش می دهد، از موسیقی عامه پسند گرفته تا تخصصی ترین نوع  موسیقی که توسط گیتاریست های حرفه ای  اجرا می شود.

طیف کاملی از سازها

گیتار الحمرا دارای طیف کاملی از گیتارها و سازهای سنتی است .گیتار کلاسیک، فلامنکو، آکوستیک ونیمه آکوستیک (کراس اوور)، علاوه بر سازهای سنتی مانند: عود، بندوریا یا رکینتو.همه آنها از طریق طیف گسترده ای به سطح حرفه ای و بالاترین کارایی حرکت می کنند.

ابزار ها و متریال های مورد استفاده در گیتار های الحمبرا (الحمرا)

گیتار الحمبرا (الحمرا) تفاوت را ایجاد می کند

گیتار الحمبرا (الحمرا) تفاوت را ایجاد می کند

ابزارهایی که به روشی دقیق توسط متخصصان شرکت الحمرا ساخته شده اند. صنعتگرانی که عاشق کار خود هستند و هر یک از گیتارهای خود را ساخته های شخصی می دانند. به طور خلاصه، آنها هر یک از آن سازها را از صمیم قلب خود دوست دارند.

مدیریت مواد اولیه و چوب های مصرفی

برای ساخت سازهای الحمبرا از چوب های با اصالت استفاده می شود. این یک فرآیند کنترل شده است و شرکت از تمام فرایند دستورالعمل های توصیه شده توسط استاندارد ها در این زمینه پیروی می کند. با این سطح کیفیت قیمت گیتار الحمبرا خیلی مناسب و به صرفه هست.

فرآیندی که جنگل‌کاری مجدد گونه‌های مورد نیاز را در کشورهای  تولید کننده چوب ،تضمین می‌کند مصرف چوب پایدار و کاملاً کنترل‌شده که تعهد فعال شرکت الحمرا به محیط‌ زیست را شکل می‌دهد.

این مدیریت کارآمد در خصوص انتخاب متریال و چوب های با کیفیت بالا برای ساخت ساز ها را فراهم می کند.در واقع، تمام گیتارهای الحمرا با بهترین نوع چوب سدر و چوب صنوبر ساخته شده اند.

خدمات پس از فروش

امنیت تولید یک محصول با کیفیت بالا امکان ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش را فراهم می کند. گیتارهای الحمبرا تا 3 سال گارانتی دارند.

علاوه بر این، لوازم جانبی مورد استفاده در سازها، محصولاتی از برندهای معروف هستند و گیتارهایی را به دست گیتاریست ها میدهد که خواسته‌های همه آنها را برآورده می‌کنند.

عظمت گیتار اسپانیایی

گیتار الحمبرا (الحمرا) تفاوت را ایجاد می کند

گیتار الحمبرا (الحمرا) تفاوت را ایجاد می کند

گیتار اسپانیایی ابزاری است که می تواند در سالن های  بزرگ شگفت انگیز باشد و در مکان های کوچک نیز تأثیر بگذارد.از زمانی که فرانسیسکو تارگا اعتبار گیتار اسپانیایی را ارتقا داد تا به امروز، این ساز به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

تارگا 107 سال پیش در بارسلونا در سال 1909 درگذشت. قرن بیستم به عنوان قرن طلایی گیتار اسپانیایی در یادها باقی خواهد ماند.

از میان بزرگان این حوزه، نارسیسو یپس و پاکو د لوسیا مشهورترین و کسانی بوده اند که به موفقیت های ماورایی دست یافته اند. دو هنرمند که به خاطر دو اثر بسیار معروف شهرت دارند.

اولین هنرمند، یپس، برای «عاشقانه ناشناس»، اثری که علیرغم اینکه ساخته خودش نیست، همیشه به او نسبت داده شده یا حداقل با آن ارتباط مستقیم داشته است. ملودی که شهرت جهانی دارد و با گیتار 10 سیم او اجرا می شود

و دومین هنرمند پاکو د لوسیا یکی از پیشروان و بزرگ‌ترین گیتاریست‌های سبک فلامنکو است که توانست حتی از سبک خود هم فراتر برود و تبدیل به یک الگوی الهام‌بخش برای میلیون‌ها نوازنده گیتار در سراسر دنیا شود. 

شهرت د لوسیا در ایران بیشتر به خاطر ششمین آلبوم او به نام زریاب (Zyryab) است که در سال ۹۰ میلادی منتشر شد.

نام آن برگرفته از نام ابوالحسن علی بن نافع مشهور به زِریاب، موسیقی‌دان، خواننده و بربط‌نوازی عراقی است که برای اولین بار بربط را به اروپا برد، فن عودنوازی را بنا گذاشت و از مبدعان گیتار بود

گیتار اسپانیایی سازی است که در بهترین حالت نوع گیتار بوده و هست و خواهد بود. به همین ترتیب، می درخشد و میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن لذت خواهند برد.در بسیاری از خانه‌ها،با گیتار اسپانیایی جشن گرفته می‌شود و کانون گرم خانواده را سرشار از لذت و عشق و محبت میکند.

درباره فروشگاه دلشاد موزیک

دلشاد موزیک به عنوان اولین فروشگاه لوازم موسیقی در ایران فعالیت خود را با هدف ارائه انواع ادوات موسیقی و لوازم جانبی از سال ۱۳۲۵ شروع کرده است. از اهداف فروشگاه تامین انواع سازهای ایرانی، خارجی و لوازم جانبی مربوط به سازها بوده که شامل جزئی ترین و کوچکترین قطعات تا بزرگترین لوازم جانبی است.

فروشگاه ما همه روزه با ارسال لوازم و ادوات موسیقی از طریق باربری های مجاز و معتبر به همه نقاط ایران و حتی خارج از کشور آماده ارائه خدمات به اساتید، آموزشگاه های شهرهای مختلف و فروشگاه های موسیقی می باشد.

خرید آنلاین انواع گیتار

گیتار یاماها Yamaha C70

قیمت اصلی 10,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 9,200,000 تومان است.

گیتار کلاسیک دیاموند سایز ۴/۴

قیمت اصلی 2,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,820,000 تومان است.

گیتار پارسی مدل P40

قیمت اصلی 3,800,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,450,000 تومان است.

گیتار کلاسیک پارسی مدل Parsi M2

قیمت اصلی 4,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,150,000 تومان است.

گیتار کلاسیک یاماها مدل Yamaha C40

قیمت اصلی 9,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 8,200,000 تومان است.

گیتار امپریال Imperial

قیمت اصلی 2,700,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,400,000 تومان است.

گیتار کلاسیک پارسی مدل Parsi M5

قیمت اصلی 3,550,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,400,000 تومان است.

گیتار کلاسیک دیاموند سایز 3/4

قیمت اصلی 2,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,820,000 تومان است.

گیتار متاع پور mat4

قیمت اصلی 3,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,400,000 تومان است.

گیتار پارسی P70

قیمت اصلی 3,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,750,000 تومان است.

گیتار متاع پور +mat2 (مت دو پلاس)

قیمت اصلی 3,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,800,000 تومان است.

گیتار متاع پور مت 3 (mat 3)

قیمت اصلی 3,800,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,000,000 تومان است.

گیتار الحمبرا z nature (زدنیچر)

قیمت اصلی 25,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 22,430,000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید