instagram delshad music instagram delshad music
اینستاگرم واتس‌اپ تلگرام آپارات

معرفی و تست صدای هنگ درام آرشا نیتراید

معرفی و تست صدای هنگ درام آرشا نیتراید

معرفی و آنباکس هنگ درام آرشا نیتراید

دلشاد موزیک این بار اومده با معرفی و تست صدای هنگ درام آرشا نیتراید تا با شناخت بیشتر این ساز خرید راحت‌تری داشته باشی.

 

اینم از معرفی و آنباکس کامل و دقیق هنگ درام آرشا نیتراید که امیدواریم براتون مفید بوده باشه. راستی در ادامه هم با ما همراه باش تا هم بیشتر جزئیات رو بشناسی و هم تست صدای هنگ درام آرشا نیتراید رو بشنوی.

تاریخچه هنگ درام

هنگ درام از سازهای سنتی آفریقایی و آمریکایی الهام گرفته شده و برای اولین بار در سال 2001 در یک فستیوال موسیقی به دنیای موسیقی معرفی شد.

نکته مهم راجع به هنگ درام اینه که این ساز دو نسل داره. نسل اول از سال‌های 2001 تا 2005 تولید شد که 7 نت داشت و نسل دوم این ساز که سال 2006 به عرصه موسیقی وارد شد دارای 7 نت بود.

معرفی برند هنگ درام آرشا

هنگ درام آرشا یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین برندهای هنگ درام هست که در سال 2018 اولین هنگ درام دست‌ساز خودش رو به بازار معرفی کرد.

برند آرشا بخاطر استفاده از متریال باکیفیت و طراحی زیبا و خوش ساخت بودنش بین طرفداران موسیقی خیل محبوبه اما از دلایل اصلی محبوبیت این برند صدای فوق‌العاده هنگ درام‌های ساخته شده ت.سط این برنده.

اجزا هنگ درام آرشا نیتراید

مهم‌ترین نکته‌ای که درباره هنگ درام آرشا نیتراید باید بهش اشاره کنیم، جنس بدنه فولادی و ضد زنگ این سازه و به همین دلیل بدون نگرانی میتونی هنگ درامت رو با خودت به جاهای مرطوب هم ببری.

دقیقا همین ویژگی هنگ درام آرشا نیتراید بهش دوتا خصوصیت مثبت مهم میده:

  1. مقاومت بالا
  2. صدای بم‌تر نسبت به بقیه هنگ درام‌های آرشا

ولی حواست باشه که بیشتر از سه روز در هوای مرطوب قرار نگیره و داخل سافت کیسی که اتفاقا حمل این ساز سه کیلویی رو برات راحت‌تر میکنه، نگهداری کنی.

یک خوبی دیگه این هنگ درام اینکه رنگبندی متنوعی داره. با اینکه جنس ساز از فولاد ضدزنگه ولی میتونه روکش کاور با رنگ متفاوتی داشته باشه مثلا روکش تیتانیوم هفت رنگ، روکش مسی، روکش طلایی و یا روکش مشکی مخملی.

ویژگی‌های هنگ درام آرشا نیتراید

هنگ درام ارشا نیتراید با اینکه صدای بم‌تری داره ولی پراکندگی صداش کمتره و به همین دلیل برای کسانی که میخوان داخل آپارتمان هنگ درام بنوازن، خیلی انتخاب مناسبیه.

البته که هنگ درام به خودی خود صدای اذیت‌کننده‌ای نداره اما اگه نگران این هستی که صدای سازت همسایه‌ها رو آزار بده، خرید هنگ درام آرشا نیتراید میتونه گزینه مناسبی برات باشه.

مدل روکش مخملی هنگ درام آرشا نیتراید پخش صدای کتری در مقایسه با مدل روکش مسی این ساز داره و به همین دلیل مناسب تمرین روزمره است.

تست صدای هنگ درام آرشا نیتراید

صدای ساز هنگ درام به آرام بخش و عرفانی بودن معروفه و شنونده رو به نوعی مسخ صدای دلنشینش می‌کنه.

ضرب آهنگ و ریتم در نواختن ساز هنگ درام خیلی مهمه و اینکه بتونی ریتم و ملودی رو به حافظه بسپاری یکی از نکاتیه که موقع نواختن این ساز خیلی باید بهش توجه کنی.

 

نوازنده ما در ویدیو تست صدای هنگ درام آرشا نیتراید سعی کرد تا شمارو با صدای روحانی این ساز آشنا کنه و انتخاب ساز هنگ درام رو برات در بین این همه تنوع راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کنه.

خلاصه کلام

بخاطر تنوع زیاد ساز هنگ درام خریداری اون ممکنه برای بعضی از علاقمندان به این ساز یکم چالشی و سخت اشه.

هنگ درام آرشا نیتراید خیل کم در دنیا تولید میشه چون ساختنش خیلی سخته و به دقت بالایی نیاز داره اما الان خیلی راحت و سریع می‌تونی این ساز خاص و درجه یک رو با قیمت مناسب و کیفیت بالا از دلشاد موزیک خریداری کنی.

سری به سایت و شبکه‌های اجتماعی دلشاد موزیک بزن یا اگه دوست داشتی به صورت حضوری به مغازه‌های ما مراجعه کن و از خرید سازهای خاص و کمیاب با قیمت فوق‌العاده به صرفه لذت ببر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید